Mini review: MGS: PO og MGS: PW
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=82063
Udskrevet den: 22-Februar-2025 kl. 11:44
Emne: Mini review: MGS: PO og MGS: PW
Skrevet af: SteffenD89
Emne: Mini review: MGS: PO og MGS: PW
Skrevet den: 10-Juni-2010 kl. 02:16
Jeg er vel det man kan for en Metal Gear Solid fan og har spillet de fleste MGS spil, denne gang har jeg så været igang med det to titler til Playstation Portal.
Grunden til at jeg bringer dette op, er at folk der måske er interesserede i de MGS: Portable Ops eller MGS: Peace Walker ville kunne få indsigt i spillene fra en "almindelig" person. Desuden er MGS:PW også er bevis for at spil til PSP sagtens kan være gode, og at man ikke skal være 12 for at eje en PSP
Jeg går ikke helt ned i detaljerne, men skriver de vigtigste elementer.
Metal Gear Solid: Portable Ops
Det første man lægger mærke til, er det faktum at der ikke er nogen almindelige "cutscenes", der er i stedet sort/hvid tegneserie-agtige scener. Dette kan måske skræmme nogen, da det ikke er det MGS er kendt for, men tro mig, scenerne er gode. Dette er ikke kun fordi de er tegnet godt men pga. de fantastiske stemmeskuespillere og lyde. Det er absolut et af spillets højdepunkter.
Anyway, spillet er en efterfølger til MGS3, og starter ud med at Big Boss (altså ikke ham fra MGS1/2/4, men hans "far") fanget i en celle, og bliver efterfølgende udspurgt om "The Philosopher's Legacy". Efter forhøringen finder man ud af at Roy Campbell er i en celle ved siden af, og han hjælper dig med at flygte.
Derefter finder man så ud af hvor man er, hvorfor Roy er fanget og hvorfor der er så mange soldater i området.
Spillet er fyldt med fantastiske tegneseriescener, lyd, musik og en elendig, dræbende og frustrerende styring. Ja, korrekt, styringen er lige til at brække sig over - for at sige det mildt. For at tage nogle eksempler: Til tider kan det være besværligt at fange en fjende bagfra (pga. styringen) og det resulterer i at man bliver opdaget, skal man bruge RPG'en kan man ikke bevæge sig på samme tid, man kan heller ikke bare skyde raketten afsted, man skal trykke L for zoom/sigt også R for skyd, nogle gange vender ens kamera 90/180 grader midt i kampe osv.. styringen er efter min mening langt fra optimal og ødelagde spillet for mig.
Grafikken i selve spillet er OK, den er bestemt ikke det bedste, men set ud fra at det er en PSP er den okay. Det der dog generer mig, er at spillet er opdelt i indelukkede baner, hvor du ikke kan se dine omgivelser, men i stedet er omgivet af vægge af en eller anden art. Det var meningen at der skulle skabes en illusion om at man er i syd/midt amerika, men det kan til tider være lidt svært. Desuden bryder jeg mig heller ikke om hele bane konceptet, men omvendt så giver det en mulighed for '30 minutters spil' som mange måske forventer med et PSP spil.
Spillet fungerer dog ellers sådan nogenlunde som vi kender det mht. udstyr, HUD og codec, et nyt tiltag er dog fanger og medhjælpere. I de nye håndholdte MGS spil er det muligt at fange fjender for så at overtale dem til at komme i din hær. Dette fungerer ved at man slår en fjende omkuld/bedøver ham, også tager ham tilbage til din truck, som kører dig fra mission til mission. Lidt besværlig måde at få nye rekrutter på, men det virker. Grunden til at, er at man så kan have ekstra "liv" i banerne, hjælp til at have mere items og bære fjender til trucken. Desuden har man også spioner som kan fortælle noget om en bane og et Research & Development team der kan udvikle nye ting.. engang imellem..
Historien i spillet er som forventet god, specielt med de fede scener imellem banerne, også kommer den med baggrundsviden og info.. Ja også er der nogle særlige personer i spillet som jeg ikke vil nævne, men deres optræden var meget.. velkomne.
