Tag jer sammen DR!
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: TV-stationer og kanaler
Forumbeskrivelse: Debat om TV stationerne og deres kanaler
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=76117
Udskrevet den: 18-December-2024 kl. 10:06
Emne: Tag jer sammen DR!
Skrevet af: Henrik Nygaard
Emne: Tag jer sammen DR!
Skrevet den: 18-Februar-2010 kl. 18:47
Var jeg den eneste der forsøgte at se snowboard halfpipe finalen kl. 17.50, hvor den ifølge både tekst-TV og DR programoversigten skulle begynde på DR HD?
Da jeg tænder kl. 17.49 når jeg akkurat at få opremset de 3 medaljevindere, og efter 30 sek. skiftes der til curling, som ifølge programoversigten skulle begynde kl. 18.00! Ikke nok med at jeg går glip af det, men får også totalt spoleret oplevelsen, og gider knap nok at finde det et sted på nettet nu hvor jeg allerede kender udfaldet af finalen!
Det er simpelthen så uprofessionel og amatøragtigt som det kan blive. Er det hvad man kan forvente at få for 2260.- årligt???
|
Svar:
Skrevet af: TBC1
Skrevet den: 18-Februar-2010 kl. 23:09
DR kan vel ikke gøre for at man [flere] gange har ændret på programmet i vancouver, så begivenhederne starter på et andet tidspunkt end oprindeligt annonceret. Det samme har jo været gældende for de andre kanaler der har sendt halfpipe konkurencen.
|
Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 18-Februar-2010 kl. 23:46
TBC1 skrev:
DR kan vel ikke gøre for at man [flere] gange har ændret på programmet i vancouver, så begivenhederne starter på et andet tidspunkt end oprindeligt annonceret. Det samme har jo været gældende for de andre kanaler der har sendt halfpipe konkurencen. |
Det er genudsendelser, så dér kunne man godt have de rigtige tider på programoversigten på dr.dk.
------------- Venlig hilsen KB
|
Skrevet af: Aspagilus
Skrevet den: 19-Februar-2010 kl. 03:27
TBC1 skrev:
DR kan vel ikke gøre for at man [flere] gange har ændret på programmet i vancouver, så begivenhederne starter på et andet tidspunkt end oprindeligt annonceret. Det samme har jo været gældende for de andre kanaler der har sendt halfpipe konkurencen. |
Desuden har de også reporteret at de har en masse bøvl grundet en decideret mangel på sne til en masse af disciplinerne, det er faktisk en masse af den sne vi er druknet i her i December/Januar at de eller plejer at få hvert år der ovre hos dem, en freaky vejr ting at metrologerne siger sker en gang hvert 16'ende år, det vejr fænomen har så uheldigvis også lige ramt det tidspunkt at det OL finder sted i Vancouver.
|
Skrevet den: 19-Februar-2010 kl. 13:24
Som Brixen allerede har nævnt, så var det ikke en direkte udsendelse. Finalen blev afviklet kl. 04.15 Dansk tid, og skulle så ifølge programmet genudsendes kl. 17.50 den følgende eftermiddag. Så problemer med varme, tåge, snemangel og hvad der ellers har givet problemer, har ikke haft noget at sige her. Det er udelukkende DR's utilgivelige fejl!
|
Skrevet af: bQvle
Skrevet den: 19-Februar-2010 kl. 19:15
Henrik Nygaard skrev:
Var jeg den eneste der forsøgte at se snowboard halfpipe finalen kl. 17.50, hvor den ifølge både tekst-TV og DR programoversigten skulle begynde på DR HD?
Da jeg tænder kl. 17.49 når jeg akkurat at få opremset de 3 medaljevindere, og efter 30 sek. skiftes der til curling, som ifølge programoversigten skulle begynde kl. 18.00! Ikke nok med at jeg går glip af det, men får også totalt spoleret oplevelsen, og gider knap nok at finde det et sted på nettet nu hvor jeg allerede kender udfaldet af finalen!
Det er simpelthen så uprofessionel og amatøragtigt som det kan blive. Er det hvad man kan forvente at få for 2260.- årligt???
|
Ja! jeg sad og så Curling kl 01:00 i nat og så skiftede de bare til snowboard! ;)
------------- PT-AE4000 - Lissau 106" - Samsung 40" LE40R71 - MK 7.1 SURT55Tripole/750/550THX - Pioneer VSX-919AH-K - WDTV Live - PS3
|
Skrevet den: 21-Februar-2010 kl. 13:07
bQvle skrev:
Henrik Nygaard skrev:
|
Ja! jeg sad og så Curling kl 01:00 i nat og så skiftede de bare til snowboard! ;)
|
Du er da vist en vittig hund, hva?
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 21-Februar-2010 kl. 13:59
Ikke desto mindre sandt. Hvis jeg havde valgt at optage istedet for at blive oppe at se det, så var den sidste time misset
|
Skrevet den: 22-Februar-2010 kl. 00:12
Kampus skrev:
Ikke desto mindre sandt. Hvis jeg havde valgt at optage istedet for at blive oppe at se det, så var den sidste time misset |
Jeg var overbevist om, at det var en joke...... Har alle DR ansatte taget vinterferie, og sat praktikanter til at styre showet???
|
Skrevet af: moho
Skrevet den: 22-Februar-2010 kl. 11:50
Efter hvad jeg så af Det Canadiske Curling hold (kvinder), da forstår jeg godt forbudet imod, de især kvindelige svømmedragter. Selv om undskyldningen går på det præstationsfremmende. Nu tænker jeg mere på hvordan samme ser ud i de der svømmedragter. Fik selv et syn for sagn udi et Apotek her i Århus.
------------- Har Stofa, Basispakke! Forvirrelsesfreak og andre Århushistorier. Den korrekte opløsning i det vandrette plan for HD er lige netop ___?
|
|