Print side | Luk vindue

momsemor og pana

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Plasma TV
Forumbeskrivelse: Forum for Plasma TV (PDP)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=78311
Udskrevet den: 11-November-2024 kl. 05:50


Emne: momsemor og pana
Skrevet af: Dolmer
Emne: momsemor og pana
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 14:00
Hej
 
Jeg ved ikke om det bare er mig, eller der også er andre der ventede spændt på, hvad det endte med, med momsemor.
Og så af en eller anden grund, skulle emnet lukkesConfused
Hvis det er fordi man syntes at det har kørt i ring, så er der godt nok mange andre tråde der burde være lukketWink
 
Jeg ved ikke, jeg undrer mig bare......
 



Svar:
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 14:17
Jeg må give Lars ret i, at tråden kørte i ring. Det man kunne have håbet på var jo, at forhandleren kom på banen med sine bemærkninger, og at Momsemor kom og fortalte om resultatet af "Forhandlingerne" Smile

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Momsemor
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg må give Lars ret i, at tråden kørte i ring. Det man kunne have håbet på var jo, at forhandleren kom på banen med sine bemærkninger, og at Momsemor kom og fortalte om resultatet af "Forhandlingerne" Smile


Hej med jer.....

Har lige haft en rigtig god snak med Nicklas fra Expert Big smile  Han beklagede meget, hvad jeg havde fået at vide, da jeg ringede til butikken.  Det er "farligt" at tage på ferie LOL

Han var meget forstående og støj på 4 meters afstand er en fejl, så jeg fik to valgmuligheder : de henter TVet, reparerer det, kommer og stiller det op igen (uden regning) eller jeg sender den defekte skærm tilbage og får pengene retur Thumbs Up

Skal lige snakke med gemalen, når han kommer hjem, hvad vi gør og så ringe tilbage til Expert i aften.

Pyha, sikke en lettelse, har næsten ikke sovet hele weekenden, men alt løser sig og der er service hos Nicklas i Ballerup Clap


-------------
Mvh. Jannie


Skrevet af: Strange
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 16:14
God læsning og den eneste rigtige måde at drive forretning på!!!

PS. Få pengene tilbage og køb en spritny andetsteds. Den fås til OK penge overalt!!! Du kan risikere at der kommer ridser osv. i når den har været afsted!


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 16:28
Bare iorden service fra Expert Clap


Skrevet af: PhDream
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

God læsning og den eneste rigtige måde at drive forretning på!!!

PS. Få pengene tilbage og køb en spritny andetsteds. Den fås til OK penge overalt!!! Du kan risikere at der kommer ridser osv. i når den har været afsted!

For en gangs skyld er jeg enig med Strange. Tongue

Når man sender et apparat til rep., kommer de (næsten) aldrig tilbage i samme stand, som da du sendte det. Ja ja, fejlen bliver måske rettet, men du risikerer ridser, skrammer, buler, osv.


-------------
Panasonic S20 i 50"
Yamaha RX-V2700
Yamaha NS-5-Series i 7.0
Toshiba HD DVD
Xbox Elite
PS3 80GB


Skrevet af: Firebird
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Bare iorden service fra Expert Clap
Det er vel nærmere god service fra Nicklas og ikke Expert forretningen i Ballerup, for "servicen" var da noget af en frækhed i første omgang... Nå, det kan være debatten herinde fik ejeren af forretningen til at forstå, at det ikke nødvendigvis er smart at behandle kunder på den måde? LOL


-------------
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?


