Liste med 3D Blu Ray film
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80505
Udskrevet den: 25-Maj-2025 kl. 18:14
Emne: Liste med 3D Blu Ray film
Skrevet af: hansie
Emne: Liste med 3D Blu Ray film
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 09:33
Nu da 3D er tæt på savner jeg nogle købs steder de de nye 3D film ( ikke rød /grøn brille )
Nogle der har nogle link ?
Skal jo have lidt hjem før udstyret er på plads
|
Svar:
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 09:50
hansie skrev:
Nu da 3D er tæt på savner jeg nogle købs steder de de nye 3D film ( ikke rød /grøn brille )
Nogle der har nogle link ?
Skal jo have lidt hjem før udstyret er på plads |
Prøv at søge på amazone.uk på 3d blu ray, så dukker der nogle op. Du skal bare være opmærksom på, at det ikke er alle titler der er "rigtige" 3D
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 31
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 10:01
Der er annonceret nogle ganske få film til november (US release), så det kan have lange udsigter at få glæde af rigtig 3D...
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 10:22
Pallec skrev:
Der er annonceret nogle ganske få film til november (US release), så det kan have lange udsigter at få glæde af rigtig 3D... |
Ah...visse vasse, jeg har da Garfield på ved i 3d til juni
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 10:27
I øvrigt er der en liste af nogle film her :
http://www.3dmovielist.com/list.html - http://www.3dmovielist.com/list.html
http://www.pearlanddean.com/?node_id=1.2.15&gclid=COaPjLjQxKECFRYN3godWDY9-w - http://www.pearlanddean.com/?node_id=1.2.15&gclid=COaPjLjQxKECFRYN3godWDY9-w
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 11:40
Joh, men dine links bekræfter jo netop at rigtige 3D releases har lange udsigter.
Hvad er det for en Garfield som releases i ægte 3D i Juni (link)?
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 11:52
Pallec skrev:
Joh, men dine links bekræfter jo netop at rigtige 3D releases har lange udsigter.
Hvad er det for en Garfield som releases i ægte 3D i Juni (link)? |
Vi er såmænd ikke uenige om, at der kun er lidt på vej, men jeg hører til den taknemmelige og positive type . Ser i øvrigt at release for Garfild nu er skudt til august - tidligere var det juni
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002IFLXHY/ref=s9_simh_gw_p74_i1?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=center-1&pf_rd_r=0MH9HPT1A5NGRNFYG5XT&pf_rd_t=101&pf_rd_p=467198433&pf_rd_i=468294 - http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002IFLXHY/ref=s9_simh_gw_p74_i1?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=center-1&pf_rd_r=0MH9HPT1A5NGRNFYG5XT&pf_rd_t=101&pf_rd_p=467198433&pf_rd_i=468294
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 12:16
De er lidt underlige hos computercity. Der er en pakke med to par briller, og filmen monsters mod aliens. Der skriver de, at det er alt du skal bruge til 3D. Øh, nej.
http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=4167486 - http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=4167486
Og så tænkte jeg på, om monsters mod aliens er lavet i 2 forskellige 3D udgaver. For der er en med i den pakke med samsung briller. Og den Blu-ray udgave jeg har af filmen, den er i 3D, men med nogle papbriller med. Den forstår jeg ikke helt.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 12:17
Monsters vs Aliens er vist lavet i en 3D udgave eksklusivt for Samsung, så den ikke kan bruges med andre 3D TV/afspillere.
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 12:18
Hother skrev:
Pallec skrev:
Vi er såmænd ikke uenige om, at der kun er lidt på vej, men jeg hører til den taknemmelige og positive type . Ser i øvrigt at release for Garfild nu er skudt til august - tidligere var det juni
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002IFLXHY/ref=s9_simh_gw_p74_i1?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=center-1&pf_rd_r=0MH9HPT1A5NGRNFYG5XT&pf_rd_t=101&pf_rd_p=467198433&pf_rd_i=468294 - http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002IFLXHY/ref=s9_simh_gw_p74_i1?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=center-1&pf_rd_r=0MH9HPT1A5NGRNFYG5XT&pf_rd_t=101&pf_rd_p=467198433&pf_rd_i=468294 |
Er du sikker på den er i "rigtig" 3D?