Jeg er vel det man kan for en Metal Gear Solid fan og har spillet de fleste MGS spil, denne gang har jeg så været igang med det to titler til Playstation Portal.
Grunden til at jeg bringer dette op, er at folk der måske er interesserede i de MGS: Portable Ops eller MGS: Peace Walker ville kunne få indsigt i spillene fra en "almindelig" person. Desuden er MGS:PW også er bevis for at spil til PSP sagtens kan være gode, og at man ikke skal være 12 for at eje en PSP
Jeg går ikke helt ned i detaljerne, men skriver de vigtigste elementer.
Metal Gear Solid: Portable Ops
Det første man lægger mærke til, er det faktum at der ikke er nogen almindelige "cutscenes", der er i stedet sort/hvid tegneserie-agtige scener. Dette kan måske skræmme nogen, da det ikke er det MGS er kendt for, men tro mig, scenerne er gode. Dette er ikke kun fordi de er tegnet godt men pga. de fantastiske stemmeskuespillere og lyde. Det er absolut et af spillets højdepunkter.
Anyway, spillet er en efterfølger til MGS3, og starter ud med at Big Boss (altså ikke ham fra MGS1/2/4, men hans "far") fanget i en celle, og bliver efterfølgende udspurgt om "The Philosopher's Legacy". Efter forhøringen finder man ud af at Roy Campbell er i en celle ved siden af, og han hjælper dig med at flygte.
Derefter finder man så ud af hvor man er, hvorfor Roy er fanget og hvorfor der er så mange soldater i området.
Spillet er fyldt med fantastiske tegneseriescener, lyd, musik og en elendig, dræbende og frustrerende styring. Ja, korrekt, styringen er lige til at brække sig over - for at sige det mildt. For at tage nogle eksempler: Til tider kan det være besværligt at fange en fjende bagfra (pga. styringen) og det resulterer i at man bliver opdaget, skal man bruge RPG'en kan man ikke bevæge sig på samme tid, man kan heller ikke bare skyde raketten afsted, man skal trykke L for zoom/sigt også R for skyd, nogle gange vender ens kamera 90/180 grader midt i kampe osv.. styringen er efter min mening langt fra optimal og ødelagde spillet for mig.
Grafikken i selve spillet er OK, den er bestemt ikke det bedste, men set ud fra at det er en PSP er den okay. Det der dog generer mig, er at spillet er opdelt i indelukkede baner, hvor du ikke kan se dine omgivelser, men i stedet er omgivet af vægge af en eller anden art. Det var meningen at der skulle skabes en illusion om at man er i syd/midt amerika, men det kan til tider være lidt svært. Desuden bryder jeg mig heller ikke om hele bane konceptet, men omvendt så giver det en mulighed for '30 minutters spil' som mange måske forventer med et PSP spil.
Spillet fungerer dog ellers sådan nogenlunde som vi kender det mht. udstyr, HUD og codec, et nyt tiltag er dog fanger og medhjælpere. I de nye håndholdte MGS spil er det muligt at fange fjender for så at overtale dem til at komme i din hær. Dette fungerer ved at man slår en fjende omkuld/bedøver ham, også tager ham tilbage til din truck, som kører dig fra mission til mission. Lidt besværlig måde at få nye rekrutter på, men det virker. Grunden til at, er at man så kan have ekstra "liv" i banerne, hjælp til at have mere items og bære fjender til trucken. Desuden har man også spioner som kan fortælle noget om en bane og et Research & Development team der kan udvikle nye ting.. engang imellem..
Historien i spillet er som forventet god, specielt med de fede scener imellem banerne, også kommer den med baggrundsviden og info.. Ja også er der nogle særlige personer i spillet som jeg ikke vil nævne, men deres optræden var meget.. velkomne.
Der er også en onlinedel men den har jeg ikke undersøgt nærmere.
Spillet får 8/10
Godt: Historien, lyden, personerne og stemmeføringen
Dårligt: Elendig styring, "lukkede baner", rekrutteringsystemet kan være træls.
Metal Gear Solid: Peace Walker
Et årti efter MGS3 har Big Boss fået stablet sin egen lille hær på benene (Les Enfants Terribles), starten på "Outer Heaven" er så begyndt.