Skrevet af: kskruger
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Bare iorden service fra Expert Clap
Det er vel nærmere god service fra Nicklas og ikke Expert forretningen i Ballerup, for "servicen" var da noget af en frækhed i første omgang... Nå, det kan være debatten herinde fik ejeren af forretningen til at forstå, at det ikke nødvendigvis er smart at behandle kunder på den måde? LOL
 
Der vil jeg give Firebird, jeg har også svært ved at se, hvor den gode Expert service er henne Ermm


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 18:16
Det glæder mig trods alt Jannie - nu har du i det mindste frie hænderTongue

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: bruger udmeldt 5
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 18:21
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Nå, det kan være debatten herinde fik ejeren af forretningen til at forstå, at det ikke nødvendigvis er smart at behandle kunder på den måde? LOL
Jeg tror 100% på at når emnet har været bragt op og der har været udtrykt en vis utilfredshed og flere tvivlsomme spørgsmål omkring dette, så har det sikkert hjulpet Niklas på vej til at være bare lidt mere venlig. Ellers stod det modsatte jo nok herinde nogle minutter efter, og så var fanden malet på væggen, den er nok helt sikker.

Så godt fælleskøbere kan stå sammen og få hjulpet de enkelte derude som er fortabt, når sælgere ikke altid vil...
 


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 19:18
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Bare iorden service fra Expert Clap
Det er vel nærmere god service fra Nicklas og ikke Expert forretningen i Ballerup, for "servicen" var da noget af en frækhed i første omgang... Nå, det kan være debatten herinde fik ejeren af forretningen til at forstå, at det ikke nødvendigvis er smart at behandle kunder på den måde? LOL
Der var sandelig puttet en go' portion sarkasme i den sætning. Tongue
 
Men rart at vi som forbrugere har lidt magt trodsaltBig smile


Skrevet af: Momsemor
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 20:36
Hejsa.....

Vil bare fortælle, at vi valgte, at få pengene tilbage for den defekte skærm. Orkede ikke alt "bøvlet" med rep. og tænk, hvis støjen stadig var der, når TVet kom hjem og så skulle afsted igen Dead

Så nu skal vi lige have den pakket pænt ned og sendt afsted, så er alt løst på tilfredsstillende vis  Thumbs Up

Tak til jer herinde for jeres støtte  Hug

Jeg vil lige understrege, at det IKKE var Nicklas jeg talte med i sidste uge  (han var på ferie)



-------------
Mvh. Jannie


Skrevet af: E. Larsen
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 20:37
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Bare iorden service fra Expert Clap
Det er vel nærmere god service fra Nicklas og ikke Expert forretningen i Ballerup, for "servicen" var da noget af en frækhed i første omgang... Nå, det kan være debatten herinde fik ejeren af forretningen til at forstå, at det ikke nødvendigvis er smart at behandle kunder på den måde? LOL


Der var sandelig puttet en go' portion sarkasme i den sætning. Tongue
 

Men rart at vi som forbrugere har lidt magt trodsaltBig smile



Expert har læst forum, ikke i tvivl

-------------
E.L.


Skrevet af: Nick_S
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 20:56
Jeg vil gerne lige understrege at den hetz der har kørt herinde på den kæde/forretning jeg repræsenterer, og min kollegas udtalelser, på INGEN måde har hjulpet Jannie / momsemor i hendes sag.
Jeg har valgt at tage TV'et retur fordi, som jeg også sagde det til Jannie, det ville jeg have gjort med enhver anden kunde der havde været samme tur igennem.
For vi bliver hurtigt enige om, at sagen fra starten er blevet håndteret uheldigt.

Men hvis I tror at jeres voldsomt overdrevne brug af negative tillægsord om min arbejdsplads og min kollega har haft indflydelse på den måde jeg vil håndtere den enkelte kunde på, tager I gevaldigt fejl.
Jeg bytter skærmen fordi det er god kundeservice, hvilket, trods herinde modsat forståelse, er normen hos Expert Ballerup.

Hvis en kollega i en lignende sag havde gjort hvad han kunne, gjort hvad loven forskrev, gjort hvad der betragtes som normal god kundeservice hos Expert Ballerup, for en kunde/recordere-bruger og denne stadig ikke var tilfreds, og I derefter måtte køre en lignende hetz med diverse grove skældsord uden at kende halvdelen af sagen, kan jeg garantere jer for at jeg ikke havde bøjet mig, bare for at behage jer.

