Print side | Luk vindue

samsung smt-h3126 til you see

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=78623
Udskrevet den: 22-Februar-2025 kl. 14:45

Emne: samsung smt-h3126 til you see
Skrevet af: karl
Emne: samsung smt-h3126 til you see
Skrevet den: 04-April-2010 kl. 16:32

Hej er der nogen som ved om man kan undloock samsung smt-h3126 til you see og om man kan hente det ud af den som man har optaget

På forhånd tak

Svar:
Skrevet af: dkwolf
Skrevet den: 04-April-2010 kl. 16:50
nej kan man ikke

-------------
Thomas

Samsumg LE-40R87 40"
Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod)
Sony BDP-S550 Blu-Ray
Sony DG820 receiver
5.1 Gale Junior højtaler system

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 04-April-2010 kl. 22:47

Den mulighed man har for at hente optagelser ud fra Samsungboxen, er ved at gøre det via Scart til en Recorder Scart In (RGB eller S-Video) eller til en PC (Composite eller S-Video), via et PCI videokort eller extern USB.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: Nordic2007
Skrevet den: 10-April-2010 kl. 13:17
Jeg tillader mig at låne denne tråd, for ikke at oprette endnuen tråd der vedrører Yousee boksen med harddisk.

Jeg har netop hentet ovenstående boks i en FONA butik. Efter installation booter den og det er fint nok, da den jo nok skal hende ny software i forhold til den der lå på den.

Mit problem er, at den efterfølgende pludselig booter. Første gang jeg oplevede det var mens jeg så Canal9. Uden advarsel slukker den kanalen og begynder en langsommelig bootsekvens i mange sekvenser.

Da den lang om længe var færdig tænkte jeg, at det var en god idé at lave en favoritliste svarende til den jeg havde på min Yousee boks uden harddisk. Halvvejs inde i oprettelsen af listen slukker boksen igen og begynder igen at boote, igen uden advarsel.

Taler vi om en defekt boks  eller booter den bare uden advarsel, indtil den har opdateret boksen med den endelige version software? Boksen uden harddisk pleje dog at advare, når der var ny tilgængelig software.

I øvrigt er der tale om en tidligere udlejet boks, da den er en smule ridset og en smule støvet visse steder. Men det var forventet, da der jo er tale om en leje boks. Remote, kabler, mm. ser dog ud til at være nye.

-------------
VIDEO:
Sony 65 A1
Sony UBP-X800
Canal Digital OnePlace
AppleTV 4K

AUDIO:
Denon AVR-X1400H
Dali Concept 5.1

Skrevet af: Nordic2007
Skrevet den: 10-April-2010 kl. 14:41
Se bort fra beskeden. Jeg har kontaktet Yousee, som oplyser at boksen er defekt og vil blive ombyttet.

-------------
VIDEO:
Sony 65 A1
Sony UBP-X800
Canal Digital OnePlace
AppleTV 4K

AUDIO:
Denon AVR-X1400H
Dali Concept 5.1

Print side | Luk vindue