Print side | Luk vindue

arn hele historien.

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80637
Udskrevet den: 25-Februar-2025 kl. 12:19

Emne: arn hele historien.
Skrevet af: sickchild
Emne: arn hele historien.
Skrevet den: 11-Maj-2010 kl. 19:45
Hej jeg har lige et spørgsmål. jeg har ikke fået set arn endnu. og ville derfor købe den på Blu-ray og jeg sad og kiggede på nettet hvor man kan købe 1'ern og 2'ern og en der hedder hele historien.

de to første film varer omkrin 2 timer stykket. men arn hele historien varer også kun 2 timer, jeg troede at det var en udgave der indeholdt begge film.

Men hvad er det for en film man får med arn hele historien?

Svar:
Skrevet af: Darknezs
Skrevet den: 11-Maj-2010 kl. 20:02
Den forkortede eksport version (USA)

Skrevet af: Startrek
Skrevet den: 12-Maj-2010 kl. 07:10
Havde håbe at det var hele tv serien man fik (klippe samme til en lang film), når man købet Arn hele historien, så havde det være mere logi i at kalde den for "hele historien" ?

Skrevet af: sickchild
Skrevet den: 12-Maj-2010 kl. 07:39
ja. jeg er sku glad for jeg lige opdagede det inden jeg bestilte. så jeg tror bare jeg køber de to film hver for sig.

Skrevet af: Shiva
Skrevet den: 12-Maj-2010 kl. 09:25
Forvent ikke for meget...især ikke hvis du har læst bøgerne. Filmene skøjter fuldstændig hen over nogle af de allervigtigste ting i historien. Jeg så for nylig hele tv-serien i håb om, at den var mere fyldestgørende overfor bøgerne, men ak, ak ak...en ultra-tynd kop te IMO.

-------------

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.

Print side | Luk vindue