Jeg er udmærket klar over at dette outburst fra mig af, formentlig ikke forbedrer jeres indtryk af min arbejdsplads, men jeg blev virkelig vred og ganske harm da jeg læste den nu lukkede tråd der kørte før hen, og syntes derfor dels at I trængte til at høre/læse dette, og jeg trængte til at komme af med det :)

Jeg har en god portion respekt for denne side og dens brugere, men der er grænser for hvad jeg vil stå model til, og jeg må derfor også takke Lars for at lukke den gamle tråd.

Og uden at få dette til at lyde mere som en undskyldning end det er, syntes jeg i skulle vide at det var vores elev Jannie oprindeligt talte med om denne sag. Vores elev er enormt dygtig og vældig velinformeret på alle punkter, men kan, som alle andre mennesker, lave fejl og formulere sig uheldigt.

Nu kan jeg kun håbe at vi ikke skal have endnu en omgang svineri over denne post.

Rigtig god påske!
Mange venlige hilsener

Nicklas
Expert Ballerup


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 22:39
Kære Nick S, jeg står 110% ved ordene i de indlæg jeg har afgivet i den nu lukkede tråd. Mine opfattelser er blevet bekræftet af dit ellers udemærkede indlæg. Mine indlæg omfattede overvejende inkompetent kundebehandling. Lade så gå med, at det var en elev, men i min verden lader man ikke en elev tage ansvar for en kundeklage i fald denne ikke er bekendt med denne type af henvendelser.
 
Der kunne lige så være sket det, at kunden tog jeres elevs ord for pålydende.
 
Lad dette være dig og Jer en lære om, at kompetent kundebehandling er alfa og omega.Wink 
 
Edit: Og just for the record, jeg sætter ikke pris på, at hverken jeg eller mine "medmedlemer" udlægges som at skrive noget svineriAngry


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: bruger udmeldt 5
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af Nick_S Nick_S skrev:

Jeg har valgt at tage TV'et retur fordi, som jeg også sagde det til Jannie, det ville jeg have gjort med enhver anden kunde der havde været samme tur igennem.
For vi bliver hurtigt enige om, at sagen fra starten er blevet håndteret uheldigt.
Som enhver anden sælger ville sige:  "Går den, så går den"
 
Det er lidt mystisk at forhandlere/sælgere føler forumets brugere kører hetz imod dem, lignende situation er vel hvad en TC medarbejdere har måtte stå model til?
Er det rigtig at vi ikke må tale brugeres sag, må vi ikke "svine" dårlig (be)handlere til?
Skal vi nu alle handle politisk korrekt og sige "søde expert" i har da nok været flinke og ihh hvor vi er kede af det på recordere.dk, så "undskyld" .

Det kan godt være medarbejdere som mangler erfaring, men det er forretningen som personen repræsenterer, så om navnet er Erik,Niels eller andet, så er det egentlig Expert som havde problemet, for der var en som havde lært standard svaret, og måske ikke måtte gøre mere?
Er det så forkert? Er det forkert af recordere.dk's brugere at reagere ovefor "standard" svaret?
Det uheldige svar fra "expert's" side er, at henvise til en medarbejder,som handlede uheldigt på forretningens vegne. Jeg ville finde mig en ny arbejdsplads, for  de har vist ikke tillid til mig mere.

Jeg er sikker på at de fleste brugere af forum ikke ønsker at fysiske butikker overtager internet handel under et dække, og sælger uden returret, så personligt vil jeg fortsat gøre alt for at kritisere det hvor muligt. Da dette minder utrolig meget om en metode at omgås reglerne om nethandel, selvom diverse jurister har sagt noget modsat. Så er det og bliver et hul i god handelsskik.


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 22:58
Svine til eller ej. Vi er kendt for at sige vores mening her på Forum. Og hvis et medlem oplever en hovedrystende dårlig behandling hos en forhandler, så tar' vi altså hendes/hans parti.
 
Men jeg er glad for at læse at I har indrømmet en fejl, og at det ikke er normal procedure, for så så det virkelig skidt ud for brancen må jeg sige.
 
