Print side | Luk vindue

HX910: Problemer med farvegengivelse!!!!

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: DVD afspillere
Forumbeskrivelse: DVD afspillere (men ikke optagere)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=8156
Udskrevet den: 11-November-2024 kl. 16:53

Emne: HX910: Problemer med farvegengivelse!!!!
Skrevet af: Master
Emne: HX910: Problemer med farvegengivelse!!!!
Skrevet den: 12-December-2005 kl. 23:18

Kære eksperter!

Jeg har brug for Jeres hjælp til at løse et irriterende problem!

Jeg har en Sony HX910 som er forbundet til mit LG PX5 med et komponentkabel. Det har kørt upåklageligt med et rigtig godt billede indtil i aften, hvor farvegengivelsen pludselig er helt skæv. Blå farver bliver grønne og lyse farver som hvid og gul bliver lyserøde. Hvad kan der være galt? Min datter kan muligvis have muntret sig med fjernbetjeningen og ændret noget i opsætningen, men hvad.

Jeg kan oplyse, at der ikke er nogen problemer, hvis jeg anvender et scartkabel.

Jeg håber, der er nogen der kan hjælpe!

Hilsen Allan

Svar:
Skrevet af: Hapsdog
Skrevet den: 13-December-2005 kl. 00:14

Har hun byttet om på kablerne på TVet?

mvh

Skrevet af: 1mba
Skrevet den: 13-December-2005 kl. 00:23

Hej...

Eller er kabel forbindelsen bare dårlig. Det har vi set i en anden tråd idag. Det var dog et scart kabel der fejlede.

-------------
Venligst Michael / 1mba

Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF   Meget Tilfreds.

Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv.

Skrevet af: Master
Skrevet den: 13-December-2005 kl. 06:33
Oprindeligt skrevet af 1mba 1mba skrev:

Hej...

Eller er kabel forbindelsen bare dårlig. Det har vi set i en anden tråd idag. Det var dog et scart kabel der fejlede.

Er det mest sandsynligt, at der er kablet, der er problemet, eller kan det også skyldes en pludselig opstået fejl i enten udgangen på HX910 eller indgangen på LX5?

Hilsen Allan

Print side | Luk vindue