Print side | Luk vindue

BoxerTV Cardsplitter til flere fjensyn

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Det digitale sendenet
Forumbeskrivelse: DTT nettet incl. Boxer (DVB-T)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=77899
Udskrevet den: 07-Februar-2025 kl. 08:48

Emne: BoxerTV Cardsplitter til flere fjensyn
Skrevet af: bygork
Emne: BoxerTV Cardsplitter til flere fjensyn
Skrevet den: 21-Marts-2010 kl. 15:36
Hej

Jeg har i øjeblikket BoxerTV og kun et kort,  og har dermed kun adgang til at se tv kanalerne på et fjernsyn af gangen. Boxer har tidligere udmeldt at de vil gå efter at gøre det gratis at give lignede adgang til husets andre fjernsyn. Det lader dog ikke til at boxer gør noget ved sagen, og når man kontakter dem siger der bare de vil tænke over det.....

Derfor overvejer jeg nu at købe et produkt der kan splitte signalet ud til samtlige tv i hustanden, sådan at kanaler kan vælges individuelt på hvert fjernsyn og så der ikke skal betales en månedlig ekstra afgift herfor. Jeg har set på et par produkter; SmartWi og Cardsplitter, men er lidt usikker på om de kan klare boxers nuværende/evt. fremtidige kodningstype? Endvidere er det lidt svært at finde ud af om rækkeviden på produkterne er god nok i et 2 plans hus, samt hvor pålidelige produkterne/produktproducenterne er?

Har du konkret erfaring med SmartWi, Cardsplitter eller et lignende produkt til udsplitning af BoxerTV og hvad er godt eller dårligt ved produkterne?

Virker de i alle mpeg4 modtagere/fjernsyn/CAMS?

Virker produkterne efter hensigten ?

Oplever du problemer med rækkevidden på produkterne? Hvad kan der evt. gøre for at mindske dette problem?

På forhånd tak

vh
Bygork

Svar:
Skrevet af: bygork
Skrevet den: 27-Marts-2010 kl. 11:50
 Slet ingen med erfaringer de vil dele ud af?

Skrevet af: kumpel2000
Skrevet den: 28-Marts-2010 kl. 23:48
Jeg har en SmartWi og den fungere rigtig godt sammen med boxer. Jeg var skeptisk i starten om det virkede, men jeg må sige at jeg glad for den. Jeg har ca. 10 meter mellem hver fjernsyn og har ikke oplevet problemer overhovedet.

Skrevet af: per olsen
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 12:13
Hej

Jeg har set lidt på denne, men P.T ikke prøvet.
Hvis du køber nogle af dem så skriv lige hvordan det gik.

http://www.teknikimporten.se/?artnr=80001 - http://www.teknikimporten.se/?artnr=80001

Skrevet af: per olsen
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 15:03
Hov prøv lige at læse hvad der står i det link jeg har sendt.

OBS! DENNA PRODUKT ÄR EJ TILLGÄNGLIG TILLS VIDARE: MARKNADSDOMSTOLEN HAR FÖRBJUDIT MARKNADSFÖRING AV CARDSPLITTERS. VI TAR INTE EMOT NÅGRA BESTÄLLNINGAR.
Mon det så også gælder i dk og smartWI

Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 30-Marts-2010 kl. 02:11
Oprindeligt skrevet af per olsen per olsen skrev:

Hov prøv lige at læse hvad der står i det link jeg har sendt.

OBS! DENNA PRODUKT ÄR EJ TILLGÄNGLIG TILLS VIDARE: MARKNADSDOMSTOLEN HAR FÖRBJUDIT MARKNADSFÖRING AV CARDSPLITTERS. VI TAR INTE EMOT NÅGRA BESTÄLLNINGAR.
Mon det så også gælder i dk og smartWI

Det er en svensk kendelse, som ikke gælder i Danmark.

Det er muligt at salget er stoppet i Sverige, men så importerer svenskerne vel produktet fra Danmark og de tåbelige TV udbydere får en lang næse, hahahahaha.LOL

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.

Print side | Luk vindue