Print side | Luk vindue

Panasonic p65vt20 interesse???

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Fælleskøb ®
Forumbeskrivelse: Opnå et godt tilbud ved fælles indkøb
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80262
Udskrevet den: 15-Maj-2024 kl. 12:28


Emne: Panasonic p65vt20 interesse???
Skrevet af: tommyaxen
Emne: Panasonic p65vt20 interesse???
Skrevet den: 03-Maj-2010 kl. 18:24
Hvor mange udover mig er interesseret i et fælleskøb af denne model hvis prisen er rigtig selvfølgelig, den koster lige under 34.000 i tyskland, så den skulle gerne ned på 30.000 ca. synes jeg.....
 
 
Tommy



Svar:
Skrevet af: tommyaxen
Skrevet den: 03-Maj-2010 kl. 18:25
jeg er selv interesseret i 3 stykker iøvrigt.....


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 03-Maj-2010 kl. 18:40
kan man få det til 30.000     så er det jo en super pris   som jeg gerne vil være med på


Skrevet af: tommyaxen
Skrevet den: 03-Maj-2010 kl. 18:48
Det ved jeg jo ikke om man kan, men kan se det står til små 34k i tyskland og det er jo ikke engang kommet, så hvis vi nu er en 20 stykker eller noget kunne det jo være, det kunne man jo også købe pioneers 60" til, så det må kunne lade sig gøre....??
 
Derkøre et andet fælleskøb af 50" modellen, men jeg synes at 18000 kr er for dyrt når vejl. er 20 og det iøvrigt kan findes til 17400 på nettet (el24)
 
Tommy
 
 


Skrevet af: viol8r
Skrevet den: 03-Maj-2010 kl. 20:40
Er interesseret i 1 stk.

Prisen i DK er set til 36995,- ved internet handel, men det skal længere ned.


Skrevet af: HighDef
Skrevet den: 03-Maj-2010 kl. 20:52
Kan være interesseret men:

1: Skal se det live først
2: Prisen skal under 30k

Nå ja, og så skal der vist også købes en stor buket blomster til konenLOL





Skrevet af: tommyaxen
Skrevet den: 03-Maj-2010 kl. 21:40
Jeg var i sommer-as på roskildevej idag, de havde p50vt20 satop, det så godt ud, men det er lidt svært at sammenligne med mit eget pioneer derhjemme da det jo står i butiksmiljø out of the box..... Umidlbart så både 2d og 3d fint ud...
Jeg synes dog det er svært at se om pioneers sort niveau er nået....


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 04-Maj-2010 kl. 10:13
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

Der køre et andet fælleskøb af 50" modellen, men jeg synes at 18000 kr er for dyrt når vejl. er 20 og det iøvrigt kan findes til 17400 på nettet (el24)
 
Du har nu en meget naiv tilgang til priser og avancer på fladskærme, hvis du tror at forhandlerne kan skære mange tusinde af prisen Smile
 
Hvis dit target er 30K for den Panasonic, så kommer du til at vente til sidst på året. Den udkommer først til juli, og derefter vil der gå adskillige måneder inden Panasonic sænker prisen så meget overfor forhandlerne, at den kan sælges til 30K.
 
50" udgaven kommer kun til landet i få eksemplarer nu. Såvidt vides er det stort set kun Expert kæden og Panasonic centrene der kan levere den. Men til juli/august skulle den model udkomme mere bredt i et større antal.
 
60" udgaven er sat til lancering juni-juli. Der kommer sandsynligvis også kun få til landet i første omgang af den model, og så hedder dem august-september inden den kan leveres mere bredt.
 
Forvent at skærmen skal have været ude i bred handel i nogle måneder, før prisen er faldet så meget som i efterspørger her. Så slut 2010, begyndelsen 2011, må være jeres target levering her.
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: lahan
Skrevet den: 04-Maj-2010 kl. 10:16
Hvordan ser det ud med garanti hvis skærmen er købt i Tyskland. Evt en parallel importeret skærm, købt i tyskland ?

