Først et undskyld, hvis jeg skulle have valg et andet forum, men det ser ud, som om der er et til hvert produkt og intet til den samlede løsning (ud over forummet til fremvisning af stuen).
Det jeg er på udkig efter er følgende:
TV: 42"-46". Skal bruges til PS3, BluRay, DVD og TV. Primært TV med YouSee kabelTV som udbyder. Skal hænge på væggen ca 3-3½m fra sofaen. Vinduet til venstre for er ret stort og solen hamrer ind om dagen. Har det noget at sige ift. plasma/LCD? *EDIT* Vil også gerne sikre mig, at DLNA virker som det skal her. Helst så mange formater som muligt.
BluRay: Har tænkt på en PS3 her, så egentlig ikke brug for råd, nærmere advarsler, hvis jeg har glemt noget? Ved den kan afspille 3D med en opdatering, men det er så vidt jeg ved et problem med mindre man har HDMI 1.4. Naturligvis kræver det et 3D TV, så det er måske ligemeget.
Reciever: Kigget på Denon 1611/1911, som kommer i slutningen af maj. Virker som et fornuftigt valg. Skal bare kunne trække 5.1 som jeg ser det. Har tidligere haft Yamaha og Sony.
Højttalere: Har forelsket mig i Scandyna's Minipod/Smallpod til front/bag og deres Cinepod som center. Og naturligvis en The Ball som Sub. Er lyden god nok i disse? Elsker farverne og håber virkelig de er ok til mit forbrug. Kan Minipod spille en lille fest op?
Lidt om stuen: kvadratisk på ca 4x4m. Højt til loftet. Trægulv.
Prisen er ligegyldig, jeg er mere interesseret i de bud I har med for og imod.
Håber I har lidt input til dette.
|