Print side | Luk vindue

Worst movie EVER!

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=75191
Udskrevet den: 21-Maj-2024 kl. 18:46


Emne: Worst movie EVER!
Skrevet af: Strange
Emne: Worst movie EVER!
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 15:23
Hvad er den ringeste film du nogensinde har set? Du må kun vælge én.

For mit vedkommende er det uden sammenligning "Pigen i kælderen".



Uden tvivl det cover der har snydt mig mest nogensinde.... Den er PIVRINGE!



Svar:
Skrevet af: lahan
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 15:27
"Dræber myrene 2"


Skrevet af: Jakobii
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 15:42

Once Upon a Time in Mexico


http://www.imdb.com/title/tt0285823/

tæt på Wild wild west / Sherlock Holmes


-------------
Panasonic TX-P50G30Y - Onkyo TX-SR605 - Kef KHT-3005 - Sony PS3 Slim - Apple Mac mini i5


Skrevet af: len61
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

"Dræber myrene 2"
Hvad med 1'eren ?ShockedLOL djåug !
kan ikke lige huske ,men jeg mener der er lavet,en der hedder swarm (dræberbierne) og de går kun efter struben! Af danske kan det kun være ,reptilicus!


-------------
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's


Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 18:13
http://www.imdb.com/title/tt0327554/ - Catwoman med Halle Berry.

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.


Skrevet af: Jimmbo
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 18:22
Man kan da ikke synes Sherlock Holmes er elendig Thumbs Down

Men jeg så lige lidt af Star Wars II i går, og det er fandme en elendig film. Hold kæft hvor var det elendig skuespil.
Men ellers må jeg sige at Bloodsport 2 og 3 er total elendig.


-------------
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000


Skrevet af: Bruger udmeldt 31
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 18:25
I forhold til hype og budget: Avatar!


Skrevet af: Jakobii
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 18:39
"Man kan da ikke synes Sherlock Holmes er elendig"

Vi kan godt blive enige om at der er lavet dårligere film, men når du har forventninger til en film bliver du ofte mere skuffet, Sherlock Holmes var dybt dybt skuffende! 

Ren overflade, Holmes som kung fu detektiv og uden charme og klasse...ren wild wild west eller Shanghai knights bare uden charmen.

Elendigt valg af instruktør, Guy Ritchie var nyskabende og overraskende i Lock stock... men han er så endimensional.


-------------
Panasonic TX-P50G30Y - Onkyo TX-SR605 - Kef KHT-3005 - Sony PS3 Slim - Apple Mac mini i5


Skrevet af: Jimmbo
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 18:45
Oprindeligt skrevet af Jakobii Jakobii skrev:

"Man kan da ikke synes Sherlock Holmes er elendig"

Vi kan godt blive enige om at der er lavet dårligere film, men når du har forventninger til en film bliver du ofte mere skuffet, Sherlock Holmes var dybt dybt skuffende! 

Ren overflade, Holmes som kung fu detektiv og uden charme og klasse...ren wild wild west eller Shanghai knights bare uden charmen.

Elendigt valg af instruktør, Guy Ritchie var nyskabende og overraskende i Lock stock... men han er så endimensional.

Jeg må indrømme at jeg ikke er enig i noget af det LOL

Jeg havde forventninger til filmen, og de blev i den grad indfriet.

Jeg synes det var en super fed og utraditionel fremstilling af Sherlock Holmes. Han var i mine øjne både charmende og super bedrevidende på en mega fed måde.

Og med mht. til valg af instruktør, kan jeg kun bifalde at Guy Ritchie blev valgt. Han er en super fed instruktør, og hele filmen var filmet I en super fed måde - og skabte en mega fed stemning. Jeg synes helt klart at Sherlock Holmes er en af de bedre film. Og jeg skal da helt klart eje den på BLu-ray når den skulle udkomme.


-------------
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000


Skrevet af: Emilos88
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af <BR><BR>Men jeg så lige lidt af Star Wars II i går, og det er fandme en elendig film. Hold kæft hvor var det elendig skuespil.<BR><BR>[/QUOTE

Men jeg så lige lidt af Star Wars II i går, og det er fandme en elendig film. Hold kæft hvor var det elendig skuespil.

[/QUOTE skrev:


CryDet kan du da ikk
CryDet kan du da ikke mene, det er super fede filmCry
 
Kan lige tilføje at hvis man elsker eller hader disse film, så er Fanboys et must at se.
 
Dårligste film jeg har set må være american poop, simpelhen røv kedelig.
http://www.imdb.com/title/tt0829421/ - http://www.imdb.com/title/tt0829421/


-------------
Get HIFI or die trying c",


Skrevet af: slate
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 18:54

Transformers 1+2

Købte den første i sin tid og genså den i julen; jo Megan Fox ser godt ud i HD og det er klart det bedste i den film. Så ingen grund til at se nummer 2.


-------------
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500

Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo

DVD:124, RØD:141, BLÅ:107


Skrevet af: mictand
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

I forhold til hype og budget: Avatar!

Fuldstændig enig!!!

Men der er sq mange film der kandiderer til titlen dårligste film.
Så den der "Don't Mess With the Zohan" en dag. Den er ubeskrivelig dårlig.


-------------
Sony 40W4000K | Intel NUC | HDHomerun | Yamaha A-S300 | Eltax Monitor III | PS3 | Raspberry Pi model B | Apple AirPort Extreme 802.11ac | iPhone 5


Skrevet af: Jakobii
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 18:57
Så må vi være enige om at være uenigeThumbs Up

Jeg gik ind på Rotten tomatoes, fordi Jeg tænkte at så måtte topkritikerne da være på min side, men de er faktisk også meget splittede...18- 16 i dit favørStar
http://www.rottentomatoes.com/m/sherlock_holmes_2009/?critic=creamcrop - http://www.rottentomatoes.com/m/sherlock_holmes_2009/?critic=creamcrop

Ikke at man skal stole blindt på anmelderne ..




