Print side | Luk vindue

Zaptor-kort

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Modtagelse og udstyr generelt
Forumbeskrivelse: Generelt om modtagelse af TV, radio og andet media
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=75208
Udskrevet den: 10-Juni-2024 kl. 11:35


Emne: Zaptor-kort
Skrevet af: flowiii
Emne: Zaptor-kort
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 18:43
Da jeg flytter fra Århus, har jeg solgt min Zaptor-boks igennem Den Blå Avis. Da jeg desværre er kommet til at binde mig til noget TV1000 abb., så hænger jeg desværre stadig på regningen for dette helt til oktober, og har af den grund også valgt at beholde mit dertilhørende zaptor-kort.

Er der nogen, der véd, om det er muligt at bruge mit zaptorkort, hvortil mit abb. er tilknyttet, i andre folks Zaptor-bokse, eller er det tilknyttet min adresse? Hvis ikke, kan jeg i så fald lade en af mine venner låne zaptorkortet, så han i det mindste får noget ud af de kroner, som jeg betaler for TV1000-abonnementet?



Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 03-Februar-2010 kl. 18:49
 
 Det kan man, men det er ikke tilladt. Kortet må ikke bruges til visning af kanaler andet end på den adresse hvor det er registreret.


-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: flowiii
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 14:34
Ok. Tak for svaret :)


Skrevet af: agger
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 19:39
hej
jeg synes du skal prøve om den ikke virker i din kammerats zaptor boks, så kan du jo hurtig se om det virker. jeg har tit taget kort med fra min ca modul,  til en anden ca modul og det kører fint ??????.
hilsen agger


Skrevet af: ZackGem
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 19:46
Du kan da ikke binde dig til noget så langt frem i tiden?
6 måneder er da normalt max?


Skrevet af: ZackGem
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 20:08
Det var det så ikke kan jeg se med lidt magisk hjælp fra google.
Kan slet ikke huske jeg var bundet så lang tid med min Zaptor-pakke. Men det har jeg jo nok så.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 04-Februar-2010 kl. 20:13
 
 Det er sikkert som det også er hos You See, de har ligeledes en 6 og en 12 måneders kontrakt.


-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E



Print side | Luk vindue