Print side | Luk vindue

Hvilken bruger respektere i mest?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=76257
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 19:44

Emne: Hvilken bruger respektere i mest?
Skrevet af: cannavaro
Emne: Hvilken bruger respektere i mest?
Skrevet den: 21-Februar-2010 kl. 00:33
Jeg kunne egentlig godt tænke mig at spørge jer brugere derude på recorder.dk, hvilken personer/brugere i respekterer mest her i forummet, og hvorfor. Selvfølgelig respekterer vi alle hinanden herinde (for det meste).

Jeg tænker her mere på en person eller personer som i syntes bidrager med gode inputs og vejledning etc. i debatter, og som i f.eks. mener har bidraget jer til en bedre oplevelse, måske rent personligt, eller sådan rent, vigtigst af alt vidensmæssigt. Hvilken person(er) finder i behagelige og fair at debattere med, og er der nogen som kan få jer til at klikke ind på siden, selvom det måske er en varm sommerdag og 25 grader udenfor.

Jeg er ikke selv særlig hyppig debattør i forummet, men følger da med, og drager da også nytte af de fine inputs og debatter. F.eks. er Otto en bruger som jeg personligt har lært, og kan lære meget af.

Svar:
Skrevet af: katbird
Skrevet den: 21-Februar-2010 kl. 00:45
Respekt til personer/brugere der ikke opretter intetsigende tråde....

Skrevet af: michael9000
Skrevet den: 24-Februar-2010 kl. 01:08
Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Respekt til personer/brugere der ikke opretter intetsigende tråde....
LOL. Spørgsmålet lugter nu lidt mere af en studie-rapport/markedsundersøgelse for kommende spam-mails fra recordere.dk (no offence).
Men seriøst, cannavaro har da en god pointe, idet at nogle brugere får højere prioritet gennem tiden end andre, via deres indlæg... (på grund af indhold, tone, viden, dokumenterede erfaringer og fakta osv.)

@ cannavaro
Nu er dette forum ikke det eneste jeg kigger regelmæssigt forbi som så mange andre. Måske du skulle kigge på hvilke kriterier du selv ubevidst bruger til at filtrere indlæg på forskellige fora. Størstedelen af disse kriterier vil nok gælde for de fleste... M.a.o. hvis én person roser et specifikt tv op i skyerne, vil man nok prøve at finde andre som har erfaring/kendskab/ris/ros om lige netop dét tv.
Hårde fakta er én ting, en anden ting er at smide ide'er op i luften og lufte dem med andre...
Og det står en varm sommerdag med 30 grader ikke i vejen for, hehe

Print side | Luk vindue