-------------
Panasonic TX-P50G30Y - Onkyo TX-SR605 - Kef KHT-3005 - Sony PS3 Slim - Apple Mac mini i5


Skrevet af: dbbuu
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 18:59
Epic Movie tror jeg umildbart det må være. Den er godt nok ringe!

-------------
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do.


Skrevet af: Allan Olesen
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 19:37
Min favorit er Stjerner Uden Hjerner. Den er den 34. dårligste film nogensinde på imdb:

http://www.imdb.com/chart/bottom - http://www.imdb.com/chart/bottom
http://www.imdb.com/title/tt1173486/ -
Dungeon Girl , som er nævnt længere oppe i tråden har faktisk fået en endnu dårligere bedømmelse på imdb, men den er ikke på listen, hvilket nok enten skyldes for få stemmer, eller at den kun er udgivet på video.


Skrevet af: Aspagilus
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 19:39
Meet the Spartans, var dælme glad for jeg kun gav en 20'er for den på DVD (ophørs udsalg ved en video udlejer), jeg så omkring 35min af den, pillede den så ud og smed skiven i skraldespanden.


Skrevet af: JSThomsen
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Man kan da ikke synes Sherlock Holmes er elendig Thumbs Down

Men jeg så lige lidt af Star Wars II i går, og det er fandme en elendig film. Hold kæft hvor var det elendig skuespil.
Men ellers må jeg sige at Bloodsport 2 og 3 er total elendig.

Ban for blasphemy!


Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 20:07
"Black Hawk Down " - magen til elendig teenager action  skal man forhåbentlig lede længe efterDead.

-------------
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm


Skrevet af: Allan Olesen
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 20:09
Jeg vil nu mene, at alle ægte Star Wars fans hader det elendige skuespil i de fleste af filmene. 


Skrevet af: bøllebobb
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 20:18
Anaconda, Cobra med Stallone, politiskolen 4 og frem springer lige i tankerne.


Skrevet af: Strange
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 20:47
Cobra er da en klasse B-film :-) "I'm the cure and you're the disease" :-)

 


Skrevet af: MaXer
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 20:51
Passion of the Christ
Jesus Christ hvor jeg kedede mig. Aldrig har jeg været i bio med så få forventninger, og så alligevel blevet så skuffet.

The Good Shepherd
Så kedelig at jeg dagen efter ikke kunne genfortælle hvad den handlede om... Eller en eneste hel scene i den... Et år efter jeg havde set den greb jeg mig selv i at tænke "Arh, den kan ikke være så dårlig som jeg husker, den skal da have en chance til." Det holdt ca. en tredjedel af filmen igennem, så måtte jeg slukke.


-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=41328" rel="nofollow - Bio á la MaX

Tæller nu film i K!


Skrevet af: Startrek
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 20:52
Alle Star Wars filme, som jo i bund og grund alle er B-film, pakke flot ind, men uden indhold.


Skrevet af: MaXer
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 20:58
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Alle Star Wars filme, som jo i bund og grund alle er B-film, pakke flot ind, men uden indhold.
Du har da vist mistet alle rettigheder til at disse Star Wars med det navn du holder dig, hva'! LOL


-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=41328" rel="nofollow - Bio á la MaX

Tæller nu film i K!


Skrevet af: Startrek
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Alle Star Wars filme, som jo i bund og grund alle er B-film, pakke flot ind, men uden indhold.
Du har da vist mistet alle rettigheder til at disse Star Wars med det navn du holder dig, hva'! LOL

Det er da altid god at hold sig god vennen med fjenden, eller hvad LOL

Men man skal lede længe efter en så ringe instruktion og skuespilpræstation som der er alle Star Wars film, derfor har man også fylde dem med støjgener special effekter.


Skrevet af: Jimmbo
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Alle Star Wars filme, som jo i bund og grund alle er B-film, pakke flot ind, men uden indhold.

LOL
Jeg må indrømme at jeg sidder og storgriner en onsdag aften over lige netop din kommentar. Som anført ovenfor, så du ikke helt berettiget til at udtale dig om star wars med det navn.

Men altså i bund og grund, så synes jeg Star Wars 4,5 og 6 er super fede film. Det er simpelhen guf for en hver nørd. 1'eren blev så udemærket, mens 2'eren stak mere end det kan udtrykkes med ord. 3'eren, som de viser nu på Zulu, husker jeg som OKAY, men ikke mere end det.

Men jeg må taktisk tilstå at jeg aldrig rigtig har set noget Star Trek, før jeg så den film der udkom sidste år. Og hold da kæft en fed film! Der må jeg nok indrømme at ingen af Star Wars filmene, er nær så fed som den Star Trek film.




-------------
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000


Skrevet af: bøllebobb
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 21:10
A propos rumfilm, så har jeg lige købt Rumrejsen 2001 på  Blu-ray, og den er f.....me god, men min hustru ville nok føre den på listen i denne tråd. Ingen dialog i ca. 86 min, en forholdsvis svært forklarlig slutning og et ikke tidssvarende tempo (som jeg dog forsvarer som værende i tråd med meningen med filmen) osv osv.


Skrevet af: Startrek
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 21:21
Oprindeligt skrevet af bøllebobb bøllebobb skrev:

A propos rumfilm, så har jeg lige købt Rumrejsen 2001 på  Blu-ray, og den er f.....me god, men min hustru ville nok føre den på listen i denne tråd. Ingen dialog i ca. 86 min, en forholdsvis svært forklarlig slutning og et ikke tidssvarende tempo (som jeg dog forsvarer som værende i tråd med meningen med filmen) osv osv.

Hehe, handle tråde ikke om "Worst movie EVER!" LOL

Men der er sikke en del der synde at Rumrejsen 2001 er "Worst movie EVER!", da den havde primære udvander folk fra biografen, de fatte en en brik af filmen.

Faktisk så havde George Lucas, svære ved at få penge til sin først Star Wars film, da manusskrifte var for ringe, derfor var han nød til at står for hele prod. selve, da ingen filmselskaber ville bide an med Star Wars.