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 12:21
Pallec skrev:
Hother skrev:
Pallec skrev:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002IFLXHY/ref=s9_simh_gw_p74_i1?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=center-1&pf_rd_r=0MH9HPT1A5NGRNFYG5XT&pf_rd_t=101&pf_rd_p=467198433&pf_rd_i=468294 - http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002IFLXHY/ref=s9_simh_gw_p74_i1?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=center-1&pf_rd_r=0MH9HPT1A5NGRNFYG5XT&pf_rd_t=101&pf_rd_p=467198433&pf_rd_i=468294 |
Er du sikker på den er i "rigtig" 3D? |
Næ, for der er ikke det rigtige 3D logo på, men jeg går indtil videre udfra, at der ikke er lavet det rigtige omslag
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 12:21
Pallec skrev:
Monsters vs Aliens er vist lavet i en 3D udgave eksklusivt for Samsung, så den ikke kan bruges med andre 3D TV/afspillere. |
Ligger den eneste forskel på rigtig 3D, ikke kun i tv/briller, så filmene kan bruges til alle tv. Samsung kan jo sagtens have den ekslusivt, da man skal købe den sammen med deres briller. Men derfor kan den vel godt bruges på andre tv.
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 12:24
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 12:25
flemming larsen skrev:
Pallec skrev:
Monsters vs Aliens er vist lavet i en 3D udgave eksklusivt for Samsung, så den ikke kan bruges med andre 3D TV/afspillere. |
Ligger den eneste forskel på rigtig 3D, ikke kun i tv/briller, så filmene kan bruges til alle tv. Samsung kan jo sagtens have den ekslusivt, da man skal købe den sammen med deres briller. Men derfor kan den vel godt bruges på andre tv. |
Den kan kun købes bundled med Samsung TV eller Samsung briller, og Samsung brillerne kan ikke bruges sammen med andre TV.
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 12:28
Pallec skrev:
flemming larsen skrev:
Pallec skrev:
Ligger den eneste forskel på rigtig 3D, ikke kun i tv/briller, så filmene kan bruges til alle tv. Samsung kan jo sagtens have den ekslusivt, da man skal købe den sammen med deres briller. Men derfor kan den vel godt bruges på andre tv. |
Den kan kun købes bundled med Samsung TV eller Samsung briller, og Samsung brillerne kan ikke bruges sammen med andre TV. |
Nej, brillerne kan ikke. Men hvis jeg købte sådan et bundle, så skulle jeg vel kunne tage filmen med til john, og med hans tv og briller skulle den vel kunne ses?
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 12:31
flemming larsen skrev:
Pallec skrev:
flemming larsen skrev:
Pallec skrev:
Den kan kun købes bundled med Samsung TV eller Samsung briller, og Samsung brillerne kan ikke bruges sammen med andre TV. |
Nej, brillerne kan ikke. Men hvis jeg købte sådan et bundle, så skulle jeg vel kunne tage filmen med til john, og med hans tv og briller skulle den vel kunne ses? |
Filmen kan med MEGET stor sandsynlighed både ses og afspilles på mit setup, ligsom den også med meget stor sandsynlighed kan afspilles på din kommende Sony 3d afspiller
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 12:42
Hother skrev:
flemming larsen skrev:
Pallec skrev:
Nej, brillerne kan ikke. Men hvis jeg købte sådan et bundle, så skulle jeg vel kunne tage filmen med til john, og med hans tv og briller skulle den vel kunne ses? |
Filmen kan med MEGET stor sandsynlighed både ses og afspilles på mit setup, ligsom den også med meget stor sandsynlighed kan afspilles på din kommende Sony 3d afspiller |
Jeg mente det nok.
Nu har jeg lige haft monsters mod A i min bd. Og det er ikke filmen som er i 3D, det er kun noget ekstramatriale.  Men fuck hvor er det dårligt dette her med papbriller.  Det er bestemt ikke noget værd.
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 12:54
flemming larsen skrev:
Jeg mente det nok.
Nu har jeg lige haft monsters mod A i min bd. Og det er ikke filmen som er i 3D, det er kun noget ekstramatriale.  Men fuck hvor er det dårligt dette her med papbriller.  Det er bestemt ikke noget værd. |
Ja det kan da vist kun kaldes en dårlig gimmick
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 12:58
Kampus skrev:
flemming larsen skrev:
Jeg mente det nok.
