Print side | Luk vindue

Pioneer 919 forskellige inputs samtidig?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Surround
Forumbeskrivelse: Lyd til hjemmebiografen mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80820
Udskrevet den: 27-April-2024 kl. 19:31


Emne: Pioneer 919 forskellige inputs samtidig?
Skrevet af: [KaptajneN]
Emne: Pioneer 919 forskellige inputs samtidig?
Skrevet den: 15-Maj-2010 kl. 13:59
Kan jeg beholde lyden fra min CD afspiller i højttalerne og ændre billedet via min Pioneer VSX-919 så jeg kan se billeder fra f.eks. min PS3?



Svar:
Skrevet af: mejersken
Skrevet den: 15-Maj-2010 kl. 14:56
tror det ikke
- men du kan da bare slutte ps3 direkte til dit tv


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 15-Maj-2010 kl. 15:12
Nej! Recieveren tillader kun en kilde ad gangen...


Skrevet af: [KaptajneN]
Skrevet den: 15-Maj-2010 kl. 17:08
Kunne se det var muligt på andre modeller fra Pioneer via video select knappen.
Bruger ps3 til bluray, derfor er den tilsluttet gennem receiveren.
Surt, men tak for svaret.


Skrevet af: mejersken
Skrevet den: 17-Maj-2010 kl. 13:05
Kan du ikke prøve at forklare hvorfor det er vigtigt for dig at køre billedet gennem recieveren, når du ikke vil have lyd fra cd afspiller i dine (front) højtalere ? 


Skrevet af: [KaptajneN]
Skrevet den: 19-Maj-2010 kl. 13:23
Oprindeligt skrevet af mejersken mejersken skrev:

Kan du ikke prøve at forklare hvorfor det er vigtigt for dig at køre billedet gennem recieveren, når du ikke vil have lyd fra cd afspiller i dine (front) højtalere ? 
 
Spiller en del FIFA på PS3, og ville gerne kunne høre musik via min anlæg samtidig.
Kører PS3 gennem recieveren da jeg også bruger den som bluray afspiller (HD lyd). Kunne nemlig se at det var muligt på andre modeller fra Pioneer ( http://www.pioneer.dk/dk/faq/970/6199/index.html - http://www.pioneer.dk/dk/faq/970/6199/index.html )


Skrevet af: maagren
Skrevet den: 19-Maj-2010 kl. 14:07

Blot til info har jeg selv forsøgt mig med dette på min egen Onkyo receiver (jeg tror ikke den har en sådan feature).

Hvis jeg vælger hdmi-indgangen med PS3'en først kommer billedet selvfølgelig på skærmen og lyden i højttalerne. Hvis jeg så herefter vælger en ren lyd-indgang forbliver PS3'ens billede på skærmen, men lyden fra eks. min cd-afspiller kommer ud af højttalerne. Voila.

Det dur selvfølgelig ikke i omvendt rækkefølge. Du kan jo prøve om det virker.


-------------
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler


Skrevet af: [KaptajneN]
Skrevet den: 19-Maj-2010 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af maagren maagren skrev:

Blot til info har jeg selv forsøgt mig med dette på min egen Onkyo receiver (jeg tror ikke den har en sådan feature).

Hvis jeg vælger hdmi-indgangen med PS3'en først kommer billedet selvfølgelig på skærmen og lyden i højttalerne. Hvis jeg så herefter vælger en ren lyd-indgang forbliver PS3'ens billede på skærmen, men lyden fra eks. min cd-afspiller kommer ud af højttalerne. Voila.

Det dur selvfølgelig ikke i omvendt rækkefølge. Du kan jo prøve om det virker.

Virkede desværre ikke på min receiver. Ellers tak for tippet, sikkert andre der kan få glæde af detClap





Print side | Luk vindue