Print side | Luk vindue

samsung 32" TV tilslutning af DLNA?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: LED TV - LCD TV
Forumbeskrivelse: Forum for LED TV - LCD TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=81975
Udskrevet den: 22-April-2025 kl. 23:18

Emne: samsung 32" TV tilslutning af DLNA?
Skrevet af: Scorpion
Emne: samsung 32" TV tilslutning af DLNA?
Skrevet den: 08-Juni-2010 kl. 15:23
Jeg har et problem med mit TV - TVét er et Samsung serie 7 - UE32B7070WW - ifølge manual skulle man kunne se foto mv der ligger på PCén når TV er tilsluttet det lokale net - hvilket er sket.
Da jeg købte TVét fulgte en cd-rom med med forskellige programmer alt efter hvilket styresystem ens PC kørte med (Vista/xp) - før køb af TV havde jeg lige ændret mit styresystem fra vista til windows 7 - hvilket skulle gøre et man umiddelbart kunne tilslutte forskellige apperater til ens lokale net. Jeg har i kontrolpanelet på PC sikret mig at TV har adgang til filer på harddisken men på TV kan jeg ikke finde min PC og jeg har kontaktet Samsung support der ikke umiddelbart kunne hjælpe nu håber jeg at nogen der også har et TV med DLNA mulighed har prøvet at benytte denne mulighed og har nogle forslag til hvad jeg kan gøre?

I øjeblikket gør jeg det at jeg har lagt de foto jeg vil se på TVét - har jeg lagt over på en flytbar harddisk med USB stik som jeg så tilslutter til TV hvorefter jeg kan se mine foto, men det vil jo være betydeligt nemmere at se foto via DLNA tilslutningen,

Print side | Luk vindue