Print side | Luk vindue

Forsat ingen signal styrke på Sagem 60

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80771
Udskrevet den: 22-Februar-2025 kl. 21:17


Emne: Forsat ingen signal styrke på Sagem 60
Skrevet af: Kenzo85
Emne: Forsat ingen signal styrke på Sagem 60
Skrevet den: 14-Maj-2010 kl. 16:47
Hey recordere.

siden Søndag har jeg ikke kunne bruge min Sagem 60 selector, er der andre som har problemer stadigvæk.

den viser 0 i signal styrke og kan derfor ikke finde noget netværksnavn.
Er det sådan at den skal resettes? og hvordan gør jeg det.

På forhånd tak.!


-------------
Se mit udstyr her:
http://tinyurl.com/3lz9szc" rel="nofollow - Min Bio-tråd!



Svar:
Skrevet af: Kenzo85
Skrevet den: 14-Maj-2010 kl. 17:02
og det skal siges at der er fint forbindelse til det analoge.

-------------
Se mit udstyr her:
http://tinyurl.com/3lz9szc" rel="nofollow - Min Bio-tråd!


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 14-Maj-2010 kl. 17:04
Set på YouSee driftinfo:
 

I forbindelse med fejl, kan digital kunder desværre opleve at deres Sagem60 boks eller tv med indbygget tuner, starter op med sort skærm.

Fejlen er blevet rettet, men i nogle tilfælde skal man lave en genstart, enten ved at tænde/slukke for boks/tv, eller en ny kanalsøgning.

Vi beklager de gener det medfører.

Venlig hilsen
YouSee Fejlservice.



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: Kenzo85
Skrevet den: 14-Maj-2010 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Set på YouSee driftinfo:
 

I forbindelse med fejl, kan digital kunder desværre opleve at deres Sagem60 boks eller tv med indbygget tuner, starter op med sort skærm.

Fejlen er blevet rettet, men i nogle tilfælde skal man lave en genstart, enten ved at tænde/slukke for boks/tv, eller en ny kanalsøgning.

Vi beklager de gener det medfører.

Venlig hilsen
YouSee Fejlservice.


Hehe Ja det har jeg forsøgt og det er det samme.Embarrassed


-------------
Se mit udstyr her:
http://tinyurl.com/3lz9szc" rel="nofollow - Min Bio-tråd!



Print side | Luk vindue