Skrevet af: bøllebobb
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 21:27
Jeg mener endda, at da filmbosserne i Hollywood endelig efter total hemmeligholdelse fra Kubricks side fik lejlighed til at se Rumrejsen 2001, kun kort tid før premieren (hvor der ingen mulighed var for yderligere redigering), var der en der fik et hjerteanfald ved udsigten til at tabe alle sine penge :-) Som historien skulle vise, blev det en kassesucces, og en milepæl i filmhistorien.


Skrevet af: MaXer
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 21:29
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Faktisk så havde George Lucas, svære ved at få penge til sin først Star Wars film, da manusskrifte var for ringe, derfor var han nød til at står for hele prod. selve, da ingen filmselskaber ville bide an med Star Wars.

Og tror du ikke samtlige af de filmselskaber græmmede sig ret hurtigt efter filmen kom ud? Det tror jeg nok de gjorde...!


-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=41328" rel="nofollow - Bio á la MaX

Tæller nu film i K!


Skrevet af: Emilos88
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Faktisk så havde George Lucas, svære ved at få penge til sin først Star Wars film, da manusskrifte var for ringe, derfor var han nød til at står for hele prod. selve, da ingen filmselskaber ville bide an med Star Wars.

Og tror du ikke samtlige af de filmselskaber græmmede sig ret hurtigt efter filmen kom ud? Det tror jeg nok de gjorde...!
Det jeg kan forstå på WIKI, er at tilfældet var at budgettet han ville bruge på filmen var for høj, i forhold til risikoen, men som sagt så har de nok fortrudt det mange gange.


-------------
Get HIFI or die trying c",


Skrevet af: Startrek
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 21:46
Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Faktisk så havde George Lucas, svære ved at få penge til sin først Star Wars film, da manusskrifte var for ringe, derfor var han nød til at står for hele prod. selve, da ingen filmselskaber ville bide an med Star Wars.

Og tror du ikke samtlige af de filmselskaber græmmede sig ret hurtigt efter filmen kom ud? Det tror jeg nok de gjorde...!

Ja for de opdaget at de kunne tjene penge på bras, der er netop Star Wars IV der gave filmselskaber ide til at udviklet Blockbusters film, hvis eneste formål er et tjene mange penge til filmselskaber. 


Skrevet af: MaXer
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Faktisk så havde George Lucas, svære ved at få penge til sin først Star Wars film, da manusskrifte var for ringe, derfor var han nød til at står for hele prod. selve, da ingen filmselskaber ville bide an med Star Wars.

Og tror du ikke samtlige af de filmselskaber græmmede sig ret hurtigt efter filmen kom ud? Det tror jeg nok de gjorde...!

Ja for de opdaget at de kunne tjene penge på bras, der er netop Star Wars IV der gave filmselskaber ide til at udviklet Blockbusters film, hvis eneste formål er et tjene mange penge til filmselskaber. 
... Med venlig hilsen Star Trek XI LOL
Så skal man da ikke snakke for højt...!


-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=41328" rel="nofollow - Bio á la MaX

Tæller nu film i K!


Skrevet af: tvkartoffel
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 21:53


Langt de fleste af de film i har nævnt i denne tråd er rene mesterværker sammenlignet med "Flænset" med Thomas Bo Larsen:

http://www.scope.dk/film/3782-flaenset

Denne film har det hele. Ringe manuskript. Ringe skuespil. Synlig eftersynkronisering. Fejl i kronologien. - You name it :-)

Da man kun må vælge een film vil jeg ikke nævne at jeg har "Battlefield Earth" med John Travolta på anden pladsen. Lige over "The Postman" med Kevin Costner.

MVH
tvkartoffel


Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 21:55
http://www.amazon.co.uk/gp/product/images/B00076ONTG/sr=1-1/qid=1265230349/ref=dp_image_0?ie=UTF8&n=283926&s=dvd&qid=1265230349&sr=1-1">Rhinestone [DVD] [1984] [Region 1] [US Import] [NTSC]
 
Hej , jeg har set denne for mange år siden , og mindes den som nok den værste film , jeg nogensinde har set , tæt forfulgt af Ishtar med Dustin Hoffman...
MVH


-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: Gatnuk
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 22:03
 
 
Det må da så absolut være Uwe Bolls BloodRayne. Mere talentløs møg film skal man da lede længe efter Dead.
 
Jeg har ikke set flere af hans talentløse og så absolut ide forladte film og ønsker det heller ej.


Skrevet af: Allan Olesen
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 22:03
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

der er netop Star Wars IV der gave filmselskaber ide til at udviklet Blockbusters film, hvis eneste formål er et tjene mange penge til filmselskaber. 

Den ide håber jeg da så sandelig, at de har fået knap 100 år tidligere. Et filmselskabs opgave er at tjene penge.


Skrevet af: Slettet_120331
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 22:15

Den dårligste film jeg har set i nyere tid i hvert fald. Rumvæsner er altid en god løsning når man ikke ved hvordan en film skal ende:S


Skrevet af: Bridge
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 22:42

Der er mange dårlige film, bla Twister, Exit Wounds med Seagal og Idioterne af Von Trier, men den værste af alle er Sin City.



-------------
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD


Skrevet af: Hamster13
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 23:35
Armageddon og Independence Day er den værste!
Effekterne var vel ok dengang, men skuespillet er så elendigt og klichéfyldt, at det ikke er til at holde ud. Men de solgte vist mange billetter begge to... Thumbs Down


Skrevet af: jonaskp
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 23:36
Oprindeligt skrevet af Briam Briam skrev:

Knowing (den med Nicholas cage)

Den dårligste film jeg har set i nyere tid i hvert fald. Rumvæsner er altid en god løsning når man ikke ved hvordan en film skal ende:S
Jeg er 100% enig. kæmpe skuffelse. Første del af filmen er ganske spændende og god underholdning, men alt bliver bare ødelagt i samme øjeblik de introducerer rumvæsnerne.


Med hensyn til Startreks Star Wars kommentarer, så kan jeg slet ikke overskue at diskutere med hans fuldstændigt forskruede argumenter i både dette emne og "iPad"-emnet, så jeg overlader dette emne til nogen andre.


