Print side | Luk vindue

Optoma HD67

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Projektorer
Forumbeskrivelse: Projektor og lærred
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80993
Udskrevet den: 06-Januar-2025 kl. 12:24

Emne: Optoma HD67
Skrevet af: Henrik S-A
Emne: Optoma HD67
Skrevet den: 18-Maj-2010 kl. 13:30
Hej!
Jeg har tænkt mig at prøve et projektor-setup af for at se om det er noget der skal investeres flere penge i senere. Jeg har derfor ikke tænkt mig at bruge en masse penge, hvis det nu ikke lige fanger mig.

På Komplett's hjemmeside har de lige fået Optoma HD67 i stedet for den gamle 65, men jeg kan ikke finde nogle reviews af den nye. Er der nogen der evt. kan komme med erfaringer, eller ved hvor jeg kan læse tests af den?

Skal jeg lede efter en speciel slags lærred til denne projektor eller vil jeg kunne nøjes med det billigste? (Her tænkes også på gain og lignende specs)

Mvh
Henrik

Svar:
Skrevet af: Henrik S-A
Skrevet den: 25-Maj-2010 kl. 23:32
Jeg fortsætter i min 'gamle' tråd med et nyt spørgsmål :-)

Jeg har fundet reviews af Optoma HD66 som jeg gætter på må være samme model. Her sammenlignes den med BenQ w600. Umiddelbart kan sidstnævnte fås knap 2000,- billigere (ca. 4200).

Bør der virkelig være så stor forskel at jeg vil få noget ud af at bruge ca. 50% mere på HD67 frem for W600 især når dette prisleje tages i betragtning?

Tror egentlig spørgsmålet svarer sig selv i og med jeg ikke har sat det store mørkelægning op og vi nærmer os lysere tider :-) Men vil alligevel gerne høre inputs.

mvh
Henrik

Skrevet af: 0leDK
Skrevet den: 02-Juli-2011 kl. 23:20
Hej, Fik du købt en HD67, og hvis ja er du tilfreds?

Print side | Luk vindue