Popcorn hour c200 Harddisk
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=75874
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 11:53
Emne: Popcorn hour c200 Harddisk
Skrevet af: Guldfisk
Emne: Popcorn hour c200 Harddisk
Skrevet den: 14-Februar-2010 kl. 18:01
Er der nogen der ved hvor mange gb harddisk popcorn hour c200 understøtter, jeg har tænkt mig at købe en 2 tb hd, og smide i den, hvis den kan understøtte det, nogen der er kloge på det her område??
|
Svar:
Skrevet af: 2ben
Skrevet den: 16-Februar-2010 kl. 19:02
Hmmm - jeg vil mene at du kan sætte en 2 TB disk i. Jeg bruger selv en 1 TB disk.
Mvh. Torben
|
Skrevet den: 16-Februar-2010 kl. 19:43
okey det må prøves af, når jeg køber den :D ved du så om man kan tage harddisken og sætte den til sin pc, og bruge den der, også fylde film på, og sætte den tilbage i popcornen, tænkte på om pc kan læse det format popcornen har lavet den i?
|
Skrevet af: godowsky
Skrevet den: 16-Februar-2010 kl. 19:47
bruger en 1.5 tb her, - virker perfekt... men du behøver da ikke at tage harddisken ud, - du kan da bare overføre via netværket
-------------
|
Skrevet den: 16-Februar-2010 kl. 19:52
Ja det trode jeg også jeg ville kunne, men kan ikke helt finde ud af det, netværket, tænker du så min hjemmenetværk mshome? jeg havde regnet med, jeg kunne kopier mine film fra min nas, og op til popcornen, men ved ikke lige hvordan....
|
Skrevet af: godowsky
Skrevet den: 17-Februar-2010 kl. 11:03
du skal da bare streame dine film fra nas med et kablet netværk, - det skulle ikke være noget problem :) Så peger du på din nas via popcorn og klikker på den film du vil se.
-------------
|
Skrevet den: 17-Februar-2010 kl. 15:32
Det er også den måde det køre på nu, men min plan var, at sætte en 2 tb hd i popcornen, kun til mine film, for jeg skal bruge pladsen på nasen til andre ting,,, så planen er jo at kunne overføre filer over netværket til popcornen, men lige hvordan det virker, skal jeg så finde ud af,
|
|