Print side | Luk vindue

UE46C7705 Tilbud

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: LED TV - LCD TV
Forumbeskrivelse: Forum for LED TV - LCD TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=81037
Udskrevet den: 22-April-2025 kl. 21:57

Emne: UE46C7705 Tilbud
Skrevet af: MrTv
Emne: UE46C7705 Tilbud
Skrevet den: 19-Maj-2010 kl. 08:07
Hej her inde
Jeg er blevet opfordret til også at opslå dette fine tilbud.
Da jeg selv er brændt varm på Samsungs UE46C7705 model, har jeg været ude og indhente et godt tilbud på denne skærm.
På nedenstående link kan man få skærmen til 14.000 inklusiv vægbeslag.

http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1141 - http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1141

Skærmen vil kunne blive leveret i uge 21/22, de har dog kun 10 på lager, efterfølgende kan de ikke garantere en lige så hurtig levering.

Når man går ind på linket vil det være muligt og se hvor mange de har på lager.

Hvis der ikke medfølger briller i kassen, vil der efterfølgende blive tilsendt et par med posten.

Og nej, har ikke noget tilhørsforhold til forhandleren.
Forsøger blot at få mest for pengene

Svar:
Skrevet af: Benja69
Skrevet den: 19-Maj-2010 kl. 13:35
Har lige bestilt det :) rigtig fint tilbud. men er du sikker på, at de vil sende briller? Da jeg ikke ka finde noget om det.

Mvh Benjamin

Skrevet den: 19-Maj-2010 kl. 14:08
Hej Benjamin
Jeg er blevet lovet at vi får et sæt briller med i købet.
Dog kunne jeg forestille mig at der ligger en kode ved TV'et der skal registreres ved samsung, hvorefter de sender brillerne. Ved i hvertfald det fungere sådanne i England.
Skulle der komme problemer med at vi ikke modtager disse briller, skal jeg nok tage kontakt til forhandleren, da jeg har på skrift at vi vil modtage 1 sæt briller.

Skrevet af: Benja69
Skrevet den: 19-Maj-2010 kl. 14:55
Hej igen

Tak for dit hurtige svar, glæder mig allerede til det kommer :)

Mvh Benjamin

Skrevet af: bruger udmeldt 5
Skrevet den: 19-Maj-2010 kl. 15:40

det ville måske være godt at skrive, at man kun får tv't til den pris hvis der købes alle 10 . ellers gælder dit indhentede tilbud ikke , hvis man følger tråden på flatpanels?

Skrevet den: 19-Maj-2010 kl. 16:47
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

det ville måske være godt at skrive, at man kun får tv't til den pris hvis der købes alle 10 . ellers gælder dit indhentede tilbud ikke , hvis man følger tråden på flatpanels?

Det tilbud jeg har hentet, er med en aftale om at jeg forventede at der nok var 10 der ønskede dette tv. Derfor kan de fremskaffe disse 10 til levering i uge 21/22, er der flere der ønsker at anvende dette tilbud, kan de ikke love for lige så hurtig levering af dette tv.
Der er ikke direkte forhandlet et min på 10 personer til dette tilbud

Det skal selvfølgelig være frit for om folk ønsker at anvende dette tilbud eller ej, personligt synes jeg det er et godt tilbud.

Og ja det er kun det link jeg har postet der giver denne rabat, da det er et tilbud jeg har forhandlet mig frem til.....uden at få andet ud af det end et fedt TV til 14.000 kr plus vægbeslag

Skrevet af: malke
Skrevet den: 21-Maj-2010 kl. 12:00
Der er vel stadigvæk 14 dages returret? Embarrassed

Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 21-Maj-2010 kl. 12:40
Jeg købte et 8705 hos fladskærmsshoppen, og jeg fik udleveret et par 3D briller i hånden. Så det er vel det samme med dette tilbud.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 21-Maj-2010 kl. 12:46

Det er selvfølglig de normale regler der gælder, så der er 14 dages returret

Skrevet den: 21-Maj-2010 kl. 12:49
Kan kan kun sige at fladskærmsshoppen har lovet at der vil blive sendt et par 3D briller med posten, hvis de ikke er sammen med TV'et.
Men jeg skal nok følge op på sagen, når vi modtager TV'et

God weekend

Skrevet af: malke
Skrevet den: 21-Maj-2010 kl. 13:53
Jeg har nu været i hifiklubben og set UE40C7705, UE40C8705 og UE46C600.

Jeg skal indrømme at jeg nok ikke er über feinschmecker, men jeg synes egentlig ikke at der var forskel på disse tre skærme Geek - må indrømme at jeg ikke så så meget på 8705'eren, da denne ikke var i min interesse under alle omstændigheder. Men på 7705'eren og 6005'eren synes jeg ikke at der var forskel, jeg så både HD og SD. Dog var skærmene ikke lige ved siden af hinanden, men måtte gå 4-5 meter for at skifte mellem dem.

Jeg tror at man ved 7705'eren betaler en del ekstra for de ekstra features denne model har, og ikke så meget for billedemæssige aspekt.

Bare lige min kommentar Wink

Andre der har været inde og set dem?

Skrevet den: 26-Maj-2010 kl. 12:32

Jeg har lige snakket med fladskærmsshoppen omkring leveringstidspunktet for TV'et.

De 2 første skærme vil de have på lager i morgen, efterfølgende vil de resterende 8 stk komme på lager i løbet af næste uge

Så deres lovning på uge 21/22 skulle stadig gerne holde stik Smile

Skrevet af: Totski
Skrevet den: 01-Juni-2010 kl. 23:41
Hej MrTv Er det her tilbud stadig gældende? Når jeg trykker på linket er det en anden pris end de 14000 der vises 17.295...er der en kode man skal trykke ind for at ramme tilbuddet?

Skrevet den: 02-Juni-2010 kl. 06:51
Desværre gælder dette tilbud ikke mere.
På flatpanels.dk er der flere der ikke nåede dette tilbud, de forsøger at finde nok til at kunne fremskaffe samme tilbud igen.

Print side | Luk vindue