Print side | Luk vindue

Copilot til HTC Tattoo

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Navigation og CarFi
Forumbeskrivelse: GPS navigation, bilradio, anlæg, TV og DVD til bilen
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=76072
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 08:29

Emne: Copilot til HTC Tattoo
Skrevet af: bruger udmeldt 5
Emne: Copilot til HTC Tattoo
Skrevet den: 17-Februar-2010 kl. 23:23
Jeg overvejer at købe Copilot 8 Live til min HTC Tatto, og vil gerne udnytte tilbuddet på alk.com som sælger den skandinaviske version til 229,-

På den amerikanske blog nævnes at man bare skal købe aktiverings nøgle via alk til windows mobile, og så download applikation til android bagefter, så virker dette.

spørgsmålet er om nogle herinde har CoPilot til Android og har prøvet denne løsning, for software er ikke tilgængelig på Market, og vil ikke give 600,- i webbutikken i dk for en ska. version som online koster 1/3 af den pris. Når alk skriver på deres blog det virker på motorola milestone, så bør det vel også virke på en Tattoo?

Svar:
Skrevet den: 18-Februar-2010 kl. 18:55

Nå,

jeg valgte at købe udfra hvad nettet og de skrev i USA.. og det virkede fint..
Så man kan købe CoPilot 8 Live til 229,- på nettet med skandinaviske maps, istedet for at købe i shop til 699,- + forsendelse.

Så man skal ignorere at downloaden er til WindowsMobile, Produkt Nøglen virker fint på Android.

Man skal efter download af maps, huske at hente android opdateringen her.

http://www.alk.eu.com/copilotlive/androidinstall/default_da.asp - http://www.alk.eu.com/copilotlive/androidinstall/default_da.asp

Skrevet af: Jamic
Skrevet den: 19-Februar-2010 kl. 02:08
Hej Pendec

Det lyder spændende, kunne du ikke give en tilbagemelding på hvordan det kører?

Mvh. Jacob

Skrevet den: 19-Februar-2010 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af Jamic Jamic skrev:

Hej Pendec

Det lyder spændende, kunne du ikke give en tilbagemelding på hvordan det kører?

Mvh. Jacob
det er ikke TomTom, men en rigtig ok erstatning syntes jeg...
CoPilot på Tatto klarede ihvertfald fint en tur på 170km til  kbh uden udfald og information og lyd fungerer helt ok. 
Et ekstra plus til Copilots fordel er at nyeste kort på copilot kender min adr, det gør tomtom stadig ikke :-(

jeg har dog rykket installation fra Tattoo til Milestone, for skærmen er simplthen for lille på tattoo..
Det fungerer fint, det er dog bedre når man har 1" mere at kikke på..

Produktet er ihvertfald pengene værd! det er helt sikkert..

Skrevet af: palleti
Skrevet den: 13-Marts-2010 kl. 14:37
Helt enig, har også Skandinavien lagt på min HTC Magic, det gav noget bøvl med download via computer, bedst direkte til telefonen (husk kun wi-fi..)  - selve navigationen virker til gengæld rigtig fint, foretrækker telefonen i lodret stilling frem for widescreen. Kanon value-for-money.

-------------
LG B6 55" + Humax YS-4000 tvboks, 7.2 Yamaha RX-A860, Yamaha Blu-Ray, B&W LCR6 2S center, B&W 683 S1 gulvhøjttalere, B&W DM601 S3 baghøjttalere, Yamaha YST-SW300 12" sub.

Skrevet den: 24-Marts-2010 kl. 14:06
Jeg kan nu tilføje efter nogle ture på 800km+ til Sverige, så har den et par småfejl.

Software har formået at gå ned gennemsnit 1 gang per tur, og yderligere på nogle steder hvor motorvej krydser mindre biveje, så hopper den over på bivejen og begynder at melde at man skal til venste Cry  det var lidt en ommer..

men ok, det virkede da, men da jeg kørte det i test, og havde TomTom ved siden, af må jeg indrømme at TomTom gjorde jobbet perfekt og hoppede heller ikke over på nogen sideveje undervejs.

Skrevet af: Lipsun
Skrevet den: 24-April-2010 kl. 16:36
Jeg overvejer også stærkt at købe denne her Co Pilot 8 Live til min HTC Tatoo: http://www.alk.com/dk/buynow/copilot/ - http://www.alk.com/dk/buynow/copilot/

Hvordan vil jeg kunne få det installeret ned på min HTC?, altså hvad skal man gøre trin for trin?
På forhånd tak for hjælpen.