Skrevet af: Stone
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 23:42
Tim og Gordon - Stjerner uden hjerner.

Det må være den værste


Skrevet af: Richie
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 23:51
Oprindeligt skrevet af Bridge Bridge skrev:

Der er mange dårlige film, bla Twister, Exit Wounds med Seagal og Idioterne af Von Trier, men den værste af alle er Sin City.


Forklaring?!


Skrevet af: Sionic
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 00:55
Dracula 3000! Klart den værste rumfilm jeg har set. Totalt kikset!

http://www.imdb.com/title/tt0367677/

Vi grinede en hel del så der MÅ findes værre og mindre "underholdene" rumfilm derude...? LOL




Skrevet af: len61
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 01:50

Har været her før men, bliver lige nød til at nævne ,jeg så en æresoverrækkelse af en golden globe, 100% fortjent til martin scorsese! Og man ser en flashline af hans bedste film, OG MAN SER:"BRINGING OUT THE DEAD" Der sprak mine underdrenge ,for mere elendig film ,er der ikke udgivet mange af.(vidste ikke det var ham der havde instrueret, puha en skummel vise)



-------------
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's


Skrevet af: KillBoxOne
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 08:43
Titanic

-------------
Panasonic TH-50PZ800
Epson TW3200, Hivilux TX 120"
Panasonic DMP-BDT 110
Onkyo NX-NR609
DALI Concept 8 DALI Concept CT
DALI Concept 2 DALI IKON SUB
Harmony One


Skrevet af: Mikkel.C
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 08:47
Starship Troopers 2+3. Skandaløst ringe. Jeg kan til nød acceptere 1'eren som en slags spoof på en fremragende bog, men de efterfølgende skulle aldrig have været.
 
At udnævne Sin City til Worst Movie Ever er i øvrigt lige så skandaløst :)


Skrevet af: Vanderlay
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 08:49
Snakes on a Plane

...synes jeg er en værdig kandidat


Skrevet af: Davidp
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 08:51
Oprindeligt skrevet af Vanderlay Vanderlay skrev:

Snakes on a Plane

...synes jeg er en værdig kandidat
 
Enig!


Skrevet af: kim olsen
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 09:01
Blood Rayne 2 af Uwe Boll
 
Jeg var et par dage om at kæmpe mig igennem 1'eren, men efter 14 dage med småsekvenser af et par minutter igennem, måtte jeg simpelthen give op ca halvvejs i filmen. Det er første gang nogensinde at jeg har måtte opgive at se en film igennem, og selv ud fra betragtningen at det er en Uwe Boll film er den jammerligt ringe, alt er i vejen, musik, skuespil, instruktion, plot, mauskript.
 
der er et helt specielt sted i helvede til Uwe Boll og hans film.  
 


-------------
Crown - there is no substitute.


Skrevet af: Poplic
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 09:11
Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

Oprindeligt skrevet af Vanderlay Vanderlay skrev:

Snakes on a Plane

...synes jeg er en værdig kandidat
 
Enig!


Også her! Jeg sad lige og skimmede tråden igennem og undrer mig over at vi skal helt til side 5 før nogen nævner den. Den gode Samuel L. Jackson får virkelig solgt ud i den rædsel af en film.

Jeg synes det var den dårligste film EVER-EVER, da jeg så den første gang. Da de viste den i TV for nyligt måtte jeg lige se den en gang til - bare for at tjekke om den nu også var så piv-ringe. Og ja! Det var der vist ingen tvivl om.

(Fruen så med anden gang og hun var helt enig, så hvis det er en afstemning, så ryger der 2 kryds på den kandidat herfra!!!)


-------------
Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705
Harbo SUB10 & 5 x SAT10
PS2 - PS3
QNAP-TS 439 Pro
AppleTV
Zaptor


Skrevet af: Jakabov
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 10:56
Jeg melder mig lige under fanen hos dem der søger en forklaring på hvorfor Sin City skulle være kandidat...


Skrevet af: Kjeldgaard
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 11:10
Worst movie EVER er helt klart "Mystery Science Theater 3000: The Movie", andre kandidater kunne være Bark!, Doom, Idiocracy, There Will Be Blood og Uptown Girl.


Skrevet af: Mcjoe
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 11:31
Jeg er syns "children of Men " er den værste jeg kan huske at have set. 
Den varer umådeligt længe, har en ikke eksisterende handling og må jeg indrømme at jeg finder tema og universet langt ude.


Skrevet af: FriendlyMots
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 11:46
Wut. Children Of Men ligger i top 10 i min hjerne :)

-------------
KRP-600m - isf-kalibreret
Onkyo 705
Focal Sib
PS3/Xbox360 Hddvd addon


Skrevet af: Shiva
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af mictand mictand skrev:

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

I forhold til hype og budget: Avatar!

Fuldstændig enig!!!

Men der er sq mange film der kandiderer til titlen dårligste film.
Så den der "Don't Mess With the Zohan" en dag. Den er ubeskrivelig dårlig.
 
Man kan mene hvad man vil om Avatar, men ligefrem at sige, at den er dårlig, er vist at stramme den. Så tror jeg, man skal have tjekket sin puls. Ikke meget objektivitet i de udsagn.


-------------

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.


Skrevet af: Shiva
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af kim olsen kim olsen skrev:

Blood Rayne 2 af Uwe Boll
 
Jeg var et par dage om at kæmpe mig igennem 1'eren, men efter 14 dage med småsekvenser af et par minutter igennem, måtte jeg simpelthen give op ca halvvejs i filmen. Det er første gang nogensinde at jeg har måtte opgive at se en film igennem, og selv ud fra betragtningen at det er en Uwe Boll film er den jammerligt ringe, alt er i vejen, musik, skuespil, instruktion, plot, mauskript.
 
der er et helt specielt sted i helvede til Uwe Boll og hans film.  
 
 
LOL Clap. Det er for let at tage en Uwe Boll film, for de er ikke lavet med henblik på at være gode. Man kunne jo bare tage hvilken som helst af dem...
 