Det er da iorden at du gir' lidt igen. Vi kan godt ta' det, for vi føler at det er vigtigt at der er tryghed ved køb af større forbrugsgoder, og vil helst støtte faghandlen.


Skrevet af: bruger udmeldt 5
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

 Det er da iorden at du gir' lidt igen. Vi kan godt ta' det, for vi føler at det er vigtigt at der er tryghed ved køb af større forbrugsgoder, og vil helst støtte faghandlen.
Her er jeg også enig, de må gerne svare igen!  , det er normalt bare ikke god praksis Wink


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 23:10
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

 Det er da iorden at du gir' lidt igen. Vi kan godt ta' det, for vi føler at det er vigtigt at der er tryghed ved køb af større forbrugsgoder, og vil helst støtte faghandlen.
Her er jeg også enig, de må gerne svare igen!  , det er normalt bare ikke god praksis Wink
 
Dialog er vel vejen frem. Den skal bare holdes på et sobert niveau


Skrevet af: bruger udmeldt 5
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 23:16
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Dialog er vel vejen frem. Den skal bare holdes på et sobert niveau
Er problemet så ikke bare det bliver "trustpilot.dk" om igen? at når vi bider for meget, så slettes eller lukkes tråden.. ligesom de på trustpilot.dk gør, at for negative historier som de mener skader forhandler,så stoppes de..
 
Er det god etik?
Er der en ting recordere.dk har holdt lidt på, så er det kun lukning af tråde , det er godt og god politik der og ikke alt for meget oprydnings etik sålænge det ikke er helt OT.
 
Så får expert lidt ufine ord med på vejen, og menes der at være et tilfælde hvor "returretten" skulle have været en selvfølge, og den enkle vej ud for momsemor, så var alt vel og expert havde nok ikke fået meget kritik herinde.. Så det ene fører til det andet.
 


Skrevet af: Novatic
Skrevet den: 29-Marts-2010 kl. 23:25
Oprindeligt skrevet af Nick_S Nick_S skrev:

Nu kan jeg kun håbe at vi ikke skal have endnu en omgang svineri over denne post.
 
Nu er det vel også subjektivt, hvor vidt en person føler sig trådt på?
 
Jeg mener bestemt ikke, at jeg har svinet dig/din kæde til, men har forholdt mig kritisk, og vi ved jo godt at det ikke er første gang, at din butikskæde prøver at springe, hvor gæret er lavest.
 
Hvis du allerede nu føler dig stødt, kan jeg henvise til http://www.trustpilot.dk/review/www.expert.dk - http://www.trustpilot.dk/review/www.expert.dk  - gennemsits karakteren er 3.2 ud af 10, så der kan vist ikke være tvivl om, at momsemor er den første til at blive behandlet dårligt.
 
Men kudos til, at du kommer tilbage fra ferie og giver den stakkels kvinde sine penge tilbage. Men hvad nu hvis du ikke havde været der? Hun var jo reelt set blevet spist af med muligt gebyr på mange hundrede kroner i transport, hvis nu vedkomne der tjekkede skærmen ikke syntes at støjen var for høj.
 
Tråden før gik hen og blev lidt af et cirkus, men jeg så selv ikke nogle indlæg, hvor stødende ord blev brugt. Det eneste var folk, der følte utilfredshed med Expert, der jo tydeligvis ikke er uden grund.
 
Kan huske at thor-thor talte om lemminge effekt, hvad angår hetz mod Expert - det samme sker vel nu, hvor momsemor har fået sin kunderet. Kan allerede se, at Hother har været ude med fanen, og folk vil sikkert komme krybende og undskylde. Men momsemor er bare en ud af mange, der bliver offer for forhandleres arrogance, og det er bare ikke acceptabelt.


Skrevet af: Strange
Skrevet den: 30-Marts-2010 kl. 00:02
Oprindeligt skrevet af PhDream PhDream skrev:

Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

God læsning og den eneste rigtige måde at drive forretning på!!!

