Print side | Luk vindue

WD TV dur det ?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=77041
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 17:29

Emne: WD TV dur det ?
Skrevet af: Kongslev
Emne: WD TV dur det ?
Skrevet den: 06-Marts-2010 kl. 16:26
Jeg har været ude og købe en synology 209, og gik i tankerne at min PS3 skulle stå for at videre føre de billeder, musik og film jeg har på Nas'en.
Jeg syntes at billeder funkere perfekt, for ikke at sige jeg er yderest tilfreds, klik og så skifter den billeder, men så stopper glæden også, Musik er der ikke nogle form for at kunne browse samtidig med den køre, og ikke for at tale om flim og formater Confused

Så nu sidder jeg og tænker om WD Live TV kan løfte denne opgave, eller om man skal op i en popcorn hour? Smile

Popcorn hour har jeg ingen erfaring, samt kendskab til. WD TV kun hvad jeg så i So ein Ding i efteråret. der kritiseret han f.eks billeder loaded langsomt. er den kommet over dette problem?

Kast gerne infoer med jeres egne erfaringer.. Tongue

God weekend.

Michael.

Svar:
Skrevet af: Kongslev
Skrevet den: 08-Marts-2010 kl. 17:55
Slet ingen der hare noget at sige Tongue

Skrevet af: Rasmusdc
Skrevet den: 08-Marts-2010 kl. 18:02
WDTV kan afspille det hele, men reelt ville jeg kun købe den for films skyld, brugerfalden er ikke optimal til at surfe musik og andet.

til film vil jeg klart mene at når man har en NAS enhed så er WDTV LIVE noget af det mest rene der er, den er simpel, den afspiller alt og har en fabelagtig billedkvalitet

til billeder er den for langsom, og ikke brugbar.

til musik, spiller den også fint, men igen træls brugerflade..

billeder og musik er f.eks. AppleTV eller AIrtunes smarte til, men de kan ikke rigtigt bruges til film, med mindre alt er indkøbt i ITUNES store, som ikke har film på DK site.

ER ikke positiv over f.eks. popcorn, synes der er meget i den, men brugerflade mæssigt er det ikke det fantastiske.

Bruger selv WDTV i alle rum, og så et par AIRPORT EXPRESS som beamer musikken enten ud med minijack til aktive højtalere, eller optisk til min forstærker, så kan jeg beame musik rundt..

men 800kr for en REN film afspiller, er heller ikke slemt, og da du har NAS så sådan en med et netstik eller en DWA-140 i enden ville være fantastisk til dette.

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73079&PID=735791&title=work-in-progress-hjemmebio#735791 - Min Hjemmebio

Skrevet af: Nexeren
Skrevet den: 08-Marts-2010 kl. 18:42
Hvis WDTV Live har fået styr på auto framerate funktionen er det en ganske fornuftig NMT. Hvis ikke vil jeg hellere anbefale Popcorn Hour A-200.

WDTV har selvfølgelig prisen med sig. Men hvis du gerne vil have noget der kan konfigureres og leges med bla mht jukebox funktion så er det klart Popcorn Hour. Desuden er der nye GUi på vej til A-200 og C-200. Den er også en del hurtigere at navigere rundt i pga den nye Sigma 8643

Skrevet af: Nikodk
Skrevet den: 08-Marts-2010 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

billeder og musik er f.eks. AppleTV eller AIrtunes smarte til, men de kan ikke rigtigt bruges til film, med mindre alt er indkøbt i ITUNES store, som ikke har film på DK site.

Med et hack kan appleTv skam sagtens bruges til film, der ligger på en harddisk eller en NAS

uden at gå på kompromis med de funktioner appleTV ellers er gode til...

Print side | Luk vindue