Nogen der har set en film af Ed Wood?? Så ville denne tråd stoppe med det samme. Boll er næsten i samme klasse.


-------------

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.


Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Oprindeligt skrevet af mictand mictand skrev:

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

I forhold til hype og budget: Avatar!

Fuldstændig enig!!!

Men der er sq mange film der kandiderer til titlen dårligste film.
Så den der "Don't Mess With the Zohan" en dag. Den er ubeskrivelig dårlig.
 
Man kan mene hvad man vil om Avatar, men ligefrem at sige, at den er dårlig, er vist at stramme den. Så tror jeg, man skal have tjekket sin puls. Ikke meget objektivitet i de udsagn.


Hvorfor det?
Jeg syntes rent faktisk at Avatar er dårlig. Plottet er ekstremt tyndt, figuerne er så stereotype som man overhovedet kan lave dem og skuespillet er heller ikke for godt.
Jovist filmen er æstetisk en nydelse at se på, men med det budget så forventer jeg mig markant mere.

Havde jeg ikke set Avatar i 3D, så havde jeg udvandret før tid (det var der nogenstykker der gjorde) hvilket jeg aldrig nogensinde har gjort før i en biograf, man er jo jyde LOL


-------------
http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/martin1974 - Film samling (Opdateret den 26/11-09)


Skrevet af: HeideMeister
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 12:36
Jeg lærte for nogle år siden at ikke alle folk er kvalificerede til at vælge en film fra blockbuster - jeg overlevede "Sange fra anden sal" (http://www.imdb.com/title/tt0120263/) - men kun ved at gnave mit eget ben over ved anklen og hoppe ud fra mit 2. sals stuevindue!


Skrevet af: TvHomer
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 13:09
Folks forudsætninger for at bedømme film er vist meget forskellige, og hvis der var et formål med tråden, så kan jeg ikke se den længere.
 
Jeg vil nu mene at folks forventninger til en film ikke kan være et parameter, men som tråden kører så bare glem det Wink


Skrevet af: Halsted
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

I forhold til hype og budget: Avatar!


Fuldstændig enig. Filmens handling er så dybt banal og historien er blottet for nuancer.

Desværre for jeg VIL gerne lide den. Den lever bare ikke op til forventningerne i det hele taget.

/Halsted


Skrevet af: madass32
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 14:33
G.I Joe er sku den værste i min samling


Skrevet af: Davidp
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af madass32 madass32 skrev:

G.I Joe er sku den værste i min samling
 
Du har simpelthen købt den?!? Big smile


Skrevet af: Potter
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 15:15
Bad Taste fra 1987 er nok den ringeste jeg lige kunne komme på, som i øvrigt er en Peter Jackson.

-------------
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin


Skrevet af: Shiva
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 15:22
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Oprindeligt skrevet af mictand mictand skrev:

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

I forhold til hype og budget: Avatar!

Fuldstændig enig!!!

Men der er sq mange film der kandiderer til titlen dårligste film.
Så den der "Don't Mess With the Zohan" en dag. Den er ubeskrivelig dårlig.
 
Man kan mene hvad man vil om Avatar, men ligefrem at sige, at den er dårlig, er vist at stramme den. Så tror jeg, man skal have tjekket sin puls. Ikke meget objektivitet i de udsagn.


Hvorfor det?
Jeg syntes rent faktisk at Avatar er dårlig. Plottet er ekstremt tyndt, figuerne er så stereotype som man overhovedet kan lave dem og skuespillet er heller ikke for godt.
Jovist filmen er æstetisk en nydelse at se på, men med det budget så forventer jeg mig markant mere.

Havde jeg ikke set Avatar i 3D, så havde jeg udvandret før tid (det var der nogenstykker der gjorde) hvilket jeg aldrig nogensinde har gjort før i en biograf, man er jo jyde LOL
Jeg er dybest set enig i nogle af dine kritikpunkter om flimen, men det er ikke pointen.
 
Som skrevet kan man mene om den, hvad man vil og bryder man sig ikke om sci-fi, er det klart, at den ikke falder i alles smag. Men at sende Avatar ud i en "Worst movie EVER!"-tråd tenderer spam. Der er et hav af film, der er værre. Det er det, jeg mener mht. objektivitet.
 
Der var også en, der listede Titanic (stakkels Cameron - 2 film i en "Worst movie EVER!"-tråd). Fair nok at man ikke er til  storladen sødsuppe love story, men filmen er jo ikke dårlig. Den har vundet flere Oscars og hører da ikke hjemme i denne tråd, uanset hvad man ellers mener om den. Hvis den er det ringeste, man har set, har dæleme leveret et priviligeret liv foran tossen.
 
Jeg har en ven, der hader Godfather af et godt hjerte og synes den er ringe. Min hustru hader LOTR-trilogien og synes den er skandaløs...men det er jo ikke dårlige film, bare fordi man ikke kan lide dem. Det har intet med det sædvanlige smag-og-behag pjat (som uvægerligt kommer...bare vent) at gøre. Det er objektivitet ift. det man ser. Jeg brød mig f.eks. ikke om Danser med ulve, men derfor er det ikke dårlig film.
 


-------------

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.


Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 15:24



Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 15:27
Shiva: Tråden handler vel om den/de film som man SELV synes er den/de dårligste. Så kan det godt være 90% af jordens befolkning synes den er god, men derfor kan jeg eksempelvis godt synes den er den dårligste jeg har set. Det gør jo ikke filmen dårligere for andre.
 
At der så er nogle der synes avatar er den dårligste film ever, og dermed ikke har set dårligere film, finder jeg yderst mærkeligt. Så har man enten en "spændende" filmsmag eller så har man bare ikke set ret mange film. Men det må jo være op til den enkelte.
 


-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: Shiva
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Shiva: Tråden handler vel om den/de film som man SELV synes er den/de dårligste. Så kan det godt være 90% af jordens befolkning synes den er god, men derfor kan jeg eksempelvis godt synes den er den dårligste jeg har set. Det gør jo ikke filmen dårligere for andre.
 
