Print side | Luk vindue

Hjælp - PopCorn Hour C-200

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80723
Udskrevet den: 22-Februar-2025 kl. 10:09

Emne: Hjælp - PopCorn Hour C-200
Skrevet af: arlo
Emne: Hjælp - PopCorn Hour C-200
Skrevet den: 13-Maj-2010 kl. 16:10
Hej Eksperter

Det er sådan jeg har valgt at købe en Popcorn Hour C-200, som jeg har brug for hjælp til.

Det er sådan jeg har monteret hardisk og drev i og installeret alt det da skal, det jeg skal bruge den til at flytte en film fra min pc til den uden streaming og andet halløjsa - så let som mugligt.

Også det at jeg kan nyde filmen og slukke min pc efter uden problemer - hvad gør jeg?

Er der nogle der ville hjælpe med mig Teamwiewer hvis jeres løsning ikke lykkedes?

Svar:
Skrevet af: 2ben
Skrevet den: 13-Maj-2010 kl. 16:18

Hejsa,

Har du givet C-200'eren en IP adresse ? Så kan du tilgå den fra netværket. Jeg bruger selv et FTP program til at uploade fra PC. Programmet hedder FileZilla og er gratis.

Mvh. Torben

Skrevet den: 13-Maj-2010 kl. 16:24
Hej Torben

Men den fortæller mig at den ville ikke logge mig ind - jeg kan godt se at der er hul igennem netværket...

Skrevet den: 13-Maj-2010 kl. 16:33
Mit problem ligger naturligvis at den ikke ville logge mig ind dog spørg den om brugernavn og password når det jeg connecter...

Er da en da er villig til at hjælpe over msn?

Skrevet af: tobiasl
Skrevet den: 13-Maj-2010 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af arlo arlo skrev:

Mit problem ligger naturligvis at den ikke ville logge mig ind dog spørg den om brugernavn og password når det jeg connecter...

Er da en da er villig til at hjælpe over msn?

bruger navn er nmt password er 1234 som standart 

Skrevet den: 13-Maj-2010 kl. 16:46
Jamen er det ikke noget man tifløjer under Netvork Share?

Skrevet den: 13-Maj-2010 kl. 17:51
Hey Guys

Jeg fik det til at fungere takket være torben, men er da nogle af jer der ved om man kan gøre hastigheden hurtigere ved et trick?

Samt hvordan skifter jeg mit password nmt og kode 1234 ?

Skrevet den: 13-Maj-2010 kl. 18:34
Hejsa igen,

Password ændres inde under NMT programmer. Tror ikke man kan ændre brugernavnet NMT - desværre.

Hastigheden er lidt underlig. Idag kunnne jeg kun uploade med 5 MB/sek. Men jeg plejer blot at sætte den igang når jeg går i seng. Du kan også gemme dine film på en USB disk.

Mvh. Torben

Skrevet den: 13-Maj-2010 kl. 18:39
Ja jeg kan gemmer mine filer på en USB - disk har jeg muglighed for at overfører direkte til hardisken på en hurtigere måde?

Skrevet den: 13-Maj-2010 kl. 18:57
Hejsa igen,

Man kan ikke overføre fra USB til intern disk - desværre. Måske det kommer i en firmware :-)

Mvh. Torben

Skrevet den: 18-Maj-2010 kl. 19:05
nu kan den ikke finde min ip, hvad kan være grunden?

Kan man connecte med localhost?

Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 18-Maj-2010 kl. 21:05
gå ind i din netværksopsætning og sæt den til 10/100 i hastighed istedet for automatisk.

hjælper det ikke så alternativt tildel den en fast ipadresse og udfyld så den under manuel ip på popcorn så vil jeg næsten tro det løser dit problem

-------------
Mvh

René

Print side | Luk vindue