3D er jo ny teknologi, så kan jo være der kommer lidt begynder problemer !!


Skrevet af: tommyaxen
Skrevet den: 04-Maj-2010 kl. 11:52
Lars vi får se jo, jeg siger ikke St vi kan få dem til 30.000 men det skal være deromkring og hvorfor ikke???? 30.000 kunne man købe pioneers 60" til så hvorfor skulle Panasonic ikke kunne...?

jeg har selv opnået STORE rabatter hos forhandlere ved at købe 4-5 skærme af gangen bla pioneer 508, 608 og 6090.... og jeg var overrasket hvor god en rabat jeg rent faktisk kunne få, men hvis ikke prisen kommer derned af kan det jo være ligemeget jo...
jeg har ihvertfald ikke tænkt mig at give 40.000 for et tv.

Tommy


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 04-Maj-2010 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

30.000 kunne man købe pioneers 60" til så hvorfor skulle Panasonic ikke kunne...?
 
Fordi forhandlerens avance, den som han skal tage af for at give jer rabat, normalt ikke er blot i nærheden af de vilde beløb du jonglerer med her. Dertil er konkurrencen på fladskærms-markedet alt for hård.
 
Men prøv at indhente nogle tilbud.
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: spoxy
Skrevet den: 04-Maj-2010 kl. 12:27
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

30.000 kunne man købe pioneers 60" til så hvorfor skulle Panasonic ikke kunne...?
 
Fordi forhandlerens avance, den som han skal tage af for at give jer rabat, normalt ikke er blot i nærheden af de vilde beløb du jonglerer med her. Dertil er konkurrencen på fladskærms-markedet alt for hård.
 
Men prøv at indhente nogle tilbud.
 
  /Lars
De 30.000 skal jo ses i forhold til en pris i Tyskland på under 34.000. Set i det lys er en pris på 30.000 ikke urealistisk.

-------------
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 04-Maj-2010 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

De 30.000 skal jo ses i forhold til en pris i Tyskland på under 34.000. Set i det lys er en pris på 30.000 ikke urealistisk.
 
Jo, netop Smile
 
Vi har en anden prisstruktur herhjemme, højere moms, højere lønninger og højere øvrige omkostninger. Herhjemme køber vi små partier, og bruger fabrikanten til at dække ind for reklamationsretten i de første 2 år. Alt sammen faktorer der betyder, at priserne i Danmark er højere end i Tyskland.
 
Så normalt regner man det for en god pris, hvis et tilbud i Danmark blot nærmer sig den tyske normalpris.
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: spoxy
Skrevet den: 04-Maj-2010 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

De 30.000 skal jo ses i forhold til en pris i Tyskland på under 34.000. Set i det lys er en pris på 30.000 ikke urealistisk.
 
Jo, netop Smile
 
Vi har en anden prisstruktur herhjemme, højere moms, højere lønninger og højere øvrige omkostninger. Herhjemme køber vi små partier, og bruger fabrikanten til at dække ind for reklamationsretten i de første 2 år. Alt sammen faktorer der betyder, at priserne i Danmark er højere end i Tyskland.
 
Så normalt regner man det for en god pris, hvis et tilbud i Danmark blot nærmer sig den tyske normalpris.
 
  /Lars
Jeg tror ikke, du har forstået mit svar. Jeg mener, at en pris fra en tysk butik på 30.000 ikke er urealistisk. Trådstarter opererer jo netop med at indhente et tilbud fra Tyskland.

-------------
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii


Skrevet af: viol8r
Skrevet den: 04-Maj-2010 kl. 13:18
En tysk pris på 30.000 kr. eller derunder tror jeg er fint realistisk, hvis man bestiller nogle stykker (mener også der har været fælleskøb med bestilling af skærme fra England på et tidspunkt, hvor man samtidigt fik forhandlet en fin service?).

Herhjemme er en realistisk pris nok omkring 32-33.000 kr. de første par måneder (dvs. 10% rabat på den pris, som den har nu de billigste steder - vel og mærke før den er kommet i handlen. Den falder nok yderligere efter en månedstid, som man allerede ser ved 50"eren).

