Print side | Luk vindue

wii

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=81830
Udskrevet den: 22-Februar-2025 kl. 12:29

Emne: wii
Skrevet af: jackyl
Emne: wii
Skrevet den: 05-Juni-2010 kl. 00:00
Lige købt en wii makine til ungerne og faldt over et tilbud ved getmore wii play og remote til 137kr hvis nogle sku være interesseret bestilte torsdag og modtog pakken i dag men kan da godt se de nu skriver 5-10 dages leverings tid.

Men nu egentlig til mit spørgsmål kan motionplus, nunchuck og spil købt igennem amazon.uk eller playcom bruges på en dansk indkøbt wii og kom da gerne med tips hvis der er andre steder at indkøbe billigt tilbehør-spil uden at blive flået af tolderne Smile

-------------
allan

Svar:
Skrevet af: rapsacdk
Skrevet den: 05-Juni-2010 kl. 05:58
Tak for tippet og ja, hardware købt i udlandet kan sagtens bruges på en dansk wii

Skrevet den: 05-Juni-2010 kl. 13:08

Og hvad med spil evt. købt ved amazon kan de også bruges på en dansk wii, og kan i nævne andre steder hvor man kan handle spil uden at frygte told-afgifter

-------------
allan

Skrevet af: Stromgren
Skrevet den: 05-Juni-2010 kl. 13:23
hurtig info til dig køber du for over 80 kr hos play.com for du lov at betale moms og gebyr

-------------
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver
Nad t557 Bluray
Dali Lektor 6 fronter
Dali Lektor Lcr Center
gale 3060 Bipolar Bag

Skrevet den: 05-Juni-2010 kl. 18:36
Ok men kan spil i udlandet bruges her og er der andre steder end amazon der er værd at kigge efter spil ved

-------------
allan

Skrevet den: 07-Juni-2010 kl. 20:37
Oprindeligt skrevet af jackyl jackyl skrev:

Ok men kan spil i udlandet bruges her og er der andre steder end amazon der er værd at kigge efter spil ved
Nogen der ved det

-------------
allan

Skrevet af: turbonegro
Skrevet den: 07-Juni-2010 kl. 22:46
Du kan sagtens købe spil i Europa og bruge i din Wii. Hvis du softmodder den kan den også spille spil fra andre regioner.

Skrevet den: 09-Juni-2010 kl. 08:50
Mange tak for svaret så blir der lidt andet at lede efter ved amazon Smile

-------------
allan

Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 09-Juni-2010 kl. 12:28
www.shopto.net www.gameplay.co.uk er begge engelske sider der er billige og uden risiko for told. De andre kender sikkert flere steder, men det her er de steder jeg bruger.

-------------
http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">

Skrevet af: david79
Skrevet den: 09-Juni-2010 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

www.shopto.net www.gameplay.co.uk er begge engelske sider der er billige og uden risiko for told. De andre kender sikkert flere steder, men det her er de steder jeg bruger.

Der er en del spil shops som ligger på Channel Islands. Disse har ofte co.uk domæner, men de ligger ikke indenfor EU. Derfor kan der komme told og moms. Men i hvertfald, så kan der godt komme en overraskelse - også fra "engelske" sites. Bl.a. kommer der mange ting fra Guernsey.

Skrevet af: A.Morup
Skrevet den: 09-Juni-2010 kl. 13:11
Enig - http://www.gameplay.co.uk%20 - http://www.gameplay.co.uk er bare super!
Og fragten er billigere end de fleste danske butikker!

Skrevet den: 09-Juni-2010 kl. 13:40
Oprindeligt skrevet af david79 david79 skrev:

Der er en del spil shops som ligger på Channel Islands. Disse har ofte co.uk domæner, men de ligger ikke indenfor EU. Derfor kan der komme told og moms. Men i hvertfald, så kan der godt komme en overraskelse - også fra "engelske" sites. Bl.a. kommer der mange ting fra Guernsey.

Og gameplay er en af disse?

-------------

Skrevet af: david79
Skrevet den: 09-Juni-2010 kl. 14:09

Oprindeligt skrevet af david79 david79 skrev:

Og gameplay er en af disse?

Har jeg ikke styr på. Har bare et par gange bestilt fra engelske butikker, for så at finde ud af, at de i virkeligheden sernder fra Guernsey.
Det kan desværre være temelig svært at finde ud af - og mange mindre forsendelser går også igennem, men skal bare vide at co.uk eller England ikke er nogle garanti for at der ikke kommer told og moms.

Skrevet af: jan160674
Skrevet den: 09-Juni-2010 kl. 14:18
game.co.uk
gameplay.co.uk
gamestation.co.uk

Er alle UK altså ingen told. Fragten er 2,99£ uanset antal spil. Det er samme ejer, men prisen er ikke nødvendigvis ens på alle 3 sider. Jeg har handlet fra alle disse ofte. Og der har aldrig været problemer. Kan varmt anbefales.

Skrevet den: 09-Juni-2010 kl. 18:18
Det skal så lige siges at hos www.shopto.net betaler du fragt for hvert enkelt spil du bestiller. Dvs. bestiller du 3 spil er det 3 x £3.5 i modsætningen til hos gameplay hvor det ville være 1 x £3  - så bestiller man flere spil ad gangen skal man lige tage det med i sine overvejelser.

-------------

Skrevet af: minusop
Skrevet den: 09-Juni-2010 kl. 18:43
Oprindeligt skrevet af jan160674 jan160674 skrev:

game.co.uk
gameplay.co.uk
gamestation.co.uk

Er alle UK altså ingen told. Fragten er 2,99£ uanset antal spil. Det er samme ejer, men prisen er ikke nødvendigvis ens på alle 3 sider. Jeg har handlet fra alle disse ofte. Og der har aldrig været problemer. Kan varmt anbefales.

Man skal dog passe på, hvis man handler på Amazon Marketplace - fik en pakke fra Jersey forleden, som heldigvis smuttede igennem....

-------------
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Skrevet den: 10-Juni-2010 kl. 07:56
Mange tak for svarene så vil jeg kigge de sider lidt ud

-------------
allan

Print side | Luk vindue