Print side | Luk vindue

ingen dansk komentar på canal+ HD sport

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Satellit TV
Forumbeskrivelse: Canal Digital, Viasat, Astra m.fl. (DVB-S)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=78634
Udskrevet den: 04-Januar-2025 kl. 09:31

Emne: ingen dansk komentar på canal+ HD sport
Skrevet af: sani
Emne: ingen dansk komentar på canal+ HD sport
Skrevet den: 04-April-2010 kl. 19:22
hej alle

nu har jeg investeret i HD reciver men til min stor skufelse så er der sjelend dansk komentator på de sport udsendelser der er på canal+ sport HD....
pt ser jeg  fudbal ---santander: real madrid --- og der er igen INGEN dk komentator når jeg skifter til dansk så får jeg englesk komentar  Angry... men der er boder swensk,norsk,og finsk komentator på ....

er der kun mig der synes at der her er træls .... eller har den problem altid været på canal + HD sport canal...

der der undre mig endnu mære ar at der er exempl dansk komentator på canal 6 (som er canal+ dætter selskab)  men på canal 6 er bileder kvalitet  så halvedes grim Ouch

-------------
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv

Svar:
Skrevet af: PhDream
Skrevet den: 04-April-2010 kl. 21:23
Det "problem" har været der længe. 

Jeg synes bare ikke, at det er et problem. De engelske kommentatorer er 10 gange bedre end de danske. Jeg ville ønske, at man kunne slukke for de danske kommentatorer på alle sportskanaler. Bortset fra et par stykker, er de ufatteligt ubegavede at høre på.

-------------
Panasonic S20 i 50"
Yamaha RX-V2700
Yamaha NS-5-Series i 7.0
Toshiba HD DVD
Xbox Elite
PS3 80GB

Skrevet af: stonefree
Skrevet den: 05-April-2010 kl. 10:37
Det kunne jeg ikke have sagt bedre PhDream - er f.eks. lykkelig over at Viasat Golf aldrig har fundet en finsk kommentator og derfor sender den originale kommentar hvis man vælger finsk som sprog!

Skrevet af: sani
Skrevet den: 11-April-2010 kl. 11:41
der kan godt være at i synes at denske komentatore er ikke i tip top form... men jeg vil holde fast at den engelsk telende komentator som har dekket real madrid : barcelona  "el clasiko" på canal + sport HD  er super kedelig og dirakte uholdbar at høre på.....
jeg var desvære nåd at skifte tilbager til canal6 og ser kampen der...så gik jeg IGEN IGEN glip af super fin kamp i HD kvalitet Angry....

jeg negter at trå at der er kun mig  der synes at der her er træls Wink..

-------------
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv

Print side | Luk vindue