Print side | Luk vindue

problem med DR stream

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=77020
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 19:44

Emne: problem med DR stream
Skrevet af: Bjarke
Emne: problem med DR stream
Skrevet den: 06-Marts-2010 kl. 12:33
Hejsa

Jeg har problemer med DR´s streamning når forbindelsen går igennem min Dlink dgl4300 router. Denne router har jeg ellers aldrig før haft problemer med, men åbenbart går det helt galt med DR´s streamning....

Så snart jeg prøvet at afspille et stream, så bliver internet på resten af pc´erne langsomt og svartiden lokalt til routeren går op til 800ms med pakketab.... Det er ikke DR´s LIVE streamning, den kører uden problemer overhovedet.... Men kun problem med det seperate vindue hvor man fx vil se sendte programmer....

Har nu prøvet at sætte en computer direkte til forbidnelsen, her starter streamningen med det samme og kører uden forhøjelse af svartid og andre ubehageligheder.. Er der nogen der har en ide´ om hvad der kan få min router til at gå i knæ af dette?
Mener også jeg havde problemer med Fullrate´s VDSl router, inden jeg købte offenlig ip og det har kørt uden problemer siden.... Ud over disse streamnings problemer med Dr´ altså...

Håber på jeres svar, Mvh Bjarke

-------------
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive

Print side | Luk vindue