Print side | Luk vindue

Forslag til forumsøgning på egne indlæg.

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80997
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 22:57

Emne: Forslag til forumsøgning på egne indlæg.
Skrevet af: strandvasker
Emne: Forslag til forumsøgning på egne indlæg.
Skrevet den: 18-Maj-2010 kl. 13:46
Jeg skriver en masse forskellige steder på forummet her og indimellem kniber det med at huske hvilke tråde jeg har gang i. Heldigvis har forum'et en søgefunktion der kan hjælpe.

Prøv at gøre følgende:

- Klik på "Søg" for oven.
- Klik på "Avanceret søgning" i den kasse der kommer frem.
- Sæt "Search Options" til "Alle fora"
- Skriv dit navn/alias i "Search by user name" feltet
- Klik på "Start søgning"

Du har nu en side der viser alle de tråde du har skrevet noget i. Hvis trådene står med fed skrift er der kommet svar i trådene. Let og hurtigt overblik over "action" i de tråde du har deltaget i, det synes jeg er ret smart..

En anden måde at nå frem til samme oversigt er hvis du kan finde et indlæg skrevet af dig selv. Ved at klikke på dit eget navn/alias kan du vælge "Find Medlems Indlæg" - det giver samme resultat som den søgning jeg beskrev ovenfor, den kræver dog at du først manuelt finder et indlæg med dit eget navn at klikke på..

Jeg ønsker mig en direkte "Find egne indlæg" knap oppe for oven i forummets menulinie, en direkte genvej til Søg, Avanceret søgning, Alle fora, taste strandvasker, enter. I princippet præcis det samme som jeg kan ved at klikke "Find Medlems Indlæg" på et af mine egne indlæg, bare puttet bekvemt op i menulinien for oven så jeg slipper for først at lede efter et af mine egne indlæg.

Håber det gav mening.

Svar:
Skrevet af: MaXer
Skrevet den: 18-Maj-2010 kl. 14:01
Det er vi flere der gerne vil have... Der var engang en "Se egne indlæg" knap, men efter forummet blev opdateret forsvandt den... Unhappy
Der er også lavet flere tråde om emnet.

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=41328" rel="nofollow - Bio á la MaX

Tæller nu film i K!

Skrevet af: Emilos88
Skrevet den: 07-Oktober-2010 kl. 13:05
Bare for at lave forspørgelsen igen, ville meget gerne have denne funktion igenEmbarrassed

-------------
Get HIFI or die trying c",

Print side | Luk vindue