Print side | Luk vindue

"se forfra" bliver afbrudt

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: YouSee digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af digitale TV modtagere til brug på YouSee
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=81898
Udskrevet den: 30-Januar-2025 kl. 21:48


Emne: "se forfra" bliver afbrudt
Skrevet af: godowsky
Emne: "se forfra" bliver afbrudt
Skrevet den: 06-Juni-2010 kl. 23:35
Engang imellem bliver en film som jeg ser afbrudt, - altså en film jeg ser på "start forfra",
der er ingen logik i det, der sker vel hver 4. gang, er det noget man kan gøre?

Vh

Godowsky

-------------





Svar:
Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 06-Juni-2010 kl. 23:40
Oprindeligt skrevet af godowsky godowsky skrev:

Engang imellem bliver en film som jeg ser afbrudt, - altså en film jeg ser på "start forfra",
der er ingen logik i det, der sker vej hver 4. gang, er det noget man kan gøre?

Vh

Godowsky
Jeg skal lige have forklaret, hvorfor du kalder tråden: Besvar: Spol tilbage bliver afbrudt.
Det kan jo netop ikke lade sig gøre - hverken frem eller tilbage - i StartForfra.


-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: TommyF
Skrevet den: 07-Juni-2010 kl. 17:08
??  Måske mangle på kapacitet i net forbindels...


Skrevet af: godowsky
Skrevet den: 08-Juni-2010 kl. 13:02
jeg mener "spol tilbage" lige som i "start forfra".... det er jo en form for tilbagespolning ;)




-------------




Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 08-Juni-2010 kl. 13:25
Oprindeligt skrevet af godowsky godowsky skrev:

jeg mener "spol tilbage" lige som i "start forfra".... det er jo en form for tilbagespolning ;)


Hvilken internetforbindelse (kabelmodem/Ethernet)?

-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: godowsky
Skrevet den: 08-Juni-2010 kl. 14:07
20 mbit ned og 1 mbit op (fullrate) og jeg har kablet forbindelsen.

Der er ingen problemer under hele filmen, - men det sker altså at den pludseligt stopper, - 
det er ikke sådan at jeg får pixelfejl elign. Man får ingen advarsler, - jeg kan også godt leje film i HD uden problemer, - har dog en enkelt gang oplevet at en film sluttede et par minutter før den var færdig, - 
her var Yousee så venlige at sende mig en kode så jeg kunne se en film gratis, - fin service da det var ganske uopfordret.

vh

Godowsky






-------------




Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 08-Juni-2010 kl. 14:18
Som jeg forstår det, bruger du boksens kabelmodem. Hvis du har mulighed for det, kunne du prøve med Ethernet fra din router til boksen. Hvis det virker kan det være, at forbindelse er "overbelastet". Så må du ringe til YouSee på 8080 4050. Det bør da virke.

-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: JohnH
Skrevet den: 08-Juni-2010 kl. 19:35
Jeg tvivler stærkt på at det skyldes at hans netforbindelse er "overbelastet" (med mindre der er tale om at man slet ikke kan komme i kontakt med internettet). Netforbindelsen bliver jo kun brugt til at sende kommandoer og ikke til at streame noget.


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 08-Juni-2010 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af JohnH JohnH skrev:

Jeg tvivler stærkt på at det skyldes at hans netforbindelse er "overbelastet" (med mindre der er tale om at man slet ikke kan komme i kontakt med internettet). Netforbindelsen bliver jo kun brugt til at sende kommandoer og ikke til at streame noget.
Netop derfor var overbelastet i citasionstegn. Det kunne være en overbelastning i YouSee's system via kabelmodem. Jeg aner selvfølgelig ikke, hvad problemet konkret er.

-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: godowsky
Skrevet den: 09-Juni-2010 kl. 15:32
jeg har den gamle Samsung HD boks, - jeg bruger kabel direkte fra router til boks.

Jeg kan se HD kanaler perfekt etc., - jeg oplever altså bare engang i mellem at film som jeg ser "forsinket" bliver afbrudt inden de er færdige, - og det er jo lidt irriterende ;)

vh

Godowsky


-------------





Print side | Luk vindue