At der så er nogle der synes avatar er den dårligste film ever, og dermed ikke har set dårligere film, finder jeg yderst mærkeligt. Så har man enten en "spændende" filmsmag eller så har man bare ikke set ret mange film. Men det må jo være op til den enkelte.
 
Told ya

-------------

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.


Skrevet af: longlostson
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 15:33
Uden tvivl, alene på tronen øverste opppe: Waterworld


Skrevet af: 'DLG'
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Bad Taste fra 1987 er nok den ringeste jeg lige kunne komme på, som i øvrigt er en Peter Jackson.
Er jo en kæmpe B-klasikker Clap

-------------
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.


Skrevet af: Bruger udmeldt 10
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 16:14
Dansk: Idioterne
Udenlandsk:  rumrejsen 2001
 
 


Skrevet af: CARS10
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 16:58
Cheech & Chong  "Still smokin" er rigtig skod.Det eneste de ikke gør i den film er at ryge den fede Thumbs Down 
 
     carsten


Skrevet af: Seth
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 17:16
Crash (Den ene med James Spader).

Orgasmo (Kære Gud, det var elendig).

Twister.

Noget med dyremishandling spillet for en vittighed. Jeg har set nogle gode film, der var dyrplageri i dem, men selvfølgelig, at element ikke gøre dem store


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 17:26
Altered Species:  http://www.imdb.com/title/tt0292429/ - http://www.imdb.com/title/tt0292429/

+ en masse af de film man lejede i de glade Betamax dage, hvor det stort set ikke var muligt at leje gode film.


Skrevet af: jduro
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 17:34
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Cheech & Chong  "Still smokin" er rigtig skod.Det eneste de ikke gør i den film er at ryge den fede Thumbs Down 
 
     carsten
Det er da b-film kult når det er bedst.
Har derimod lige købt "fighting"(2009) Ubestridt den dårligste fim jeg nogensinde har set, og har efter hånden set en del.


Skrevet af: McNiklas
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 17:36
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

"Black Hawk Down " - magen til elendig teenager action  skal man forhåbentlig lede længe efterDead.

Det er sku da en af de bedste krigsfilm der er lavet...Confused  Hvis jeg selv skal sige detBig smile

Men SAW er nok nogle af det værste film jeg har setSmile


Skrevet af: Jakobivic
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 18:23
Jeg er enig i "Snakes on a plane", men jeg synes den bliver med flere længder af "Troll 2" og Stephen Kings "Trucks"!!!


Skrevet af: ashdk
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 18:47
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Oprindeligt skrevet af bøllebobb bøllebobb skrev:

A propos rumfilm, så har jeg lige købt Rumrejsen 2001 på  Blu-ray, og den er f.....me god, men min hustru ville nok føre den på listen i denne tråd. Ingen dialog i ca. 86 min, en forholdsvis svært forklarlig slutning og et ikke tidssvarende tempo (som jeg dog forsvarer som værende i tråd med meningen med filmen) osv osv.

Hehe, handle tråde ikke om "Worst movie EVER!" LOL

Men der er sikke en del der synde at Rumrejsen 2001 er "Worst movie EVER!", da den havde primære udvander folk fra biografen, de fatte en en brik af filmen.

Faktisk så havde George Lucas, svære ved at få penge til sin først Star Wars film, da manusskrifte var for ringe, derfor var han nød til at står for hele prod. selve, da ingen filmselskaber ville bide an med Star Wars.


Det passer ikke helt. Lucas kunne ikke få flere penge end hvad der svare til en b-film, studiet troede kun  på star wars som en b-film, en indgik derfor en aftale om at droppe hans løn som instruktør men han så fik rettighederne til merchandise. tilbage i 1977 var der ingen der tjente penge på det, så studiet grinede og sagde ok, han fik hvad han skulle bruge til at klare sig igennem produktionen af star wars.
At verden så senere gik star wars amok og den stadig ligger på top 10 over mest indtjende film, og Lucas har tjent et par milliarder på de rettigheder han fik er så en anden historie.
 
Jeg synes det er lidt usselt er kalde Lucas for ringe, manden er hammerende dygtig, han har betydet mere for film og udvikling af effekter en nogen anden. og har finger helt ned i udvikling af 3D scanninger til hospitalsverden. Manden fortjener max respekt.


Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Oprindeligt skrevet af mictand mictand skrev:

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

I forhold til hype og budget: Avatar!

Fuldstændig enig!!!

Men der er sq mange film der kandiderer til titlen dårligste film.
Så den der "Don't Mess With the Zohan" en dag. Den er ubeskrivelig dårlig.
 
Man kan mene hvad man vil om Avatar, men ligefrem at sige, at den er dårlig, er vist at stramme den. Så tror jeg, man skal have tjekket sin puls. Ikke meget objektivitet i de udsagn.


Hvorfor det?
Jeg syntes rent faktisk at Avatar er dårlig. Plottet er ekstremt tyndt, figuerne er så stereotype som man overhovedet kan lave dem og skuespillet er heller ikke for godt.
Jovist filmen er æstetisk en nydelse at se på, men med det budget så forventer jeg mig markant mere.

Havde jeg ikke set Avatar i 3D, så havde jeg udvandret før tid (det var der nogenstykker der gjorde) hvilket jeg aldrig nogensinde har gjort før i en biograf, man er jo jyde LOL
Jeg er dybest set enig i nogle af dine kritikpunkter om flimen, men det er ikke pointen.
 
Som skrevet kan man mene om den, hvad man vil og bryder man sig ikke om sci-fi, er det klart, at den ikke falder i alles smag. Men at sende Avatar ud i en "Worst movie EVER!"-tråd tenderer spam. Der er et hav af film, der er værre. Det er det, jeg mener mht. objektivitet.
 
Der var også en, der listede Titanic (stakkels Cameron - 2 film i en "Worst movie EVER!"-tråd). Fair nok at man ikke er til  storladen sødsuppe love story, men filmen er jo ikke dårlig. Den har vundet flere Oscars og hører da ikke hjemme i denne tråd, uanset hvad man ellers mener om den. Hvis den er det ringeste, man har set, har dæleme leveret et priviligeret liv foran tossen.
 
