Print side | Luk vindue

Qnap hjælp hjælp

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=78067
Udskrevet den: 14-Maj-2024 kl. 02:47


Emne: Qnap hjælp hjælp
Skrevet af: LE40F71
Emne: Qnap hjælp hjælp
Skrevet den: 24-Marts-2010 kl. 12:51
Hej
 
Jeg har virkeligt brug for noget hjælp med at få installeret qpkg programmer på en Qnap-ts509. firmware 3.2.4
Programmer vi snakker om er Joomla og phpMyAdmin, de bliver godt nogt lagt ned i mappen Qweb som de skal.
Når jeg går ind Qpkg panelet er der også fint et logo, men når man aktivere dem, sker der ikke noget. Jeg har prøvet at genstarte WebServer PHP osv, er der noget der ved hvad der kan være i vejen.
Jeg kan simpelt hen ikke finde ud af hvad der er i vejen, og jeg har ledt på Qnap forum.
 
Er der nogen der ved noget, sådan her ser det ud.
 


-------------
Venlig hilsen

Kenneth



Svar:
Skrevet af: turbonegro
Skrevet den: 24-Marts-2010 kl. 15:53
Bruger du firefox eller internet explorer, for med firefox reagerer web-interfacet på min 209pro ikke som forventet, så prøv med IE og se hvad der sker.


Skrevet af: LE40F71
Skrevet den: 24-Marts-2010 kl. 15:59
Hej
Jeg bruger IE men hele problemet er at NAS ikke vil rigtigt installere programmerne. Det eneste den gør er at lægge mapperne i Qweb
Feks joomla regagere helere ikke hvis man skriver NasIP/joomla.
 
Der må være et eller andet der driller er det Sofrwaren, er det den samme du bruger. 3.2.4
 


-------------
Venlig hilsen

Kenneth


Skrevet af: turbonegro
Skrevet den: 24-Marts-2010 kl. 16:42
Uhh - nej har ikke brugt min NAS i måneder, da jeg har fået Windows Home Server i stedet. Det var bare et muligt løsningsforslag.


Skrevet af: fishytank
Skrevet den: 27-Marts-2010 kl. 11:32
Har du proevet at downloade qpkg'en med firefox. IE pakker automatisk filen ud, hvilket skaber problemer med tilfoejelser. 


Skrevet af: thunder83
Skrevet den: 27-Marts-2010 kl. 12:21

har du prøvet at sætte sproget til engelsk? tror sgu det vil hjælpe :)



Skrevet af: LE40F71
Skrevet den: 27-Marts-2010 kl. 19:43
Hej thunder83
Du skal have mange tak, du er bare en gutter mand nu virker det. mange mange tak

-------------
Venlig hilsen

Kenneth



Print side | Luk vindue