Print side | Luk vindue

KDL32V4500

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=81222
Udskrevet den: 22-Februar-2025 kl. 21:34

Emne: KDL32V4500
Skrevet af: glade
Emne: KDL32V4500
Skrevet den: 23-Maj-2010 kl. 09:50
Digitalt tuner spg.

Var ude hos min veninde igår og hun har dette tv.

hun fattede intet omkring digitalt tv og vidste ikke hun kunne se hd kanaler eller digitalt.

kode så 143 MHZ og netværk 150/151 ind på tvet som det er i ballerup.

tvet fandt ca 226 kanaler, men men, hun kunne se fx drHD, men tv3HD var der bare sort skærm og det samme ved kanal5HD..

da der var 4 børn og jeg ikke havde min egen pc med opgav jeg at rode mere med det i sommer vejret, så hvis nogen har en hurtig guide til at få de døde kanaler væk og kun de aktive og så at få de HD kanaler som er gratis til at virke ville jeg blive glad :-)

-------------
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)

Svar:
Skrevet af: kskruger
Skrevet den: 23-Maj-2010 kl. 09:59
Hvilken kabel udbyder har hun, Yousee, stofa?
Det lyder som om, hun kun har den lille tv-pakke, tv'et finder alle kanaler, men man får kun lov til, at se de, som man betalt for.  
De kanaler som ikke kan ses, dem sletter man jo bare, så de ikke kan vælges.

Skrevet den: 23-Maj-2010 kl. 10:02
Hun har yousee og den store pakke så hun burde kunne se dem alle sammen! hun betaler ihverfald for den store pakke og har ca 40 analog kanaler.

-------------
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer

Skrevet den: 23-Maj-2010 kl. 10:06
Oprindeligt skrevet af glade glade skrev:

Hun har yousee og den store pakke så hun burde kunne se dem alle sammen! hun betaler ihverfald for den store pakke og har ca 40 analog kanaler.

Normalt efter en søgning, så optræder de samme kanaler 2 gange, den ene virker ikke, mens den anden virker. Kan det være det, at i vælger den forkerte?

Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 23-Maj-2010 kl. 10:13

Digitalt tuner spg.

hun fattede intet omkring digitalt tv og vidste ikke hun kunne se hd kanaler eller digitalt.

tvet fandt ca 226 kanaler, men men, hun kunne se fx drHD, men tv3HD var der bare sort skærm og det samme ved kanal5HD..

da der var 4 børn og jeg ikke havde min egen pc med opgav jeg at rode mere med det i sommer vejret, så hvis nogen har en hurtig guide til at få de døde kanaler væk og kun de aktive og så at få de HD kanaler som er gratis til at virke ville jeg blive glad :-)
Eneste HD-kanal uden kort er vel også kun DR HD.

-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.

Skrevet den: 23-Maj-2010 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Digitalt tuner spg.

Mente bae kanal5HD og 3+HD var gratis?

-------------
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer

Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 23-Maj-2010 kl. 10:22

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Digitalt tuner spg.

Mente bae kanal5HD og 3+HD var gratis?
Det er de også, men kun med kort.

-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.

Skrevet den: 23-Maj-2010 kl. 10:36
Takker.. hmm så skal man jo også næsten lægge sit eget tv køb på is da boksen så kun gir disse kanaler her..

-------------
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer

Skrevet den: 23-Maj-2010 kl. 11:29
Nej, du køber bare et CA-model til 299,- til tv'et DVB-C tuner, samt et kort fra Yousee, så kan du se de gratis HD kanaler.

Print side | Luk vindue