Jeg har en ven, der hader Godfather af et godt hjerte og synes den er ringe. Min hustru hader LOTR-trilogien og synes den er skandaløs...men det er jo ikke dårlige film, bare fordi man ikke kan lide dem. Det har intet med det sædvanlige smag-og-behag pjat (som uvægerligt kommer...bare vent) at gøre. Det er objektivitet ift. det man ser. Jeg brød mig f.eks. ikke om Danser med ulve, men derfor er det ikke dårlig film.
 


Det er altså noget pjat. Kig i den her tråd og du se nogen syntes Black Hawk Down, Star Wars, Knowing osv er de dårligste de har set.
Det viser altså bare folks smag er vidt forskellige, og du kan ikke være dommer over hvad de syntes.

Iørigt syntes jeg ikke Avatar den dårligste film jeg nogensinde har set, jeg svarede egentlig bare på, at fordi du ikke syntes den kan være dårlig, så er vi nogen der ikke er enig med dig.


-------------
http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/martin1974 - Film samling (Opdateret den 26/11-09)


Skrevet af: Shiva
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Oprindeligt skrevet af mictand mictand skrev:

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

I forhold til hype og budget: Avatar!

Fuldstændig enig!!!

Men der er sq mange film der kandiderer til titlen dårligste film.
Så den der "Don't Mess With the Zohan" en dag. Den er ubeskrivelig dårlig.
 
Man kan mene hvad man vil om Avatar, men ligefrem at sige, at den er dårlig, er vist at stramme den. Så tror jeg, man skal have tjekket sin puls. Ikke meget objektivitet i de udsagn.


Hvorfor det?
Jeg syntes rent faktisk at Avatar er dårlig. Plottet er ekstremt tyndt, figuerne er så stereotype som man overhovedet kan lave dem og skuespillet er heller ikke for godt.
Jovist filmen er æstetisk en nydelse at se på, men med det budget så forventer jeg mig markant mere.

Havde jeg ikke set Avatar i 3D, så havde jeg udvandret før tid (det var der nogenstykker der gjorde) hvilket jeg aldrig nogensinde har gjort før i en biograf, man er jo jyde LOL
Jeg er dybest set enig i nogle af dine kritikpunkter om flimen, men det er ikke pointen.
 
Som skrevet kan man mene om den, hvad man vil og bryder man sig ikke om sci-fi, er det klart, at den ikke falder i alles smag. Men at sende Avatar ud i en "Worst movie EVER!"-tråd tenderer spam. Der er et hav af film, der er værre. Det er det, jeg mener mht. objektivitet.
 
Der var også en, der listede Titanic (stakkels Cameron - 2 film i en "Worst movie EVER!"-tråd). Fair nok at man ikke er til  storladen sødsuppe love story, men filmen er jo ikke dårlig. Den har vundet flere Oscars og hører da ikke hjemme i denne tråd, uanset hvad man ellers mener om den. Hvis den er det ringeste, man har set, har dæleme leveret et priviligeret liv foran tossen.
 
Jeg har en ven, der hader Godfather af et godt hjerte og synes den er ringe. Min hustru hader LOTR-trilogien og synes den er skandaløs...men det er jo ikke dårlige film, bare fordi man ikke kan lide dem. Det har intet med det sædvanlige smag-og-behag pjat (som uvægerligt kommer...bare vent) at gøre. Det er objektivitet ift. det man ser. Jeg brød mig f.eks. ikke om Danser med ulve, men derfor er det ikke dårlig film.
 


Det er altså noget pjat. Kig i den her tråd og du se nogen syntes Black Hawk Down, Star Wars, Knowing osv er de dårligste de har set.
Det viser altså bare folks smag er vidt forskellige, og du kan ikke være dommer over hvad de syntes.

Iørigt syntes jeg ikke Avatar den dårligste film jeg nogensinde har set, jeg svarede egentlig bare på, at fordi du ikke syntes den kan være dårlig, så er vi nogen der ikke er enig med dig.
Ja, jeg bad jo selv om det...
 
Du husker og læser skidt. I dit første indlæg erklærer du dig "fuldstændig enig" i at Avatar er den dårligste film. Ingen grund til at trække i land der.
 
Jeg vil ikke være dommer over nogen, hvilket jeg også skriver i begge indlæg. Det er bare sjovt nok, at hvis man fandt en plasmatråd og ukritisk skrev, at Pioneer er et pivringe tv, ville man blive flået levende af en horde af brugere, men hvis man i denne tråd har lyst til skrive at Shawshank Redemption er verdens ringeste film, så er der skulderklap og folk sidder og vifter anerkendende med "smag og behag"-kortet. Det er med andre ord gratis at provokere, når det handler om film og det er for tyndt. Film er håndværk ligesom alt andet, der bliver diskuteret herinde.


-------------

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.


Skrevet af: Panfan
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 21:03
Copper Mountain med Jim Carrey.
Ski/countrymusik/et kvart plot, der ikke er der alligevel og ikke følges til dørs. Tilføj ringe teknisk kvalitet og dårligt skuespil, så du har en idé om, hvor dårlig den er. Så den til ende og smed den ud i raseri.


Skrevet af: Firebird
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 21:45
Children of the Corn (1984) er noget af det værste bræk jeg nogensinde har set. Dead

-------------
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?


Skrevet af: Sylvest
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 22:16
Freddy Got fingered


Skrevet af: Fakker
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 01:13
Children of the Corn er sgu en klassiker fra dengang.

Nej Ghost Lake må da være den dårligste film ever, Tæt på ihvertfald

http://www.imdb.com/title/tt0382011/ - http://www.imdb.com/title/tt0382011/


Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Ja, jeg bad jo selv om det...
 
Du husker og læser skidt. I dit første indlæg erklærer du dig "fuldstændig enig" i at Avatar er den dårligste film. Ingen grund til at trække i land der.