Nu har jeg lige haft monsters mod A i min bd. Og det er ikke filmen som er i 3D, det er kun noget ekstramatriale.  Men fuck hvor er det dårligt dette her med papbriller.  Det er bestemt ikke noget værd. |
Ja det kan da vist kun kaldes en dårlig gimmick |
Man kan slet ikke sammenligne den type 3D, med det der kommer nu på TV, afspillere og BD
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 12:59
Hother skrev:
Kampus skrev:
flemming larsen skrev:
Jeg mente det nok.
Man kan slet ikke sammenligne den type 3D, med det der kommer nu på TV, afspillere og BD |
Det er godtnok synd at sige. Det er rent elendigt. Men det bliver spændende at komme igang med det rigtige.
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 13:02
Hother skrev:
Kampus skrev:
flemming larsen skrev:
Jeg mente det nok.
Man kan slet ikke sammenligne den type 3D, med det der kommer nu på TV, afspillere og BD |
Kan huske der blev sendt nogle udsendelser til papbrillerne på TV engang i 90'erne. Papbrillerne kunne så købes hos den nærmeste optiker til 10 kr. Og det skulle da prøves, men var yderst skuffende. Og den eneste film jeg har med pap til er Polarekspressen, og den ser forfærdelig ud gennem brillerne 
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 13:14
flemming larsen skrev:
Pallec skrev:
flemming larsen skrev:
Pallec skrev:
Jo, men det bliver godt nok den dyreste film du nogensinde har købt, hvis du ikke har noget at bruge brillerne til 
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 13:16
Pallec skrev:
Jo, men det bliver godt nok den dyreste film du nogensinde har købt, hvis du ikke har noget at bruge brillerne til  |
Det kunne jo være, jeg havde tænkt mig at købe et samsung tv. Og så er jeg forberedt med ekstra briller.
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 13:16
Pallec skrev:
flemming larsen skrev:
Pallec skrev:
flemming larsen skrev:
Pallec skrev:
Jo, men det bliver godt nok den dyreste film du nogensinde har købt, hvis du ikke har noget at bruge brillerne til  |
Nu har jeg lidt på fornemmelsen, at Flemming måske køber et Samsung TV, så er det jo en god handel. 3D briller til mit Pana koster 1074 kr - - - - stykket
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 13:20
Ahhh, OK, så er det jo en anden sag 
|
Skrevet den: 09-Maj-2010 kl. 13:43
Og så kan man lige få den bundle i uk, til 400kr mindre.
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B003AXMZ3E/ref=s9_simh_gw_p23_i1?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=center-1&pf_rd_r=1B2385SXJMEFGWZ8MQHA&pf_rd_t=101&pf_rd_p=467198433&pf_rd_i=468294 - http://www.amazon.co.uk/gp/product/B003AXMZ3E/ref=s9_simh_gw_p23_i1?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=center-1&pf_rd_r=1B2385SXJMEFGWZ8MQHA&pf_rd_t=101&pf_rd_p=467198433&pf_rd_i=468294
Jeg kunne bare godt lide at vide, om der er dk tekst og tale på filmen. Både i dk og uk.
|
Skrevet af: Startrek
Skrevet den: 10-Maj-2010 kl. 03:55
Der skal stå dette logo på Blu-ray 3D film før det er de rigtig 3D film og ikke dem med pap briller.

|
Skrevet den: 10-Maj-2010 kl. 06:44
flemming larsen skrev:
Og så kan man lige få den bundle i uk, til 400kr mindre.