Spillet starter perfekt, nemlig med en træning af styringen - denne er kort og kan skippes - og man erfarer hurtigt at styringen er MEGET bedre, desuden er der også symboler for hvad du skal trykke og hvornår, hvilket gør det meget nemmere og bedre at fange soldater bagfra.
Herefter starter en lidt længere og forklarende scene der sætter spillets historie igang. Big Boss og hans hær bliver hyret til en mission, fordi CIA er åbenbart igang med at bygge baser i Costa Rica og har en masse soldater og technologi uden grund og lov. Dette er dog ikke den egentlig grund til at Big Boss siger ja, men en anden og meget mere spændende grund, som jeg ikke vil komme ind på, men hænger sammen med MGS3.
Styringen i spillet er som sagt meget bedre og gør at det rent faktisk er behageligt at spillet - et STORT plus fra mig. Desuden er rekrutteringssystemet forbedre, nu har man et ballon/helikopter-system man kan sende bedøvede soldater med. Disse soldater har dog en meget bedre funktion denne gang, man har nemlig en decideret base og soldaterne skal bl.a. sørger for mad, giver penge, udvikle nye våben/udstyr (meget mere end i PO og er yderst vigtigt) og sørge for at lappe sårede soldater sammen.
De rigtige soldater (ikke R&D, kokke og spioner) bruger man så til et minispil hvor man sender sine tropper til andre lande for at hjælpe i krig. Et fint lille "strategi"spil kan resultere i nye ting man kan udvikle og frivillige soldater. Desuden bliver dine soldater også trænet og du får så enten mere penge for dem, som så kan bruges til R&D også kan de bruges til ekstra missioner. Disse ekstra missioner kan være alt muligt, ødelæg det, red ham, undvig fjenden, nye "bosser", skydetræning osv. der er masser af ekstra missioner og masser af "strategi" missioner, men det fede ved disse ekstra missioner er at man kan bedøve fjenderne og få dem med i sin hær - og det er inklusiv "bosser" og køretøjer!
Så disse missioner er altså ikke kedelige og har flere end én funktion, da de også åbner op for ny R&D.
Historien i spillet er suveræn. Jeg vil lige sige at jeg har endnu ikke gennemført spillet, men jeg er kun lige kommet til kapitel 3/5 og har brugt omkring 15-20 timer på spillet. Historien er lavet på samme måde ligesom PO, men bar bedre og man bliver mere fanget af den. Desuden optræder Dr. Hal Emmerichs (nørden fra MGs 1,2 og 4) far vist også i spillet - han minder i hvert fald om ham
Spillet har heller ikke nogen lukkede baner og minder meget mere om MGS3 end MGS:PO gør, dette hænger nok sammen med at Kojima selv har stået for MGS:PW mens en anden har stået for PO, grafikken er også fantastisk i forhold til at det er et PSP spil og er, efter min mening, ligeså god som den til MGS3 til PS2. Spillet er heller ikke delt op i baner, men (igen) ligesom MGS3 opdelt mellem zoner du kan bevæge dig frem og tilbage imellem.
Desuden har der været snak om at det spillet skulle være svært uden nogen at spille sammen med (ja, der er co-op), men dette er noget fis og man bestemmer selv hvor svært det er. F.eks. er der nogle "bosser"/køretøjer som man enten kan ødelægge eller bedøve føren. Det nemme er naturligvis at ødelægge køretøjet, men bedøver man føren får man rent faktisk køretøjet, det svære er naturligvis at få føren frem.
Spillet får 9.5/10 indtil videre
Godt: Historien, lyden, god grafik, personerne og stemmeskueføringen, styringen, spændende ekstra missioner som sammen med "strategi" delen giver afveksling og nye ting som kan bruges af Big Boss/Snake.
Dårligt: Intet indtil videre.
Hvorom MGS:PO er et mindre godt spil, bør det spilles uanset, hvis man er en MGS fan, og de fejl og mangler PO har, har PW rettet/forbedret og er faktisk på højde med MGS3 både visuelt, plotmæssigt og spilmæssigt, hvis ikke bedre!
Det fede ved det er, at man får en masse baggrundsviden om nogle af personerne, f.eks. Big Boss, Ocelot, og andre.
