Print side | Luk vindue

Slamsung YouSee boks opfører sig mystisk

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=75654
Udskrevet den: 21-Februar-2025 kl. 23:00

Emne: Slamsung YouSee boks opfører sig mystisk
Skrevet af: claus64
Emne: Slamsung YouSee boks opfører sig mystisk
Skrevet den: 10-Februar-2010 kl. 11:19
Hej 

Min Slamsung HD boks fra YouSee er begyndt at opføre sig mystisk efter den sidste software opdatering for 4-6 uger siden (mener jeg det var):

1. Den slukker aldrig for blæseren, heller ikke i stand-by. Til gængæld tænder den væsentligt hurtigere.

2. Når jeg tænder, skriver den at den ikke har antenne signal.Jeg bliver så nød til at gå ind i menu og få den til at genscanne alle kanalerne og så virker det. AF OG TIL kan jeg gå på DR K, og så kommer der et signal, og så kan jeg gå videre til de andre kanaler derefter. Når jeg går ind i "Modtageforhold" skriver den TUner 1: 5.2  Tuner 2: 6.6 i signalstyrke

3. Grundet ovenstående kan jeg ikke time mere...

4. Og så til sidst, nogle gange går den i en slags pauseskærm-mode hvor lysstyrken forsvinder fra billedet. Så skal man lige skrue op for lyden eller lignenden med remoten og så er der korrekt billede igen, indtil 10 min efter hvor det sker igen.

Nogle herinde der har en mulighed hvad der kan være galt. Har prøvet med nyt kabel.

MVH Claus

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 10-Februar-2010 kl. 11:40

Den vil jo netop gå i pauseskærm hvis ikke funktionen er deaktiveret, med hensyn til ventilatoren, sluk modtageren i kort tid og tænd den igen. De øvrige problemer kan ikke genkendes. Det kan dog være et kabel problem, så prøv med et andet.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Print side | Luk vindue