Print side | Luk vindue

Adskillige emails om nye indlæg i samme tråd

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=76444
Udskrevet den: 27-November-2024 kl. 12:28

Emne: Adskillige emails om nye indlæg i samme tråd
Skrevet af: michael9000
Emne: Adskillige emails om nye indlæg i samme tråd
Skrevet den: 24-Februar-2010 kl. 00:19
Hej recordere.dk (Lars)

Et forslag til forbedring af 'email om nye indlæg i tråde':

Der var omkring 35 emails vedr. nye indlæg i den samme tråd, siden sidste gang (2 dage) jeg checkede den mail-adresse som jeg bruger til diverse fora på nettet.

Er det ikke muligt at der kan blive opsat et filter som gør at man ikke modtager mere end én email om det samme indlæg, indtil at man har været logget ind /logget ind og kigget på tråden?

Nu kender jeg ikke kompleksiteten af recordere.dk's DB, men som jeg ser det, burde det kunne gøres med en enkelt tabel eller to, og så en forespørgsel når brugeren logger ind.
Så kunne der evt. også være en besked om at der er nye besvarelser til ens indlæg, efter log-in.

/ dm.stud.nørd.it aka Michael

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 24-Februar-2010 kl. 10:02

Jeg håber da så sandelig ikke at man laver om på det, det er væsentlig nemmere at gennemgå det på E-Mail.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: michael9000
Skrevet den: 27-Februar-2010 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Jeg håber da så sandelig ikke at man laver om på det, det er væsentlig nemmere at gennemgå det på E-Mail.
Der er vi helt enige Smile

Det var nu ikke ment som at det skulle være default, men derimod en mulighed i den enkelte brugers indstillinger (kan godt se at det ikke helt fremgår af min formulering i det tidligere indlæg)

Print side | Luk vindue