Print side | Luk vindue

Samsung PS50B535

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Plasma TV
Forumbeskrivelse: Forum for Plasma TV (PDP)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80219
Udskrevet den: 14-November-2024 kl. 09:38

Emne: Samsung PS50B535
Skrevet af: Kramer87
Emne: Samsung PS50B535
Skrevet den: 02-Maj-2010 kl. 20:28
Samsung PS50B535. Er det en god skærm til prisen?

Prisen er lige knap 6.000.
Den er sat ned med 40 %

Svar:
Skrevet af: PhDream
Skrevet den: 02-Maj-2010 kl. 23:09
Tro ikke alt, hvad du læser. Den har kostet 6000 siden...ja, siden sidste år, også hos Komplett, som jævnligt satte prisen ned, og derefter op igen. Går ud fra, at det er hos Komplett, du har set prisen.

Nej, det er ikke et godt tv. Bare læs folks erfaringer på nettet. Den er smækfyldt med fejl, og man skal være heldig for at få et nogenlunde fejlfrit eksemplar. 

Jeg ville holde mig langt væk...

-------------
Panasonic S20 i 50"
Yamaha RX-V2700
Yamaha NS-5-Series i 7.0
Toshiba HD DVD
Xbox Elite
PS3 80GB

Skrevet af: kskruger
Skrevet den: 03-Maj-2010 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af PhDream PhDream skrev:

Tro ikke alt, hvad du læser. Den har kostet 6000 siden...ja, siden sidste år, også hos Komplett, som jævnligt satte prisen ned, og derefter op igen. Går ud fra, at det er hos Komplett, du har set prisen.

Nej, det er ikke et godt tv. Bare læs folks erfaringer på nettet. Den er smækfyldt med fejl, og man skal være heldig for at få et nogenlunde fejlfrit eksemplar. 

Normalt har Samsung samme fejlrate, som andre mærker. Hvorfor skulle 50B535 være anderledes og ha flere fejl?

Skrevet af: PhDream
Skrevet den: 03-Maj-2010 kl. 17:55
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Normalt har Samsung samme fejlrate, som andre mærker. Hvorfor skulle 50B535 være anderledes og ha flere fejl?

Ved det ikke. Hvorfor er der så mange, der skriver om deres problemer med tv'et? Er det mon en konspiration mod Samsung, eller mod plasma generelt?

-------------
Panasonic S20 i 50"
Yamaha RX-V2700
Yamaha NS-5-Series i 7.0
Toshiba HD DVD
Xbox Elite
PS3 80GB

Skrevet af: kskruger
Skrevet den: 03-Maj-2010 kl. 17:59

Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Ved det ikke. Hvorfor er der så mange, der skriver om deres problemer med tv'et? Er det mon en konspiration mod Samsung, eller mod plasma generelt?

Nok mest mod Samsung, vil jeg tro.
Der er jo ingen der anfægter Panasonic eller Pioneer plasma.

Print side | Luk vindue