Hvis der er nogen spørgsmål må i endelig skrive, om det er om mit mini review eller til bosserne op til kapitel 3.
Hvis ikke andet kan tråden bare bruges til alt om MGS.
------------- http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">
|
Svar:
Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 10-Juni-2010 kl. 18:43
Jamen Steffen, tror du ikke,a t der tænkes på MGS: Rising? Kojima har jo sagt, at det er slut...men jeg ved, at man ikke altid kan stole på ham :)
-------------
BORING!
|
Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 10-Juni-2010 kl. 22:01
Kig på listen endnu en gang :)
------------- http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">
|
Skrevet af: nekolas
Skrevet den: 11-Juni-2010 kl. 11:41
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=249874 - http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=249874
So here, our good friends, is the definitive list of what the world's biggest publishers have confirmed will be at E3. (With a few naughty rumours highlighted - in devilish red - just for fun...) |
Metal Gear Solid 5 er det eneste spil markeret i rødt hos konami Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tro (Peace walker var originalt MGS5, men blev vel omdøbt af en grund - meget mere salg i en MGS5 titel til PS3/360?), men håber selvfølgelig altid på MGS udgivelser, især til de store konsoller 
|
Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 12-Juni-2010 kl. 14:20
http://gamingbolt.com/2010/06/12/e3-2010-new-metal-gear-announcement-coming-this-e3/ - http://gamingbolt.com/2010/06/12/e3-2010-new-metal-gear-announcement-coming-this-e3/ Gamingbolt can now exclusively reveal that there will indeed be a new Metal Gear announcement this E3, in a matter of three days, in fact. The giveaway this time? Kojima’s special E3 2010 site, http://www.konami.jp/kojima_pro/e3_2010/ - which can be accessed here . The site itself seems to be absolutely meaningless, albeit well designed. The page seems to be displaying a montage of video clippings showing various incision devices at work, cutting away. In the top left corner, you’ll notice a small counter that reads, seperately for the US and Japan, 03 days remaining. So how does this tell us anything? Well, if you view the Page Source (in IE, this can be done quite easily. When you’re on the page, click on the page tab in the top right of your browser, then click on View Source), this is what it lists out as the keywords: <meta name=”description” content=”KOJIMA PRODUCTIONS E3 2010 SPECIAL SITE” /> <meta name=”keywords” content=”KONAMI,Hideo Kojima,METAL GEAR,KOJIMA PRODUCTION,E3,2010″ /> The Metal Gear has been bolded for emphasis. Anyway, what can this mean? It’s particularly interesting that the keyword is Metal Gear, and not Metal Gear Solid. Are we talking about a re release or remake of the old MCX Metal Gear games? Are we talking about a return to Nintendo consoles? Are we talking about an all new Metal Gear series? Or is this quite possibly a hint at Metal Gear Solid Rising, which is slated to get a rereveal this E3? Meaning that Metal Gear Solid Rising now might just become Metal Gear Rising? Too much speculation, and not enough info. We’ll keep you guys posted. For now, as the site says, there are three days left. UPDATE: It’s worth noting that three days from now is 15th June. Sony’s and Nintendo’s conferences take place on 15th June, so I think we can safely rule out an Xbox Metal Gear themed announcement. It’ll either be Nintendo or Somy, with precedence dictating it’ll be the latter.
Det var da lidt interessant. Der er efter min mening ikke nogen grund til at lave en countdown til et spil der allerede er blevet offentliggjort (MGS:R), og det faktum at spillet bliver offentliggjort den 15. til enten Sonys eller Nintendos konference tyder på at det godt kunne være en PS3 titel - hvis det er en multiplat (xbox/ps3) kunne de ligeså godt have ventet til Konamis konference. Det bliver spændende. Det bliver enten en mega skuffelse eller mega optur - jeg kunne godt se det fede i en METAL GEAR 1 og 2 remake.
------------- http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">
|
Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 12-Juni-2010 kl. 14:32
Jeg har så lige fået og vide at Konamis konference også er den 15. 
