Print side | Luk vindue

C-200 og regionsfri Blu-Ray/Dvd.

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=77478
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 19:45

Emne: C-200 og regionsfri Blu-Ray/Dvd.
Skrevet af: blackmuddler
Emne: C-200 og regionsfri Blu-Ray/Dvd.
Skrevet den: 14-Marts-2010 kl. 15:39
Hej alle med teknisk forstand eller bare rigtig god viden!..

Til et snarligt køb af en C-200 vil jeg også have monteret mig et Blu-Ray drev. Hvilket drev skal jeg købe, så jeg er sikker på, at der kan afspille alle regioner i både Blu-Ray samt dvd og ikke mindst spiller godt sammen med C-200.

Er det et spørgsmål om et hvilken som drev, så noget firmware update på dette eller? ..

Lad venligst høre fra jer.

Svar:
Skrevet den: 18-Marts-2010 kl. 21:28
Øv da - Er der virkelig ikke nogen herinde, som kan hjælpe mig, i den rigtige retning, med valg af Blu-Ray drev der kan gøres/eller er regionsfri på både Blu-Ray og dvd afspilning og ikke mindst spiller maks med C-200.

Skrevet af: Niels Ebbesen
Skrevet den: 19-Marts-2010 kl. 08:18
Jeg skal forsøge at svare mere udførligt senere. Gennem Popcorn Hour.com kan man gå til en side med kompatible Drev/harddiske/tastaturer - og du kan også læse i Spawns tråd om C-200. Så vidt jeg husker er der eet drev, som er selvskrevet og som lever op til alle krav og som man aldrig går fejl af, og det er vistnok af mærket LG.

Skrevet den: 20-Marts-2010 kl. 10:29
Hej Niels..

Rigtig mange tak for informationen Clap

Du behøves ikke nødvendigvis komme med yderligere informationer. Har ud fra det du skrev, fundet nogle rigtige gode input til min videre vej.

Har også valgt at lægge mig fast på et LG drev, som nok er det der spiller bedst. Kan gøre regionsfri Big smile

Endnu engang tak for venlig hjælp og ha' en god weekend.

Print side | Luk vindue