Print side | Luk vindue

HDD til Popcorn Hour A-200 og forhandler

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=77988
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 20:58

Emne: HDD til Popcorn Hour A-200 og forhandler
Skrevet af: beddemiz
Emne: HDD til Popcorn Hour A-200 og forhandler
Skrevet den: 22-Marts-2010 kl. 22:22
Hey

Min stationære computer er brændt sammen så bliver nød til at fikse en midlertidig løsning sammen indtil jeg får råd til en NAS. Valget er så indtil videre faldet på en Popcorn Hour A-200 og så smide en 3,5" harddisk i på 1,5 tb. Men hvilke harddiske kan bruges, er alle kompatible? Har tænkt på en WESTERN DIGITAL CAVIAR GREEN 1.5TB, vil det være fornuftigt?

Og derudover vil jeg gerne finde en fysisk forhandler af Popcorn Hour'en da jeg ikke stoler på Postdk og vil gerne have den med det samme. Og den eneste webbutik der har den er også Dustin som jeg ikke har nogen erfaring med. Det skal være en butik i nærheden af Randers/Århus. 

Svar:
Skrevet af: phillipo
Skrevet den: 23-Marts-2010 kl. 08:21
kender ikke nogle fysiske butikker der sælger den, men jeg har handlet med/på Dustin flere gange, har bl.a. købt min bærbar og fladskærm der, så dem kan du sagtens handle med.

Ang. HDD kan den du nævner sagtens bruges, jeg bruger selv en gammel HDD fra min gamle stationære.

Skrevet af: beddemiz
Skrevet den: 23-Marts-2010 kl. 10:33
Ok, tak for svaret, men valget faldt på en WD TV HD live istedet, sammen med en 1,5 tb. Mybook. Det var lidt billigere, og forskellen på de to er rimelig lille, efter hvad jeg kan læse.

Print side | Luk vindue