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B003AXMZ3E/ref=s9_simh_gw_p23_i1?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=center-1&pf_rd_r=1B2385SXJMEFGWZ8MQHA&pf_rd_t=101&pf_rd_p=467198433&pf_rd_i=468294 - http://www.amazon.co.uk/gp/product/B003AXMZ3E/ref=s9_simh_gw_p23_i1?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=center-1&pf_rd_r=1B2385SXJMEFGWZ8MQHA&pf_rd_t=101&pf_rd_p=467198433&pf_rd_i=468294
Jeg kunne bare godt lide at vide, om der er dk tekst og tale på filmen. Både i dk og uk. |
Du kunne jo sende dem en mail og spørge Og hvis der er dansk tale, så kunne jeg godt finde på at bestille en boks - hva....vil du købe 2 par samsung briller?
|
Skrevet den: 10-Maj-2010 kl. 08:52
Skrevet den: 10-Maj-2010 kl. 15:01
Det var vist en forespørgsel om du vil overtage brillerne. 
|
Skrevet den: 10-Maj-2010 kl. 15:06
Jamen har du ikke en stor familie der skal se 3D samtidigt?
|
Skrevet den: 10-Maj-2010 kl. 15:09
Skrevet den: 10-Maj-2010 kl. 15:16
De skulle også være gode som solbriller
|
Skrevet den: 10-Maj-2010 kl. 16:17
Hother skrev:
Fidusen er sådan set god nok Flemming. Jeg mener nemlig ikke at der følger briller med hvis du køber et Samsung skærm, selvom jeg ikke er sikker. Men i såfald havde du 4 stk for en god pris. Og filmen køber du jo bare alligevel |
I elgiganten, der følger et par med med, så mon ikke. Men til en rigtig god pris, så skal man aldrig sige aldrig.
Multix er ved at undersøge, om der er noget dansk på filmen. Men som han sagde, så er der, det på den alm. blu-ray udgivelse, så chancen er der. 
|
Skrevet den: 10-Maj-2010 kl. 16:24
flemming larsen skrev:
Hother skrev:
Fidusen er sådan set god nok Flemming. Jeg mener nemlig ikke at der følger briller med hvis du køber et Samsung skærm, selvom jeg ikke er sikker. Men i såfald havde du 4 stk for en god pris. Og filmen køber du jo bare alligevel |
I elgiganten, der følger et par med med, så mon ikke. Men til en rigtig god pris, så skal man aldrig sige aldrig.
Multix er ved at undersøge, om der er noget dansk på filmen. Men som han sagde, så er der, det på den alm. blu-ray udgivelse, så chancen er der.  |
Det kan du jo håbe på, altså det med teksterne osv. Men du melder bare tilbage hvis du er inyteresseret i brillerne. Også godt at have nogle sæt i reserve.......og så´en
|
Skrevet den: 10-Maj-2010 kl. 17:05
Hother skrev:
Jamen er der ikke 2 sæt med i boksen? 850 for dem begge |
Et sæt er normalt 2. 800 for begge, så er det en aftale.
|
Skrevet af: crim
Skrevet den: 24-Maj-2010 kl. 20:10
Er der nogen som har et link til hvor man kan købe "Monsters vs. Alien" i rigtig bluray 3D?
Jeg leder også efter sider, hvor jeg kan købe nogle rigtige blue ray 3D film?
------------- Pansonic TX-P50VT20
Panasonic DMP-BDT300
|
Skrevet den: 24-Maj-2010 kl. 20:28
crim skrev:
Er der nogen som har et link til hvor man kan købe "Monsters vs. Alien" i rigtig bluray 3D?
Jeg leder også efter sider, hvor jeg kan købe nogle rigtige blue ray 3D film? |
Du er nok nød til at købe samsung boks med to 3D briller for at få "Monsters vs. Alien" i rigtig bluray 3D, da den ikke blive solgt i løskøb.
|
Skrevet den: 24-Maj-2010 kl. 21:39
Hmm..okay.. det var da ærgeligt... nu hvor jeg allerede har 3D briller osv. i form af mit Panasonic VT20 tv. Jeg så starten af filmen i butikken på min Panasonic VT20, og det så rigtig godt ud, så jeg kunne godt tænke mig at se hele filmen. Men jeg gider ikke give over 1000 Kr. for den.
Panasonic DMP-BDT300
|
Skrevet af: Gromit
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 13:29
Så er de første porno 3D film på vej.
Octopussy 3D: A XXX Parody - (den allerførst 3D pornofilm april 2010)
Whorrie Potter and the Sorcerer's Balls
Kama-Sutra
The Stewardesses (1970), skulle eftersigende være den allerførste 3D pornofilm - dog med den gamle teknologi.
PS.
