Print side | Luk vindue

WD TV LIVE Vs. PS3 ???

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=76658
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 14:10

Emne: WD TV LIVE Vs. PS3 ???
Skrevet af: jannikmariager
Emne: WD TV LIVE Vs. PS3 ???
Skrevet den: 27-Februar-2010 kl. 15:56

Hej

Jeg har lige fået en WD TV LIVE ind af døren og sat den til, syns at brugerfalden i forhold til PS3 er ret mørk og kedelig - kan det passe at for at jeg kan streame en film SKAL den køre gennem en medieserver som fx PS3 Medieserver som jeg i forvejen bruger til min PS3 for så er der jo slet ingen ide i at købe WD LIVE´n da min PS3 så kan afspille alle de samme formater uden problemer ?

Ville helst ha haft en Boxee Box men troede så at WD live var bedre end min PS3 men de bruger samme software nemlig min PS3 medieserver på min MAC til at afspille film. troede netop at WD LIVE ikke skulle bruge noget software men bare læste filen fra min MAC - er jeg galt på den her eller kan jeg lige så godt sende den tilbage og vente på Boxee Box hvor man i det mindste får en fed brugerflade med masse andre muligheder ?

Svar:
Skrevet af: beack
Skrevet den: 01-Marts-2010 kl. 09:49
Hej.

Nu ved jeg ikke pr. efaring hvordan en mac klikker, men generelt skal du jo dele noget materiale, for at WD TV'en kan få adgang til det. I windows miljøer kan man dele filer og mapper, som man så kan tilgå vi menupunktet network shares i WD TV'en.

Dvs. man har ikke brug for at køre en media server, men det er en mulighed.

/Beack

Print side | Luk vindue