Print side | Luk vindue

Sortering af digitale kanaler på Samsung le22b655

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: LED TV - LCD TV
Forumbeskrivelse: Forum for LED TV - LCD TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=75325
Udskrevet den: 21-April-2025 kl. 18:27

Emne: Sortering af digitale kanaler på Samsung le22b655
Skrevet af: kokkeole
Emne: Sortering af digitale kanaler på Samsung le22b655
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 18:09
Jeg har købt ovenstående til sovekammeret. Jeg synes ikke at jeg kan finde muligheden at sortere de digitale kanaler i en bestemt rækkefølge.
Er ellers tilfreds med apparatet.

På forhånd tak

/Ole

-------------
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 18:14

Der er mange hvis ikke det er alle Samsung, hvor det ikke er muligt. Der er flere indlæg om netop dette.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 18:18
Tak for svaret.
Synes også at jeg havde set noget om det før.
Det er da underligt. På de analoge kan man godt sortere.
Er nu sluppet for at bruge den go'e gamle og trofaste Sagem IC60.

/Ole

-------------
Kokkeole
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1

Skrevet af: mjohansen
Skrevet den: 05-Februar-2010 kl. 22:30
Oprindeligt skrevet af kokkeole kokkeole skrev:

Jeg har købt ovenstående til sovekammeret. Jeg synes ikke at jeg kan finde muligheden at sortere de digitale kanaler i en bestemt rækkefølge.

På forhånd tak

/Ole

Det er ikke muligt når den er sat til "Danmark" som land og det bliver i følge Samsung heller aldrig muligt. Men hvis du  i menuen under "Kanal" -> "Land" -> "Digital Kanal" sætter den til "Norge", så får du muligheden for at sortere kanalerne, dog skal du lige udføre en ny søgning efter kanaler, da alle kanaler forsvinder når man skifter land. Om det så har nogle ulemper har jeg ikke lige fundet ud af endnu. Desuden skal du derefter ind i "Indstillinger" -> "Udsendelse" -> "Foretrukket" og sætte lyd og tekst til dansk (De står efter lande-skiftet til norsk)

-------------
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K

Skrevet den: 06-Februar-2010 kl. 10:34
Oprindeligt skrevet af mjohansen mjohansen skrev:

Oprindeligt skrevet af kokkeole kokkeole skrev:

På forhånd tak

/Ole

Det er ikke muligt når den er sat til "Danmark" som land og det bliver i følge Samsung heller aldrig muligt. Men hvis du  i menuen under "Kanal" -> "Land" -> "Digital Kanal" sætter den til "Norge", så får du muligheden for at sortere kanalerne, dog skal du lige udføre en ny søgning efter kanaler, da alle kanaler forsvinder når man skifter land. Om det så har nogle ulemper har jeg ikke lige fundet ud af endnu. Desuden skal du derefter ind i "Indstillinger" -> "Udsendelse" -> "Foretrukket" og sætte lyd og tekst til dansk (De står efter lande-skiftet til norsk)

Har nu prøvet at sætte sproget til norsk. Den finder ingen digitale kanaler. Måske skal der et helt andet netværksnummer ind. Kan nu også leve med det, når jeg bruger favorit. Det er nok mere konen der ikke kan vænne sig til forskellig rækkefølge fra det hun er vant til.
Det er da bare underligt. Det burde da være en simpel software rettelse.
Tak og god weekend.
/Ole

-------------
Kokkeole
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1

Print side | Luk vindue