Glæder mig til at læse en anmeldelse fra Recordere.dk redaktionen. 
|
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 13:34
Gromit skrev:
Kama-Sutra
The Stewardesses (1970), skulle eftersigende være den allerførste 3D pornofilm - dog med den gamle teknologi.
PS.
|
Jamen hvis jeg får stillet et par eksemplarer til...øh....rådighed skal jeg da gerne give mit øh...besyv med
|
Skrevet af: Aspagilus
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 14:38
Gidder ikke at poste linken til blu-ray.com, for der er kun 8 titler nævnt i 3D.
A Christmas Carol 3D (Jim Carrey) Kenny Chesney: Summer in 3D Cloudy With a Chance of Meatballs 3D Monsters vs. Aliens 3D (leveres kun med Samsung 3D tv'ere) Shrek Collection 3D Coraline 3D (leveres kun med Panasonic 3D tv'ere) Ice Age: Dawn of the Dinosaurs 3D (leveres kun med Panasonic 3D tv'ere) Avatar 3D
Så få, så lille grund til at overhovedet at investere i 3D på nuværende tidspunkt.
|
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 15:10
Aspagilus skrev:
Gidder ikke at poste linken til blu-ray.com, for der er kun 8 titler nævnt i 3D.
A Christmas Carol 3D (Jim Carrey) Kenny Chesney: Summer in 3D Cloudy With a Chance of Meatballs 3D Monsters vs. Aliens 3D (leveres kun med Samsung 3D tv'ere) Shrek Collection 3D Coraline 3D (leveres kun med Panasonic 3D tv'ere) Ice Age: Dawn of the Dinosaurs 3D (leveres kun med Panasonic 3D tv'ere) Avatar 3D
Så få, så lille grund til at overhovedet at investere i 3D på nuværende tidspunkt.
|
Tja, det kan du jo have ret i omkring det lille udbud af 3D. Omvendt, jeg har allerede givet flere venner og bekendte en ny og anden oplevelse, og jeg fortsætter i morgen med et shoot-out for 4 recordere.dk medlemmer - så jeg har altså ikke fortrudt mine investeringer
|
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 17:31
Aspagilus skrev:
|
Hmm... jeg fik da ikke Ice Age: Dawn of the Dinosaurs 3D, med til mit Panasonic VT20 tv??
Panasonic DMP-BDT300
|
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 17:55
Jeg fik heller ikke Ice age med til mit VT20
Men har fået skaffet mig Monsters VS Aliens og den er god....
Håber snart på at kunne købe nogle få af de nævnte film her i tråden
|
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 18:37
hansie skrev:
Jeg fik heller ikke Ice age med til mit VT20
Men har fået skaffet mig Monsters VS Aliens og den er god....
Håber snart på at kunne købe nogle få af de nævnte film her i tråden |
Jeg tror desværre, at Ice Age desværre kun gælder i USA - sådan plejer det da at være  
|
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 18:42
Hother skrev:
Gromit skrev:
Kama-Sutra
PS.
|
Jamen hvis jeg får stillet et par eksemplarer til...øh....rådighed skal jeg da gerne give mit øh...besyv med |
I kan jo lave en bytte, en køber sætte med to 3D briller og filmen, og de to brille sælge han til en der har film i forvejen men mangler to ekstra briller, kan i se Iden
|
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 18:50
sådan er det klaret med de 3D der er på lager nu..
|
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 18:57
Panasonic has announced a new promotion in which early adopters of 3D TVs can get a couple of the first 3D Blu-ray titles for free - Ice Age: Dawn of the Dinosaur and Coraline. Anyone who buys a Panasonic Viera VT25 Series 3D TV between May 16 and July 10 is eligible for the mail-in offer. The VT25 series ranges from 50-inch to 65-inch sets, priced at between $2,600 and $4,300. 
