Print side | Luk vindue

iPod Dock levetid på batterier ?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Bærbare medie afspillere
Forumbeskrivelse: iPod, Creative o.lign. bærbare playere
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=79026
Udskrevet den: 08-Februar-2025 kl. 20:40

Emne: iPod Dock levetid på batterier ?
Skrevet af: Frode0107
Emne: iPod Dock levetid på batterier ?
Skrevet den: 10-April-2010 kl. 16:01
Hey

Jeg er ejer af en iPod Dock, og da jeg gerne skal have den med på festival til sommer, så ville jeg høre om der er nogen, der har erfaring med hvor lang levetid der er på batterierne, når den skal bruges jævnligt.
Der er plads til 12 C batterier.

Svar:
Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 11-April-2010 kl. 21:15
Ja altså, for at have en chance for at hjælpe dig, kunne det da være rart at vide HVILKEN dock du har købt? ;)

Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 11-April-2010 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af Frode0107 Frode0107 skrev:

Hey

Jeg er ejer af en iPod Dock, og da jeg gerne skal have den med på festival til sommer, så ville jeg høre om der er nogen, der har erfaring med hvor lang levetid der er på batterierne, når den skal bruges jævnligt.

Det er nok svært medmindre der er én herinde som har direkte den samme og prøvet samme stunt som dig...

Enten afprøver du det inden og spilder et sæt batterier eller også tager du et ekstra sæt batterier med og ser hvor langt tid den holder Smile

Skrevet den: 13-April-2010 kl. 16:16
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Ja altså, for at have en chance for at hjælpe dig, kunne det da være rart at vide HVILKEN dock du har købt? ;)
Ja nu er det sådan at der ikke står noget mærke derpå og jeg har fuldstændig glemt hvor jeg købte den :P Men altså det er også bare sådan ca. da jeg ikke tror at min bruger lige så meget da det ikke er en af de helt store.

Skrevet den: 13-April-2010 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af Frode0107 Frode0107 skrev:

Hey

Det er nok svært medmindre der er én herinde som har direkte den samme og prøvet samme stunt som dig...

Enten afprøver du det inden og spilder et sæt batterier eller også tager du et ekstra sæt batterier med og ser hvor langt tid den holder Smile
Jeg syntes bare det ville være lidt dumt at spilde 130 kr. på at teste det for så at bruge 130kr. igen :P

Skrevet af: Startrek
Skrevet den: 13-April-2010 kl. 16:31
Bruge opladelige batterier to sæt, og så havde en løs lader (USB) med som er forbundet til en solcelle strøm adapter (USB) Wink  

Skrevet af: T-Rex
Skrevet den: 13-April-2010 kl. 19:46

Hvilken iPod har udskiftelige batterier? Ingen af de modeller, der er udkommet de sidste 4-5 år har da haft mulighed for udskiftning af batterier?

Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 13-April-2010 kl. 23:01
Oprindeligt skrevet af T-Rex T-Rex skrev:

Hvilken iPod har udskiftelige batterier? Ingen af de modeller, der er udkommet de sidste 4-5 år har da haft mulighed for udskiftning af batterier?

Tror kun du finder en ipod fra starten af 70'erne påstørrelse med en skotøjsæske, hvis den skal kunne klare 12 C batterier, som trådstarter skriver  LOL LOL LOL

Så er der ikke særligt meget "i" over den - så skal den hedde en "us"pod Thumbs Up

Skrevet af: T-Rex
Skrevet den: 14-April-2010 kl. 10:55
Jeg tror jeg har misforstået hvad det er trådstarter vil. Jeg opfattede det som om han ville have sin iPod med sig, og var i tvivl om hvorvidt det var nødvendigt at hive en oplader/dock med sig. Jeg kan se, at det jo nok er en dock, med indbyggede højttalere, der er tale om... Clap

Print side | Luk vindue