Men lad os se, hvor mange vi kan samle og så tage det derfra :-) Nogle af os er jo alligevel ligeglade med prisen, blot den er god


Skrevet af: tommyaxen
Skrevet den: 04-Maj-2010 kl. 13:25
faktisk var det ikke Tyskland jeg ville hente tilbud fra men ser du de tyske priser idag ligger de nærmest som de danske og ikke som for 5 år siden hvor man kunne spare 30-40% mange gange.... men lad os nu glemme de 30.000 til at starte med og prøve at høre hvor mange overhovedet er interesseret i tvet???


Skrevet af: 2Rbak
Skrevet den: 06-Maj-2010 kl. 17:14
hej - jeg er klar på 65" også, kan vi opnå rabat ved fælleskøb er det fint, vi skal have EXPERT op af sofaen-det skal ikke holde dem tilbage at en eller to kan hoppe af vognen senere, så skal vi bare indbetale et dispositum eller andet. min mening er vi er op i et prisleje og det ypperste Panasonic kan præstere her et det ikke 1000-2000kr. der skal afholde en fra købe, så er det af de forkerte grunde man bestiller sådan et vidunder. VI SKAL HAVE EXPERT IND I KAMPEN, hvis ikke andre vil, kom nu venner!

-------------
mvh

2R


Skrevet af: tommyaxen
Skrevet den: 06-Maj-2010 kl. 22:40
Oprindeligt skrevet af 2Rbak 2Rbak skrev:

hej - jeg er klar på 65" også, kan vi opnå rabat ved fælleskøb er det fint, vi skal have EXPERT op af sofaen-det skal ikke holde dem tilbage at en eller to kan hoppe af vognen senere, så skal vi bare indbetale et dispositum eller andet. min mening er vi er op i et prisleje og det ypperste Panasonic kan præstere her et det ikke 1000-2000kr. der skal afholde en fra købe, så er det af de forkerte grunde man bestiller sådan et vidunder. VI SKAL HAVE EXPERT IND I KAMPEN, hvis ikke andre vil, kom nu venner!
Jeg er ikke interesseret i noget med expert, de har den slet ikke, fladskærmsshoppen.dk jeg spurgte hvad han skulle have for 3stk 65" og han kunne sælge dem til 35k stykket, men lad os se hvad der sker, jeg har ikke så travlt og den er jo slet ikke kommet, jeg er lidt usikker på om jeg skal ha 50" eller 65"eren.........65" er godt nok også bare EKSTREMT stort...
 
Tommy


Skrevet af: viol8r
Skrevet den: 06-Maj-2010 kl. 22:47
At dømme ud fra folks indlæg ser det ud til, at der kan samles 7-8 skærme indtil videre. Jeg stemmer også på at købe fra en dansk netbutik, så hvis fladskærmsshoppen kan komme lidt længere ned, så er jeg da klart for dem.

Tommy: 65" er ikke så stort, når først det kommer op på væggen - har selv en "lille" stue, og der er det nuværende 52" for småt... Sidder endda kun 3 meter fra skærmen :-) Så hop du trygt på en 65" :-)

/Dennis


Skrevet af: tommyaxen
Skrevet den: 06-Maj-2010 kl. 22:59
Klik for småt billede igen. Klik og hold museknappen for at trække billedet. Brug piletasterne for at vælge forrige eller næste billede.her ses de ved siden af hinanden, men du har nok ret at 65" er bedst


Skrevet af: xcardman
Skrevet den: 06-Maj-2010 kl. 23:39
grænser rykker
bare for et par år siden. uha 42 tommer er stort
så købte man en 50 tommer
nu ser jeg film på et 90 tommer lærred.
dette på lidt over 2 år.

så hvis man har pladsen er en 65 tommer ikke for stort


Skrevet af: viol8r
Skrevet den: 07-Maj-2010 kl. 00:02
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

Klik for småt billede igen. Klik og hold museknappen for at trække billedet. Brug piletasterne for at vælge forrige eller næste billede.

her ses de ved siden af hinanden, men du har nok ret at 65" er bedst


Det er ikke et 50", der står ved siden af. Forholdsmæssigt er det 42". Dette er forskellen mellem 50" og 65".