Panasonic's plasma 3D sets are less expensive than TVs from other manufacturers, most of which rely on the more pricey LED display technology. "Working with valued partners like Twentieth Century Fox Home Entertainment and Universal Studios Home Entertainment, we are not only bringing Full HD 3D Home Theater Systems to consumer homes now, but we're also providing VIERA purchasers with critically acclaimed content so that they can begin enjoying the immersive world of Full HD 3D immediately," said Panasonic VP Henry Hauser. I don't know which planet Henry is living on, but I wouldn't qualify a mail-in coupon that takes 4-6 weeks for fulfillment as a way to get something "immediately." It's still a nice deal, though. Retailers are also trying to sweeten the pot for early adopters, offering free 3D glasses and other movies for those who buy one of the next-gen TVs now.
|
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 18:58
Men sikkert ikke os i danmark
|
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 19:09
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 19:11
ned til varmen mener du vel
Prøver at finde noget mail adresse til panasonic
|
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 19:18
en kun til USA
http://www.panasonic.com/promos/3d-blu-ray-movie-offer.asp - http://www.panasonic.com/promos/3d-blu-ray-movie-offer.asp
|
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 19:24
hansie skrev:
Men sikkert ikke os i danmark |
Det skulle jo ikke undre nogen.
De kunne da i det mindste, lægge en demo dvd med til afspillerne.
|
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 19:29
hansie skrev:
en kun til USA
http://www.panasonic.com/promos/3d-blu-ray-movie-offer.asp - http://www.panasonic.com/promos/3d-blu-ray-movie-offer.asp |
Prøv da alligevel at kontakte Panasonic Danmark. De kan sq da ikke fedte jer af med ingenting for en investering på 20k+
|
Skrevet af: Emilos88
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 19:32
flemming larsen skrev:
hansie skrev:
De kunne da i det mindste, lægge en demo dvd med til afspillerne. |
Det gør Panasonic da også
------------- Get HIFI or die trying c",
|
Skrevet den: 27-Maj-2010 kl. 19:35
Demo skiven var med til bluray afspileren
Men har skrevet til panasonic så må vi se om de gider svare
|
Emilos88 skrev:
flemming larsen skrev:
hansie skrev:
De kunne da i det mindste, lægge en demo dvd med til afspillerne. |
Det gør Panasonic da også |
Ok, det vidste jeg ikke. Så er jeg bare spændt på, om der er noget med til sony.
|
hansie skrev:
|
Super. Du kan hilse fra os at, at vi betaler væsentlig mere for produkterne end de gør i USA, og derfor forventer vi som minium samme service
Nej, jeg mener faktisk hjem til Malta
|
Skrevet den: 28-Maj-2010 kl. 05:10
Hother skrev:
hansie skrev:
|
Super. Du kan hilse fra os at, at vi betaler væsentlig mere for produkterne end de gør i USA, og derfor forventer vi som minium samme service
Nej, jeg mener faktisk hjem til Malta |
Du drømmer, vi er et alt for lille land til at vi kan få samme service som i USA, her betale vi med glæde alt for meget for det, og så oven i få vi selvfølgelige er ringe service, sådan er det at leve i et lille land.
I USA følge der hele to 3D film når man køber et 3D produkt fra panasonic, er så spædt på når Avatar blive udgivet i 3D, og om vi så blive forbigået og man vente til at den komme i løskøbe.
|
Skrevet den: 28-Maj-2010 kl. 07:32
Startrek skrev:
Hother skrev:
hansie skrev:
|
Nej, jeg mener faktisk hjem til Malta |
Du drømmer, vi er et alt for lille land til at vi kan få samme service som i USA, her betale vi med glæde alt for meget for det, og så oven i få vi selvfølgelige er ringe service, sådan er det at leve i et lille land.
I USA følge der hele to 3D film når man køber et 3D produkt fra panasonic, er så spædt på når Avatar blive udgivet i 3D, og om vi så blive forbigået og man vente til at den komme i løskøbe.
|
Avatar får du ikke lov til at købe i løskøb i første omgang. Den er iflg. forlydender forebeholdt Panasonic 
|
Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 28-Maj-2010 kl. 09:01
hansie skrev:
Demo skiven var med til bluray afspileren
Men har skrevet til panasonic så må vi se om de gider svare |
Jeg skrev også til Panasonic for nogle dage siden - og samtidig vil jeg se om ikke jeg kan trække i nogle andre tråde...
------------- Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
Skrevet den: 28-Maj-2010 kl. 09:02
Aspagilus skrev:
|
Du har for såvidt ret når det kommer til film, men når vi taler om 3D må man ikke glemme spil!!