Skrevet af: bibihest
Skrevet den: 24-April-2010 kl. 16:52
Har Copilot på min Hero og har ikke haft nogle problemer endnu med at det er gået ned eller ikke kan finde vej. Det kunne evt være selve GPS'en der ikke lige fatter hurtigt nok hvor den egentligt er henne.

Skrevet af: Per Korshøj
Skrevet den: 27-April-2010 kl. 08:11
Du bruger bare HTC Sync til at installere med application installer

-------------
Per Korshøj

Skrevet af: JeppeT
Skrevet den: 14-Maj-2010 kl. 22:27
Hvorfor virker mit copilot på min tattoo ikke?
Det meddeler at 3d gps fix nødvendigt.
Jeg syntes jeg har prøvet alt. Måske har jeg overset noget. HJÆLP!!!
Derudover er det kun større veje der figurerer på kort måske hænger det sammen. Ved det ikke

Skrevet den: 15-Maj-2010 kl. 00:14
Tjah hvis beskeden skal stå til troende skal du måske ind i Settings og slå GPS til så din HTC kan få noget fra satellitterne?

-------------
LG B6 55" + Humax YS-4000 tvboks, 7.2 Yamaha RX-A860, Yamaha Blu-Ray, B&W LCR6 2S center, B&W 683 S1 gulvhøjttalere, B&W DM601 S3 baghøjttalere, Yamaha YST-SW300 12" sub.

Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 15-Maj-2010 kl. 08:08
men copilot kan også købes hos klingtech!  http://tele-online.dk/group.asp?group=801

Skrevet den: 15-Maj-2010 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

men copilot kan også købes hos klingtech! 

hvorfor betale 629,- kr hos dem, når man kan købe direkte hos http://www.alk.com/dk/buynow/copilot/ - kilden for 229,- ? det er da total idioti at betale den merpris for noget som koster 66% mindre hos leverandøren selv.

den købte jeg, og den virker fint på min tattoo.

man skulle tro du arbejder for dem, eller simpelthen ejer butikken, når mit første indlæg nævner prisen 229,- ? og stadigvæk lægger du en link til 625,- ? den er da helt gal.
For uden at læse 1. indlæg kan man ikke svare på andre?

Skrevet den: 15-Maj-2010 kl. 10:59
fuldstændig sandt pendec - kan vi ikke få admin til at luge disse slet skjulte reklamer ud - og du har helt ret det er for tosset at kaste så mange penge efter navi til android når man bare kan downloade til en fornuftig pris.

-------------

Skrevet af: Storkraft
Skrevet den: 08-December-2010 kl. 17:00
hvad med google navigation ?  den er da gratis ikke.
men der er måske ikke tale på ?. eller den er måske dårlig ?
men vil da bestemt kikke på copilot.

Virker det også til min HTC Legend ?
og er gps´serne i telefoner overhovet noget værd ?

ser også lige at på markedet er den engleske på 208 kr
men den europæiske version koster 448 krog den amerikanske står til 28 kr !
alle fra ALK. ingen disideret dansk version eller skandinavisk

-------------
Sony KDL-37V5500. STR-DH800. BDP-S1100. PS3. Wii. ReadyNas Duo

Phillips DVDR 3590H

Logitech Squeezebox Duet

XTZ 5.1 sæt 89. + 10.16 Sub.

Skrevet den: 09-December-2010 kl. 15:42
Oprindeligt skrevet af Storkraft Storkraft skrev:

hvad med google navigation ?  den er da gratis ikke. men der er måske ikke tale på ?. eller den er måske dårlig ?men vil da bestemt kikke på copilot.Virker det også til min HTC Legend ?og er gps´serne i telefoner overhovet noget værd ?ser også lige at på markedet er den engleske på 208 krmen den europæiske version koster 448 krog den amerikanske står til 28 kr !alle fra ALK. ingen disideret dansk version eller skandinavisk

Copilot købes online og licensen virker også til android og w.mobile.
Der er ingen "dansk", men skandivavisk kort http://www.alk.com/dk/buynow/copilot/ - her
til 229,-

jeg købte den via den link, den er for dyr i DK butikker og online..

Skrevet den: 09-December-2010 kl. 17:05

Kæresten og jeg har begge HTC Magic med CoPilot Skandinavien installeret, virker upåklageligt hvis ellers de kan fange satellitterne, vi er meget glade for det og har ingen planer om at købe 'fast' navigation. Der er pt et tilbud hvor CoPilot brugere kan tilkøbe en navigation til venner, pris £19,95.

Nu hvor Android Market er frigivet til andet end gratis-programmer må CoPilot vel også snart kunne købes der?

-------------

Print side | Luk vindue