Print side | Luk vindue

TH-42PZ85 service manual

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Plasma TV
Forumbeskrivelse: Forum for Plasma TV (PDP)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=77768
Udskrevet den: 21-September-2024 kl. 14:34


Emne: TH-42PZ85 service manual
Skrevet af: tvkartoffel
Emne: TH-42PZ85 service manual
Skrevet den: 19-Marts-2010 kl. 11:37
Hej forum.

Jeg har lige fået mit TH-42PZ85 tilbage fra reparation. Det tog næsten fire uger alt i alt. TVet virker fint men billedet er ikke centreret helt.

Jeg vil ikke undvære mit tv fire uger mere for at få det rettet, så jeg vil egentlig bare centrere billedet selv.

Er der derfor nogen der har, eller kender til et link til en raparations eller service manual til et TH-42PZ85?

Jeg er fuldt bekendt med at man kan lave ulykker og at garantien ryger hvis man piller.

MVH
tvkartoffel



Svar:
Skrevet af: SuperBilleN
Skrevet den: 19-Marts-2010 kl. 13:16
Try this...

While pressing [VOLUME ( - )] button of the main unit, press [INFO](PZ model) button of the remote control three times within 3 seconds.


Skrevet af: tvkartoffel
Skrevet den: 19-Marts-2010 kl. 13:41
Hej.

Tak for tippet. Jeg kender det godt og har faktisk fået rettet billedet så det bliver vist korrekt. På mit TV skal man dog trykke på "0" tre gange for at komme ind i service menuen.
Mærkeligt at billedet ikke blev justeret på værkstedet...

Jeg ville dog stadig gerne se en service manual, så hvis der er nogen der ved hvor jeg kan finde en så kom frit frem :-)

MVH
tvkartoffel


Skrevet af: PhDream
Skrevet den: 19-Marts-2010 kl. 14:22
Af ren nysgerrighed: hvilket menupunkt skal man ind under, for at justere dette?

-------------
Panasonic S20 i 50"
Yamaha RX-V2700
Yamaha NS-5-Series i 7.0
Toshiba HD DVD
Xbox Elite
PS3 80GB


Skrevet af: tvkartoffel
Skrevet den: 19-Marts-2010 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af PhDream PhDream skrev:

Af ren nysgerrighed: hvilket menupunkt skal man ind under, for at justere dette?


Man bladrer frem til "adjust" i hovedmenuen med 1 eller 2. Derefter bladrer man i submenuen med 3 eller 4 til man kommer til H-Pos, H-amp, V-pos eller V-amp. "amp" gør billedet større eller mindre og "pos" flytter billedet. Med "OK" gemmer man indstillingen.

Jeg vil opfordre til at du ikke piller hvis der ikke er noget i vejen.

"Don't fix it if it aint broke" som man siger :-)

MVH
tvkartoffel



Print side | Luk vindue