PS. Få pengene tilbage og køb en spritny andetsteds. Den fås til OK penge overalt!!! Du kan risikere at der kommer ridser osv. i når den har været afsted!

For en gangs skyld er jeg enig med Strange. Tongue

Når man sender et apparat til rep., kommer de (næsten) aldrig tilbage i samme stand, som da du sendte det. Ja ja, fejlen bliver måske rettet, men du risikerer ridser, skrammer, buler, osv.
´

PhDream, så har vi også prøvet at være enige Smile Big smile




Skrevet af: PhDream
Skrevet den: 30-Marts-2010 kl. 00:14
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Oprindeligt skrevet af PhDream PhDream skrev:

Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

God læsning og den eneste rigtige måde at drive forretning på!!!

PS. Få pengene tilbage og køb en spritny andetsteds. Den fås til OK penge overalt!!! Du kan risikere at der kommer ridser osv. i når den har været afsted!

For en gangs skyld er jeg enig med Strange. Tongue

Når man sender et apparat til rep., kommer de (næsten) aldrig tilbage i samme stand, som da du sendte det. Ja ja, fejlen bliver måske rettet, men du risikerer ridser, skrammer, buler, osv.
´

PhDream, så har vi også prøvet at være enige Smile Big smile



Yep! Smile

Uanset hvad hver enkelt af os på forummet måtte have af præferencer mht. lyd, billede, teknologi, osv., er der én ting, vi alle (forhåbentlig) kan enes om: vi gør alle vores bedste for at hjælpe og vejlede andre brugere.


-------------
Panasonic S20 i 50"
Yamaha RX-V2700
Yamaha NS-5-Series i 7.0
Toshiba HD DVD
Xbox Elite
PS3 80GB


Skrevet af: Strange
Skrevet den: 30-Marts-2010 kl. 00:17
Thumbs Up Præcis

Og det sjove mht. et forum som dette er at man faktisk kan være enige om mange ting i det virkelige liv - men bare ikke altid når det gælder elektronik LOL


Skrevet af: Nick_S
Skrevet den: 30-Marts-2010 kl. 00:19
Hej alle.

I må bære over med mig, men jeg svarer altså ikke jer alle personligt. Der kommer sikkert mange kommentarer på min sidste post :)

I skal lige vide at jeg selvsagt forstår jeres frustrationer i den nu lukkede tråd - men der er måder hvorpå man kan og bør lufte sine frustrationer. Og selvom Hother nu måtte føle sig trådt på, syntes jeg stadig at det gik for vidt.

Men til syvende og sidst fik Jannie og jeg jo en rigtig god snak, Jannie var faktisk rigtig afslappet og rolig at snakke med, specielt omstændighederne taget i betragtning, og vi fandt derfor rigtig nemt en passende løsning - og det er vi vel forhåbentlig enige om er det vigtigste :)

Dette er nok det sidste jeg skriver i denne tråd. Måtte i have relevante spørgsmål, evt. vedr. reservationer ved fremtidig køb af varer hos Expert så tøv ikke med at ringe eller skrive til butikken, så skal jeg gladeligt tage hånd om de spørgsmål i måtte have.

Nicklas
Expert Ballerup


Skrevet af: thor-thor
Skrevet den: 30-Marts-2010 kl. 00:26
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Kære Nick S, jeg står 110% ved ordene i de indlæg jeg har afgivet i den nu lukkede tråd. Mine opfattelser er blevet bekræftet af dit ellers udemærkede indlæg. Mine indlæg omfattede overvejende inkompetent kundebehandling. Lade så gå med, at det var en elev, men i min verden lader man ikke en elev tage ansvar for en kundeklage i fald denne ikke er bekendt med denne type af henvendelser.
 
Der kunne lige så være sket det, at kunden tog jeres elevs ord for pålydende.
 
Lad dette være dig og Jer en lære om, at kompetent kundebehandling er alfa og omega.Wink 
 
Edit: Og just for the record, jeg sætter ikke pris på, at hverken jeg eller mine "medmedlemer" udlægges som at skrive noget svineriAngry
 
Sporer man en smule arrogance eller? 
 