Enten provokere du, eller også har du svært ved at læse:

Jeg skrev:
Citér Jeg syntes rent faktisk at Avatar er dårlig.
og senere skære jeg det ud i pap
Citér Iørigt syntes jeg ikke Avatar den dårligste film jeg nogensinde har set


Jeg ved ikke hvad dit problem er, men denne tråd ændrede sig hurtig til at gå fra Worst movie ever, til bare dårlige film, jeg fulgte trenden og skrev min mening om Avatar, men vi kan godt tage den igen:

Jeg syntes IKKE at Avatar er den dårligeste film jeg nogensinde har set!!!


-------------
http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/martin1974 - Film samling (Opdateret den 26/11-09)


Skrevet af: opzouten
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 11:02
Citizen Kane. 

Kan ikke huske andre film som kedede mig i samme grad. 

Mange af de nævnte film er i det mindste underholdende, det kan man absolut ikke sige om dette makværk. 


Skrevet af: Firebird
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 11:48
Oprindeligt skrevet af Fakker Fakker skrev:

Children of the Corn er sgu en klassiker fra dengang.

Nej Ghost Lake må da være den dårligste film ever, Tæt på ihvertfald

http://www.imdb.com/title/tt0382011/ - http://www.imdb.com/title/tt0382011/
Bare fordi det er en klassiker, er det altså ikke ensbetydende med at jeg var begejstret for den. LOL Nå, hver sin smag.
 
En anden kandidat kunne også være : Attack of the Killer Tomatoes. (1978). Også en "klassiker". Big smile


-------------
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?


Skrevet af: leech
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 12:57
Hmm, jeg ligger på to film, ved VIRKELIG ikke hvilken som er mest ringe:
 
Alexander og The Aviator
 
er nok de længste og mest ringe jeg har set i lang tid.. (de er begge ok den første 1-1,5 timer) .. men for helvede, så aflsut da en film inden den kører af sporet. :)


Skrevet af: Firebird
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af leech leech skrev:

Hmm, jeg ligger på to film, ved VIRKELIG ikke hvilken som er mest ringe:
 
Alexander og The Aviator
 
er nok de længste og mest ringe jeg har set i lang tid.. (de er begge ok den første 1-1,5 timer) .. men for helvede, så aflsut da en film inden den kører af sporet. :)
Alexander? Ja, for søren. Det værste ved filmen var Colin Farrel i hovedrollen, og så med blondt farvet hår. Hvor stor er chancen mon for at Alexander den store havde blondt hår? C'mon. LOL


-------------
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?


Skrevet af: kerovan
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 14:02
John Carpenter's Dark Star
Købte den på dvd engang, fordi jeg håbede på den var noget værd, når nu det er John Carpenter...
Men men men.... Glæden blev hurtigt meget kort... for det er nok den dårligste film jeg nogensinde har set Clap


-------------
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse


Skrevet af: Allan Olesen
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af opzouten opzouten skrev:

Citizen Kane. 

Kan ikke huske andre film som kedede mig i samme grad. 

Mange af de nævnte film er i det mindste underholdende, det kan man absolut ikke sige om dette makværk. 

Var det ment som en provokation?

Den går for at være en af de bedste film, der nogensinde er lavet. Nogle mener, at det er DEN bedste film, der nogensinde er lavet.

Jeg har dog aldrig selv set den, men jeg tvivler på, at disse mennesker kan tage så meget fejl.




Skrevet af: MJ (udmeldt)
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 19:41
Sjov tråd... men folk dømmer jo blot ud fra deres egen smag og ikke hvad der teknisk set er en flot/fed film.

Transformers 2 får fx. halg og sabler overalt.. men hvad står på min BD ønskeliste? Yessir.. totalt fed film nemlig!

Kan ikke lige komme på en worst movie ever - har ikke set så mange ringe, men har set rigtig mange fede som andre synes er håbløst ringe og ukultiverede. 


Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 20:14
En sådan tråd har det med at invitere til provokationer . Jeg tror at mange lykkeligt har glemt majoriteten af de røvsyge film, som man spenderede 2 timers værdifuldt liv på  ?
 
Men når nu vi snakker klassikere, så kan man også godt ændre syn på en film over årene. I sin tid syntes jeg feks at film som "Chinatown" og "Taxidriver" var keeeedelige  - hvorimod jeg nu anser dem nærmest som mesterværker. . .


-------------
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm


Skrevet af: Shiva
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 20:14
Uha man har lagt øjne og ører til meget slam efterhånden, men denne her tog dog prisen, da jeg så den i slutfirserne. Så amatøragtigt lavet, at min 5-årige søn ville have kunne have løftet niveauet. Coveret siger faktisk alt...
 


-------------

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.


Skrevet af: Strange
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 20:36
LOL, den ser fed ud på den kitschede b-films agtige måde :-)


Skrevet af: Vijnana
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 20:55
Min hjemmebio er så god, at selv dårlige film bliver værd at se, når blot den tekniske kvalitet er i ordenWink


Skrevet af: BowieCool
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 21:14
Jeg har lige set Rumrejsen 2001 på HD-DVD. Havde aldrig set den før og havde virkelig glædet mig til at se den på mit 120 " lærred.... men men men.... HOLD KÆFT EN GANG LORT !!!!
 
Man skal da ha røget det vildeste tobak for at synes, det er en go film....
 
Den er så UFATTELIG DÅRLIG. Er super glad for at jeg har fået den solgt Smile


-------------
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 21:49
Vegas Vampires.... er du GAL den er ringe!
 
http://www.imdb.com/title/tt0393939/ - http://www.imdb.com/title/tt0393939/
 
Men ellers kunne Meet The Spartans også komme på listen...


-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: Allan Olesen
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 22:03
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Men ellers kunne Meet The Spartans også komme på listen...

Det er den - som nummer 99:
http://www.imdb.com/chart/bottom?tt1073498 - http://www.imdb.com/chart/bottom?tt1073498



Skrevet af: Colaholic
Skrevet den: 06-Februar-2010 kl. 16:46
Twilight.




Print side | Luk vindue