Skrevet af: tommyaxen
Skrevet den: 07-Maj-2010 kl. 00:18
der står på flatpanels dk hvor billederne er fra at der er 50" til Venstre


Skrevet af: viol8r
Skrevet den: 07-Maj-2010 kl. 00:27
Man skal ikke stole på alt, hvad man læser (på flatpanels.dk)

Du kan selv prøve at måle efter i Photoshop eller noget. Det er et 42" (sikkert en af de amerikanske modeller, da de jo bliver lavet i flere størrelser end til EU).


Skrevet af: sani
Skrevet den: 07-Maj-2010 kl. 00:55
der her er super initiativ og ... der kan nemt være at jeg også kune være intereseret i den.hvis prisen bliver rigtig....min pana 50 er blevet alt for lille Wink,,, jeg har dog også kigget på LG 60 de er en del biligere ,,, men ud fra det  jeg kune læse på netet så er dene pana 65 vesentlig bedere and de LG-er...

-------------
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv


Skrevet af: allando
Skrevet den: 07-Maj-2010 kl. 12:02
Jeg er også interesseret i 65". Jeg har tidligere haft et 61" projektions-TV. 65" er IKKE for stort!!!


Skrevet af: tommyaxen
Skrevet den: 07-Maj-2010 kl. 12:05
jeg er igang med at få priser på 5-10-15-20 stk fra fladskærmsshoppen de virker meget venlige og positive overfor fælleskøb


Skrevet af: viol8r
Skrevet den: 07-Maj-2010 kl. 12:27
Super. Så vidt jeg lige umiddelbart kan tælle sammen så er følgende interesseret i 65VT20 (hvis prisen er rigtig).

tommyaxen: 3 stk.
hansie: 1 stk.
viol8r: 1 stk.
HighDef: 1 stk.
2RBak: 1 stk.
sani: 1 stk.
allando: 1 stk.

I alt: 9 stk.


Hvis andre forhandlere end fladskærmsshoppen skulle være interesseret i at byde med en god pris, så send en PM


Skrevet af: tommyaxen
Skrevet den: 07-Maj-2010 kl. 12:33
nu må vi se hvad der kommer af priser og tage den derfra....jeg er stadig en smule i tvivl da jeg jo gerne vil opgradere fra mit pioneer 508xd og de første beretninger umidlbart forlyder at det IKKE slår ihvertfald pioneers 9g rent billedmlssigt


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 07-Maj-2010 kl. 12:39
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

nu må vi se hvad der kommer af priser og tage den derfra....jeg er stadig en smule i tvivl da jeg jo gerne vil opgradere fra mit pioneer 508xd og de første beretninger umidlbart forlyder at det IKKE slår ihvertfald pioneers 9g rent billedmlssigt
Altså - uden at forklejne målinger af et rigtig dygtigt medlem - så er målinger én ting, og de generelle billedoplevelser en anden ting - i det mindste når vi er ude i de kendte detaljer omkring VT20Smile

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: .FTH'
Skrevet den: 07-Maj-2010 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

jeg er igang med at få priser på 5-10-15-20 stk fra fladskærmsshoppen de virker meget venlige og positive overfor fælleskøb

Hej tommyaxen 
1. Fedt initiativ med dette fælleskøb af VT20 65" 
2. Har du fået nogle pris på dette overensstående fra fladskærmsshoppen?
3. Hvis prisen er til at tygge på, så er jeg frisk Tongue 






ps. skal dog lige se det IRL først! 