Lidt selvkritik på recorderes vegne ville måske være klædeligt. 


Skrevet af: Simsalabim[DK]
Skrevet den: 30-Marts-2010 kl. 01:08
Oprindeligt skrevet af Momsemor Momsemor skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg må give Lars ret i, at tråden kørte i ring. Det man kunne have håbet på var jo, at forhandleren kom på banen med sine bemærkninger, og at Momsemor kom og fortalte om resultatet af "Forhandlingerne" Smile


Hej med jer.....

Har lige haft en rigtig god snak med Nicklas fra Expert Big smile  Han beklagede meget, hvad jeg havde fået at vide, da jeg ringede til butikken.  Det er "farligt" at tage på ferie LOL

Han var meget forstående og støj på 4 meters afstand er en fejl, så jeg fik to valgmuligheder : de henter TVet, reparerer det, kommer og stiller det op igen (uden regning) eller jeg sender den defekte skærm tilbage og får pengene retur Thumbs Up

Skal lige snakke med gemalen, når han kommer hjem, hvad vi gør og så ringe tilbage til Expert i aften.

Pyha, sikke en lettelse, har næsten ikke sovet hele weekenden, men alt løser sig og der er service hos Nicklas i Ballerup Clap


Nu har jeg ikke læst det oprindelige indlæg, men rent juridisk set, så skal sælger betale for fragten retur, såfremt der er tale om en mangel. Hvis det er tilfældet at der er tale om en mangel og at du selv nu skal betale for at sende tv'et retur, så er du stillet ringere med Experts løsning i forhold til hvad lovgivningen foreskriver.


Skrevet af: Shiva
Skrevet den: 30-Marts-2010 kl. 09:45
Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Kære Nick S, jeg står 110% ved ordene i de indlæg jeg har afgivet i den nu lukkede tråd. Mine opfattelser er blevet bekræftet af dit ellers udemærkede indlæg. Mine indlæg omfattede overvejende inkompetent kundebehandling. Lade så gå med, at det var en elev, men i min verden lader man ikke en elev tage ansvar for en kundeklage i fald denne ikke er bekendt med denne type af henvendelser.
 
Der kunne lige så være sket det, at kunden tog jeres elevs ord for pålydende.
 
Lad dette være dig og Jer en lære om, at kompetent kundebehandling er alfa og omega.Wink 
 
Edit: Og just for the record, jeg sætter ikke pris på, at hverken jeg eller mine "medmedlemer" udlægges som at skrive noget svineriAngry
 
Sporer man en smule arrogance eller? 
 
Lidt selvkritik på recorderes vegne ville måske være klædeligt. 
Enig. Synes vi bør droppe de selvretfærdige og belærende indlæg og holde os til sagen. Der er vist ingen grund til at hykle her. Analogien med lemmingerne var faktisk lige i øjet.


-------------

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 30-Marts-2010 kl. 09:57
Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Kære Nick S, jeg står 110% ved ordene i de indlæg jeg har afgivet i den nu lukkede tråd. Mine opfattelser er blevet bekræftet af dit ellers udemærkede indlæg. Mine indlæg omfattede overvejende inkompetent kundebehandling. Lade så gå med, at det var en elev, men i min verden lader man ikke en elev tage ansvar for en kundeklage i fald denne ikke er bekendt med denne type af henvendelser.
 
Der kunne lige så være sket det, at kunden tog jeres elevs ord for pålydende.
 
Lad dette være dig og Jer en lære om, at kompetent kundebehandling er alfa og omega.Wink 
 
Edit: Og just for the record, jeg sætter ikke pris på, at hverken jeg eller mine "medmedlemer" udlægges som at skrive noget svineriAngry
 
Sporer man en smule arrogance eller? 
 
