Print side | Luk vindue

PCH fra Pixmania

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Jura
Forumbeskrivelse: Forbruger køb. Love og regler. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=77063
Udskrevet den: 14-Maj-2024 kl. 14:03


Emne: PCH fra Pixmania
Skrevet af: cgmand
Emne: PCH fra Pixmania
Skrevet den: 06-Marts-2010 kl. 21:12
Jeg kan se rundt om på nettet at Pixmania ikke ligefrem har det bedste ry. Men de har altså nogle ok priser. De sælger Popcorn Hour A-200 til 1477 incl porto, hvor andre sider sælger den fra ca 1660kr og op, incl porto.
Er det dumt at spare de ca 200kr ved at købe den fra Pixmania og risikere de problemer der kan opstå.?

Hvor ville du købe den, hvis du skulle have en PCH?


-------------
LG G2 65, ATV, HomePod stereo



Svar:
Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 06-Marts-2010 kl. 21:20

så ville jeg hellere købe fra deres hjemmeside http://www.popcornhour.com - www.popcornhour.com istedet... pixmania er slet ikke min kop the... og der er prisen såmænd heller ikke så tosset igen



-------------
Mvh

René


Skrevet af: tvkartoffel
Skrevet den: 06-Marts-2010 kl. 22:11
Hej.

Jeg kender ikke pixmania, men jeg kan med sikkerhed fortælle dig at jeg aldrig mere vil forsøge at spare et par hundrede kr. ved at handle i en forretning med at tvivlsomt ry. Jeg har lige haft en sag kørende med Getmore hvor jeg måtte have hjælp fra e-handelsfonden for at få handelen til at gå nogen lunde i orden.

Det er simpelt hen ikke tiden, besværet og ærgelserne værd hvis der går noget galt med handlen.

MVH
tvkartoffel


Skrevet af: thor-thor
Skrevet den: 06-Marts-2010 kl. 22:51
Jeg ville klart holde mig fra steder som Pixmania/Getmore mfl. Det er simpelthen ikke en mindre besparelse værd, ligesom jeg ud fra en principel holdning mht. rigtig/forkert ikke gider støtte forretninger der ikke kan behandle deres kunder ordentligt/snyder med moms etc.


Skrevet af: cgmand
Skrevet den: 07-Marts-2010 kl. 12:37
Tak for svarene, det kunne godt være jeg skulle prøve at købe den direkte fra popcornhour.com. Hvordan er det med garanti/reklamationsret hvis jeg den der?

-------------
LG G2 65, ATV, HomePod stereo


Skrevet af: cgmand
Skrevet den: 07-Marts-2010 kl. 12:44
Hvad med dustinhome.dk, nogen der har prøvet dem? kan se de har den på lager.

-------------
LG G2 65, ATV, HomePod stereo


Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 07-Marts-2010 kl. 14:06
dem har jeg købt fra tidligere... godtnok ikke popcorn produkter, men som forhandler er de ihvertfald bedre end pixmania..

-------------
Mvh

René


Skrevet af: kskruger
Skrevet den: 07-Marts-2010 kl. 14:28
dustinhome.dk kan jeg godt anbefale, de har rigtig god service - også når man skal sende noget retur. Bl.a. man får automatisk en retur label, så man kan sende det retur uden at det koster noget. Og ens penge kommer hurtig tilbage. Alt, uden brok og nogle spørgsmål. Thumbs Up



Print side | Luk vindue