Sony kommer med ind til videre 4 spil i 3D i starten af Juni, og DET ser jeg meget frem til!
Men hvis nogen skulle være interesseret i at købe 2 par briller til en Samsung, så køber jeg gerne filmen fra startpakken 
------------- Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
Skrevet den: 29-Maj-2010 kl. 12:51
Coraline 3D og Ice Age: Dawn of the Dinosaurs 3D blive kun lev. samme med (kupon) Panasonic 3D tv'ere i USA, det samme gælde for Avatar 3D når det komme, så her i Europa miste vi lige 3 gode 3D film og uden 3D film ville men i Europa hurtig miste interesse for 3D, eller forsinke det nogle år.
Så Panasonic Europ, så at få lave det samme mulighed som Panasonic 3D eje i USA har.
Jeg ville gerne købe Panasonic 3D tv/Blu-ray afspiller, men så længe man ikke har en mulighed for at få, Coraline 3D, Ice Age: Dawn of the Dinosaurs 3D og Avatar 3D med, så kan det være lige meget.
|
Skrevet den: 29-Maj-2010 kl. 13:15
Startrek skrev:
Coraline 3D og Ice Age: Dawn of the Dinosaurs 3D blive kun lev. samme med (kupon) Panasonic 3D tv'ere i USA, det samme gælde for Avatar 3D når det komme, så her i Europa miste vi lige 3 gode 3D film og uden 3D film ville men i Europa hurtig miste interesse for 3D, eller forsinke det nogle år.
Så Panasonic Europ, så at få lave det samme mulighed som Panasonic 3D eje i USA har.
Jeg ville gerne købe Panasonic 3D tv/Blu-ray afspiller, men så længe man ikke har en mulighed for at få, Coraline 3D, Ice Age: Dawn of the Dinosaurs 3D og Avatar 3D med, så kan det være lige meget. |
Det er i hvert tilfælde vand på Sony og Samsungs 3D mølle i Europa...
------------- Lars B
|
Skrevet den: 29-Maj-2010 kl. 13:26
zulfo skrev:
Startrek skrev:
Jeg ville gerne købe Panasonic 3D tv/Blu-ray afspiller, men så længe man ikke har en mulighed for at få, Coraline 3D, Ice Age: Dawn of the Dinosaurs 3D og Avatar 3D med, så kan det være lige meget. |
Det er i hvert tilfælde vand på Sony og Samsungs 3D mølle i Europa... |
Desværre så er netop Panasonic 3D beste i test, da det bygge på Plasma teknologi og bl.a. Sony og Samsungs bygge på LCD teknologi og da LCD er for langsom til 3D, så er der ligesom ikke nogle konkurrence til Panasonic 3D lige for tide, hvis man ville havde det beste 3D TV.
|
Skrevet den: 29-Maj-2010 kl. 13:46
Jeg ringede til Panasonic Europe i går og de vidste ingen ting...han var helt blank ham jeg snakkede med og hvis de skulle vide noget om det, så var det i hans afdeling (ved ikke lige hvor jeg blev stillet hen, men blev stillet om et par gange).
Men jeg regner med at ringe til Panasonic USA på mandag, for at se om de kan forklare hvorfor vi ikke får 3D filmene her over med det samme.
Panasonic DMP-BDT300
|
Skrevet den: 29-Maj-2010 kl. 13:51
Jeg har muligvis en tråd at trække i, som skal forsøges på mandag - men hvor i Panasonic vedkommende er placeret, bort set fra tyskland så vidt jeg husker, ved jeg ikke, men han kan muligvis pege mig i den rigtige retning.
------------- Lars B
|
Skrevet den: 29-Maj-2010 kl. 14:06
Det må være i Panasonic stor interesse at vi også få 3D film med i Europa, med det kan selvfølgelige være at 3D udgaven er låst til reg. A og der ingen planer er om en reg. B udgaven.
Men det ville være et super bommer af Panasonic hvis især at Avatar i 3D, ikke blive udgivet på samme tid både i USA og Europa.
|
Skrevet den: 31-Maj-2010 kl. 21:40
Jeg har lige snakket med Panasonic USA (kom endelig igennem efter at have snakket med en masse telefon robotter :-). Den rare dame jeg snakkede med, kunne ikke sælge mig de to 3D film (Ice Age & Coraline) for de sender ikke ud af USA, hun henviste mig til ebay.com eller amazon.com, som mulige sælger af 3D film. Men jeg har været begge steder, og jeg kan ikke finde dem, desværre.
