Er Apple's iPad: Hot or not ?
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Bærbare medie afspillere
Forumbeskrivelse: iPod, Creative o.lign. bærbare playere
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=75055
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 09:27
Emne: Er Apple's iPad: Hot or not ?
Skrevet af: Startrek
Emne: Er Apple's iPad: Hot or not ?
Skrevet den: 01-Februar-2010 kl. 08:57
Nu tage vi en lille spørge runde om Apple iPad ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif)
|
Svar:
Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 01-Februar-2010 kl. 17:05
ctacta skrev:
Meget forvirrende afstemning, du burde have 3 svarmuligheder, ja, nej, ved ikke. Det er et simpelt spørgsmål du stiller, og der skal give simple svar. Ikke en cocktail 12 følelsesladede muligheder..... OM'er!
(har ikke stemt af samme årsag!) |
Enig, jeg svarede den i stil med "åh nej, endnu en ligegyldig afstemning". Hvorfor skal det altid bruges som værktøj, hvorfor ikke bare holde det i én tråd?
Jeg begriber slet ikke, at man kan vælge et spørgsmål (ja, faktisk flere) som et svar på et spørgsmål. Det giver heller ikke mening.
|
Skrevet den: 01-Februar-2010 kl. 22:16
Nu er er afstemningen prøvet udformet så den skal ses med et glimt øjet ![Wink Wink](smileys/smiley2.gif)
Selvfølgelige ville det være bedste at holde iPad i en tråd, med det er lette at overskude mening om iPad på denne måde, i sted for at skulle igemmen 100 vis at svar.
|
Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 01-Februar-2010 kl. 22:20
Man kan kun sætte én prik, så jeg har ikke stemt ![Confused Confused](smileys/smiley5.gif)
------------- Venlig hilsen KB
|
Skrevet den: 01-Februar-2010 kl. 22:28
Brixen skrev:
Man kan kun sætte én prik, så jeg har ikke stemt ![Confused Confused](smileys/smiley5.gif)
|
Nu er det lavet om til: Tillad multiple stemmer i denne afstemning, ved så ikke om det hjælpe.
|
|