Lidt selvkritik på recorderes vegne ville måske være klædeligt. 
Enig. Synes vi bør droppe de selvretfærdige og belærende indlæg og holde os til sagen. Der er vist ingen grund til at hykle her. Analogien med lemmingerne var faktisk lige i øjet.
Jeg står altid inde for selvkritik på egne områder, men i dette tilfælde og med mine indlæg i denne sammenhæng, har jeg intet udtalt som jeg ikke kan stå ved.
 
At andre så lader sig manipulere - det er deres problemWink


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Shiva
Skrevet den: 30-Marts-2010 kl. 10:12
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Kære Nick S, jeg står 110% ved ordene i de indlæg jeg har afgivet i den nu lukkede tråd. Mine opfattelser er blevet bekræftet af dit ellers udemærkede indlæg. Mine indlæg omfattede overvejende inkompetent kundebehandling. Lade så gå med, at det var en elev, men i min verden lader man ikke en elev tage ansvar for en kundeklage i fald denne ikke er bekendt med denne type af henvendelser.
 
Der kunne lige så være sket det, at kunden tog jeres elevs ord for pålydende.
 
Lad dette være dig og Jer en lære om, at kompetent kundebehandling er alfa og omega.Wink 
 
Edit: Og just for the record, jeg sætter ikke pris på, at hverken jeg eller mine "medmedlemer" udlægges som at skrive noget svineriAngry
 
Sporer man en smule arrogance eller? 
 
Lidt selvkritik på recorderes vegne ville måske være klædeligt. 
Enig. Synes vi bør droppe de selvretfærdige og belærende indlæg og holde os til sagen. Der er vist ingen grund til at hykle her. Analogien med lemmingerne var faktisk lige i øjet.
Jeg står altid inde for selvkritik på egne områder, men i dette tilfælde og med mine indlæg i denne sammenhæng, har jeg intet udtalt som jeg ikke kan stå ved.
 
At andre så lader sig manipulere - det er deres problemWink
 
Det har jo intet med manipulation at gøre. Lad nu være med at twiste diskussionen et andet sted hen. Det handler om, at stige ned af den høje hest og lade være med at skrive sådanne selvhøjtidelige ting her:
 
Lad dette være dig og Jer en lære om, at kompetent kundebehandling er alfa og omega.Wink 
 
Som Thor-Thor skrev, ville lidt selvkritik ikke være af vejen.


-------------

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.


Skrevet af: Firebird
Skrevet den: 30-Marts-2010 kl. 15:41
Jeg vil gerne opfordre recordere.dk til ikke at lave fælleskøb uden returret igen. Hvis en forhandler ikke er villig til at acceptere betingelserne for internethandel, burde forhandleren heller ikke nyde godt af et fælleskøb via internettet som i reglen jo giver en masse kunder via internettet som forhandleren ellers ikke havde fået. Jeg ville jo heller ikke selv tage til den anden ende af Danmark for at handle ind i en bestemt Expert butik.

Hvis en butik i den anden ende af Danmark ville have MIG som kunde, skulle den opfylde betingelserne for internethandel. Hvis den ikke ville dette, er der andre der vil handle med mig. Jeg har aldrig selv benyttet mig recordere.dk's fælleskøb, og jeg kunne ikke heller ikke finde på det hvis en forhandler ikke ville opfylde betingelserne for internethandel.  Wink

PS.
Jeg har som tjener og bartender aldrig diskuteret med en gæst når denne har brokket sig over maden. Gæsten/kunden har altid ret. Selv når dette ikke er tilfældet. Med undtagelse af når en gæst bevidst forsøger at snyde sig til en lavere regning ved at påstå at vedkommende ikke har fået den ene eller anden drink, selvom det ikke passer. Den slags har jeg faktisk oplevet et par gange. Der er banditter overalt. LOL


-------------
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?


Skrevet af: Firebird
Skrevet den: 30-Marts-2010 kl. 15:50
Ja, går den, så går den. Denne gang gik den så ikke. Den bedste reklame er mund til mund reklame. Det er dog også den værste reklame man kan få når man ikke behandler en kunde ordenligt. Den slags fortæller folk jo deres familie, venner og bekendte.


-------------
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?



Print side | Luk vindue