Hun fortalte ydermere at grunden til at Panasonic som de eneste har rettighederne til at sælge Avatar 3D som de første, skulle være fordi den er optaget udelukkende med Panasonic udstyr. Om det så er rigtig eller ej, det ved jeg ikke.
Hvem kan vi nu ringe til? jeg har skrevet til hdguru.com for at høre om de kan finde ud af noget... er der ikke nogen som kender en som er noget ved Panasonic DK eller Europe?
Panasonic DMP-BDT300
|
Skrevet den: 31-Maj-2010 kl. 22:04
Hold da op, i gør godt nok noget ud af det....
Hvorfor ikke bare vente til de bliver almindeligt tilgængelige. Det sker nok rimeligt hurtigt efter denne "eksklusivitet", der skal jo sælges 3D til "masserne".
|
Skrevet den: 31-Maj-2010 kl. 22:17
Problemet er at vi ikke ved hvad de har tænkt sig her i Europa - om de har glemt at vi her i Europa faktisk også er lidt fremme i skoen eller om de bare lige mangler de sidste godkendelser eller lignende for at de lancere det.
De ville være rart med bare lidt information fra Panasonic DK/Europa
Panasonic DMP-BDT300
|
Skrevet den: 31-Maj-2010 kl. 22:26
Ligegyldigt hvad Panasonic, og andre, laver af "smarte" eksklusivaftaler, så kan du da være helt sikker på at filmene nok skal komme ud i almindeligt salg, også i Europa.
|
Skrevet af: Aspagilus
Skrevet den: 07-Juni-2010 kl. 02:43
Har fundet en artikkel som i sikkert ikke vil blive så glade for at læse om hvornår 3D versionen af Avatar udkommer på Blu-ray til det alm. marked, for der er overhovedet ingen der kan fortælle det, for som det ser ud så er FOX åbenbart ikke færdige med at malke Avatar.
http://www.digitaltrends.com/entertainment/when-will-fox-finally-release-avatar-on-3d-blu-ray/ - http://www.digitaltrends.com/entertainment/when-will-fox-finally-release-avatar-on-3d-blu-ray/
|
Skrevet den: 10-Juni-2010 kl. 08:52
Her er en liste over kommende film i 3D
http://www.dvdpriser.dk/Articles/Article.aspx?aid=%7b36874CAC-05FE-4FBC-B1BD-62C05DDBF6AF%7d - http://www.dvdpriser.dk/Articles/Article.aspx?aid=%7b36874CAC-05FE-4FBC-B1BD-62C05DDBF6AF%7d
Og her kan man købe den første i løssalg. 
http://www.amazon.de/Wolkig-Aussicht-Fleischb%C3%A4llchen-Version-Blu-ray/dp/B003E47X86/ref=cm_wl_create-landing - http://www.amazon.de/Wolkig-Aussicht-Fleischb%C3%A4llchen-Version-Blu-ray/dp/B003E47X86/ref=cm_wl_create-landing
|
Skrevet den: 10-Juni-2010 kl. 23:06
flemming larsen skrev:
Her er en liste over kommende film i 3D
http://www.dvdpriser.dk/Articles/Article.aspx?aid=%7b36874CAC-05FE-4FBC-B1BD-62C05DDBF6AF%7d - http://www.dvdpriser.dk/Articles/Article.aspx?aid=%7b36874CAC-05FE-4FBC-B1BD-62C05DDBF6AF%7d
Og her kan man købe den første i løssalg. 
http://www.amazon.de/Wolkig-Aussicht-Fleischb%C3%A4llchen-Version-Blu-ray/dp/B003E47X86/ref=cm_wl_create-landing - http://www.amazon.de/Wolkig-Aussicht-Fleischb%C3%A4llchen-Version-Blu-ray/dp/B003E47X86/ref=cm_wl_create-landing |
Perfekt.. så er den bestilt... vil alligevel helst se dem på det orginale sprog.. så det bliver spændende... :-)
Panasonic DMP-BDT300
|
|