Popcorn hour c200 gigabit netværk??
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=76247
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 12:50
Emne: Popcorn hour c200 gigabit netværk??
Skrevet af: Guldfisk
Emne: Popcorn hour c200 gigabit netværk??
Skrevet den: 20-Februar-2010 kl. 19:34
Hej Jeg har haft en netgear router, hvor der ikke var gigabit netværk i, og der tog det ca 15 min at overføre til popcornen, det samme med at overføre til min nas, fra min pcer af, nu har jeg så været ude og købe mig en dlink router 655, som har gigabit netværk i, det tager mig nu ca 5 min at overføre en dvd til min nas, men det tager stadig 15 min at overføre til min popcorn,,, hvordan kan det være, popcornen har jo også gigabit netværk, er er et billed af min opsætning på popcornen, det skulle være rigtigt sat op,
![](uploads/12485/CIMG2187.JPG)
|
Svar:
Skrevet af: tobiasl
Skrevet den: 20-Februar-2010 kl. 20:11
gigabit netwærket viker pt ikke heldivis er 100mb i c-200 nok til af steme blu-ray iso men hjælper jo ikke dig men det er noget med chipsetet der ikke funker så man må vis bare vente på Syabas få lætet røven http://www.businesswire.com/portal/site/home/permalink/?ndmViewId=news_view&newsId=20100105005081&newsLang=en -
|
Skrevet den: 20-Februar-2010 kl. 20:16
Ja for de kan da ikke sige den har gigabit hvis det ikke virker
|
Skrevet den: 20-Februar-2010 kl. 20:18
Guldfisk skrev:
Ja for de kan da ikke sige den har gigabit hvis det ikke virker
|
nej men den har jo det viker bare ikke pt ![Wink Wink](smileys/smiley2.gif)
|
Skrevet den: 20-Februar-2010 kl. 20:21
smart :D har du harddisk i din popcorn?
|
Skrevet den: 20-Februar-2010 kl. 20:50
Guldfisk skrev:
smart :D har du harddisk i din popcorn?
|
nej har alle mine film ligne på min unraid selv 1 2TB HDD bliver hurdig få lile med blu-ray iso og så alle ins gale dvd iso![Smile Smile](smileys/smiley1.gif)
|
Skrevet den: 20-Februar-2010 kl. 20:51
hehe ja, jeg smed min 2 tb i popcornen, den blev simpel hen så varm, man slet ikke kunne holde den i hænderne, og det tror jeg nu ikke er så sundt for sådan en disk i længden, så har smit den over i nas serveren, der bliver de ikke så varme
|
|