Print side | Luk vindue

Sony KLV V32A10 ejere kom frem !

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=7941
Udskrevet den: 15-Februar-2025 kl. 11:55

Emne: Sony KLV V32A10 ejere kom frem !
Skrevet af: tvnørden
Emne: Sony KLV V32A10 ejere kom frem !
Skrevet den: 01-December-2005 kl. 16:34
Der var en del skriveri omkring fælleskøb af en masse Sony KLV V32A10 for nogle uger tilbage.

Er der nogen der kan give en bruger vurdering af billed kvalitet ved hurtige bevægelser - meget gerne i sammenligning med et 100Hz CRT.

Svar:
Skrevet af: xprezz
Skrevet den: 02-December-2005 kl. 10:03
Jeg har 40" hvis du vil vide noget om den, burde meget gå ud på det samme.

Ingen problemer ved hurtige bevægelser. Hvis signalet er meget dårligt eller fra en dårlig kilde har jeg set lidt slør nu og da. På et component signal i progressive scan er der absolut ingenting. Ser super ud. Ikke mindst xbox360 er en imponerende oplevelse

Skrevet af: fribse
Skrevet den: 02-December-2005 kl. 11:26
Jeg har KLV S32A10, den billige model. Jeg må sige at jeg er imponeret over det gode billede.
Jeg har ikke før haft et LCD eller et 100Hz fjernsyn, men har dog flere bekendte som har både LCD og Plasma fjernsyn (og 100Hz fjernsyn), og jeg har ikke set nogen umiddelbare svagheder.
Der er ikke Wega engine i desværre, der skal man op i V, men for 12000 er det absolut et godt køb. Det er endda vist sat ned nogen steder til 11100???

Mvh

-------------
Mvh

Fribse

Skrevet af: tengstedt
Skrevet den: 02-December-2005 kl. 13:51
Jeg har ikke haft lcd eller 100hz før, men har ingen problemer med hurtige bevægelser på v32a10 - er meget tilfreds med købet 

-------------
/lbt
Glad Pioneer DVR-520H ejer :)
Nu også glad Sony KLV V32A10 ejer
Mac Mini med Plex - DET spiller!
Endnu et SONY tv anskaffet
Nu også AC RYAN DVR 1TB

Print side | Luk vindue