Print side | Luk vindue

PS3 Film service?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=77334
Udskrevet den: 23-Februar-2025 kl. 12:23

Emne: PS3 Film service?
Skrevet af: Muffeh
Emne: PS3 Film service?
Skrevet den: 11-Marts-2010 kl. 19:21
Hey folkens!

Det er jo som sagt blevet sådan, at man i USA kan leje/købe film, via PSN.
Og har da været inde og kigge lidt på det, men er rendt ind i et lille problem.
JA jeg ved godt, at det i første omgang kun er for de åndsvage amerikanere.
(de er altid så fandens heldig når det kommer til den slags!)
MEN, der er jo muligt at oprette en amerikansk PSN konto, hvilket ikke er ulovligt eller noget jo! :)
Og derfra kan man så komme ind og kigge indholdet på den amerikanske del af PSN,
og under "media" er det muligt og finde deres film del, så ville høre om der var nogen af jer, der havde haft held med at købe/leje film derinde fra? evt. hvordan har i båret jer an?
Nu skal det siges, jeg jo som nævnt har oprettet en amerikansk konto, men får konstant beskeden:
"Not possible to access content from your account" så som sagt, nogen der har haft held med og komme forbi dette, eller er grunden til denne besked, af dem simple årsag at det næsten kun lige er blevet lanceret for alvor?

håber på et godt hint til at komme til det, ellers må jeg jo bare vente til de åbner helt hvis det er årsagen! Cry

-------------
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4

Svar:
Skrevet af: Lightyear
Skrevet den: 11-Marts-2010 kl. 21:13
Det kunne være fordi du har en dansk IP adresse, dem har de højst sandsynligt spærret for.

Skrevet den: 11-Marts-2010 kl. 21:20
tjah, den tanke har os faldet mig ind.. men hvis man har fri åbenhed for den amerikanske del af spil butikken, hvordan kan den så være lukket i film delen?

-------------
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4

Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 11-Marts-2010 kl. 21:35
Jeg har ingen anelse. Der er jo også masser af musik og tv-serier så vidt jeg husker. Jeg kunne godt tænke mig en ordenlig filmservice til EU, men det bliver vist ikke en realitet lige pt.

-------------
http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">

Skrevet af: Benu
Skrevet den: 12-Marts-2010 kl. 10:35
Måske kan det lade sig gøre. hvis du kører via en US proxy, det kan det i andre programmer.

-------------
Den Ben

Skrevet af: dannemand
Skrevet den: 12-Marts-2010 kl. 11:21
Hvis der er nogle der ved hvordan man via et program kan sætte ens router til at ligne en US eller UK IP, så vil jeg meget gerne se en guide på det. 

Det kunne være skide fedt både med ps3 og Logitech Squeezebox hvor man så kunne bruge pandora eller last.fm.

Jeg kan få min computer til at køre US proxy, men de 2 overstående kræver vel at routeren bliver sat anderledes op så de bagvedliggende ændres.

Skrevet den: 12-Marts-2010 kl. 13:36
tjah, ville nu os godt vide hvordan jeg får min ps3 til at køre US proxy, (og gerne en dummies guide) da jeg ik er så meget inde i tingne på det punkt ;b

og ja helt enig med dannemand, det ku være en god fordel, det ville åbne op for en masse fra US markedet :)

& SteffenD89, frankrig, UK osv. sku os meget gerne inden udgangen af året have adgang til film servicen fra PSN, men det hjælper jo som sagt stadig ik os danskere :(

- Vi blir sku os altid snydt med alt sådan noget, skod firmaer! xD

-------------

Skrevet af: Benu
Skrevet den: 12-Marts-2010 kl. 17:47
Bare lidt til inspiration http://www.ypass.net/blog/2009/06/got-a-ps3-want-hulu-back-easy-enough/

-------------
Den Ben

Print side | Luk vindue