-------------
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3


Skrevet af: tommyaxen
Skrevet den: 07-Maj-2010 kl. 21:17
har en pris på 33.295 stk. hvis det er over 5stk og det vil i så fald være uden returret dvs. den skal bestilles og betales på adressen hos firmaet.... de ønsker iøvrigt ikke at blive nævnt ved navn her i tråden så det bliver sku lidt kringlet det hele synes jeg da jeg ikke gider at "stå med det hele" blot fordi det er min ide hvis i forstår iøvrigt skal prisen også længere ned men lad os se hvad der sker om der er andre der kommer på banen...?



Tommy


Skrevet af: viol8r
Skrevet den: 07-Maj-2010 kl. 21:30
Hej Tommy,

Super pris. Det er ihvertfald i den rigtige retning. Jeg har personligt ikke noget i mod, at det bliver uden returret, men ønsker naturligvis gerne at handle online (primært pga. sikkerhed for mine penge, hvis butikken går konkurs og der er betalt "forud"). Hvis jeg husker købeloven korrekt, så er der alligevel ikke returret på "skaffe-varer" selvom det er "nethandel", så butikken burde på den vis være beskyttet.

Jeg sender dig lige en PM (har nemlig også haft tænkt på at tage fat i nogle butikker, så vi kunne evt. lige koordinere sammen).


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 08-Maj-2010 kl. 07:17
Er er ikke med mere...

Har købt et P50VT20


Skrevet af: wcc1
Skrevet den: 08-Maj-2010 kl. 08:40
hvornår kan de lev.

-------------






Skrevet af: tommyaxen
Skrevet den: 08-Maj-2010 kl. 13:41
de ved ikke hvornår de kommer, og det er ingen parallel import, dog bliver det for bøvlet med denne forhandler da de ikke vil nævnes i tråden osv. det er sku lidt svært så....


Skrevet af: mskp
Skrevet den: 21-Maj-2010 kl. 01:39
Hej
 
Jeg er med!
 
Morten


-------------
Morten
__________________

LG OLED77CX
Denon AVC-X8500H
Monitor Audio Silver 500/300/C350
SVS SB-4000
Panasonic DP-UB9000
Nvidia Shield TV (2019)
Sony UBP-X700
Apple TV 4K


Skrevet af: viol8r
Skrevet den: 21-Maj-2010 kl. 15:31
Super - vi må lige samle op, når vi begynder at få signaler fra forhandlerene om, at de kan leveres. 
Pt. ser det ud til at blive i slutningen af juni...

Jeg vil foreslå, at vi blot samler en række personer (pt. er vi vist oppe på 9), der er interesseret. 
Derefter får vi fat i en forhandler, der vil give en god pris (tommyaxen har allerede fat i en, men der er sikkert flere). 
Og så sender vi listen til forhandleren, der så kan koordinere med de enkelte brugere omkring betaling/afhentning/levering mv., så vi "slipper" for så meget koordingering selv.


Skrevet af: 2Rbak
Skrevet den: 21-Maj-2010 kl. 16:40
jeg giver dig ret, med 9 personer á ca. 30 af de lange = små 300.000.- måske lidt salg af forsikring og vægbeslag og hvad ved jeg. hvis der er nogle forhandlere der siger nej til sådan en ekstra omsætning i disse finanskrise tider, så hører alt op.

-------------
mvh

2R


Skrevet af: viol8r
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 00:29
Jeg har oprettet en ny tråd til koordinering af potentielt fælleskøb af 65VT20, så det bliver lidt mere "officielt". Første indlæg i den nye tråd opdateres med interesserede og status løbende.

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=81433&title=flleskb-af-panasonic-txp65vt20-65-3d-plasma - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=81433&title=flleskb-af-panasonic-txp65vt20-65-3d-plasma

Jeg har haft skrevet lidt med tommyaxen (der oprettede denne tråd) og han var lidt i tvivl om, hvorvidt han ville have skærmen, så derfor snakkede vi om, at jeg indtil videre kunne stå for koordineringen med forhandleren og opsamling af brugere.

Så venligst lige tjek den nye tråd og bekræft, hvis du stadig er intereseret! For skærmene kommer nok snart på lager og der er forhåbenligt en del penge at spare... Big smile





Print side | Luk vindue