------------- http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">
|
Skrevet af: nekolas
Skrevet den: 12-Juni-2010 kl. 21:30
SteffenD89 skrev:
Der er efter min mening ikke nogen grund til at lave en countdown til et spil der allerede er blevet offentliggjort (MGS:R), og det faktum at spillet bliver offentliggjort den 15. til enten Sonys eller Nintendos konference tyder på at det godt kunne være en PS3 titel - hvis det er en multiplat (xbox/ps3) kunne de ligeså godt have ventet til Konamis konference.
|
tjaaaa ved nu ikke rigtig.. så vidt jeg husker kom kojima jo kun op på scenen hos microsoft for at fortælle om rising og ikke sony - selv om det få dage efter blev bekræftet som en multiplat titel. så det handler vel om hvilket firma betaler mest for eksklusivt at få kojima til deres konference på trods af multiplat
desuden kunne jeg godt forestille mig at de laver en countdown for et spil som allerede er blevet offentliggjort. der er vidst et firma som laver countdowns til alt så som countdowns til release dates (square enix vidst nok). så hvorfor skulle konami ikke også
|
Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 12-Juni-2010 kl. 23:31
Det er da også rigtigt med MGS:R sidste år - jeg kan godt huske ophidselsen fra adskillige PS3 ejere på gamespot, da Playstation ikke blev nævnt.
Jeg har dog lidt svært ved at se hvorfor der behøver laves en countdown til MGS:R - som vi i forvejen regner med bliver vist til E3, også kunne de i det tilfælde ligeså godt have skrevet Countdown for MGS:R. frem for at lade det være "hemmeligt" hvilket spil det er til, sidste pointe er også at der bare står "Metal Gear" (kan ses i artiklen hvor).
Der er nogen der mener/håber at det kunne være en Metal Gear remake til den nye 3DS. Det håber jeg dog inderligt ikke, men en HD remake af MG 1 & 2 ville dog være top nice.
------------- http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">
|
Skrevet af: nekolas
Skrevet den: 15-Juni-2010 kl. 23:18
Nå det ser ud til at countdown på konami's E3 side nu viser at der er tale om Rising samt et remake af MGS3 snake eater til 3DS.. desværre steffen :(
|
Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 15-Juni-2010 kl. 23:21
Tamt, og MGS:R gjorde ikke rigtig noget for mig. Men jeg ser frem til MGS:PW, når jeg gider og købe det :)
------------- http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">
|
Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 16-Juni-2010 kl. 00:11
nekolas skrev:
Nå det ser ud til at countdown på konami's E3 side nu viser at der er tale om Rising samt et remake af MGS3 snake eater til 3DS.. desværre steffen :( |
Min reaktion:
http://nooooooooooooooo.com/ - http://nooooooooooooooo.com/
------------- http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">
|
Skrevet af: nekolas
Skrevet den: 16-Juni-2010 kl. 00:18
SteffenD89 skrev:
nekolas skrev:
Nå det ser ud til at countdown på konami's E3 side nu viser at der er tale om Rising samt et remake af MGS3 snake eater til 3DS.. desværre steffen :( |
Min reaktion:
http://nooooooooooooooo.com/ - http://nooooooooooooooo.com/ |
haha genialt 
|
Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 16-Juni-2010 kl. 00:23
Jeg håber ikke at de begynder at lave nogle sidespring til 3DS, altså spil ligesom MGS:PO og MGS:PW til PSP. Jeg orker ikke at skulle have 3 forskellige konsoller bare for at spille MGS -.-
------------- http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">
|
Skrevet af: Ukke
Skrevet den: 19-Juni-2010 kl. 08:12
Hvor tamt af Konami og Kojima.
Havde håbet på en officiel MGS 5, men i stedet får vi et biprodukt...med Raiden i hovedrollen...i en eller anden form for ninja-hack-n-slash saga med en gimmick ("Cut what you will"), som dog virker fed nok, men stadig en gimmick.
I den genre foretrækker jeg nu nok Ninja Gaiden, hvis det endelig skulle være...
Suk.
|
Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 19-Juni-2010 kl. 11:58
Det har da været kendt siden sidste år, Kojima er ikke engang involveret i MGS:R. Skal du have det MGS, som Kojima selv regner som MGS5 skal det være Metal Gear Solid: Peace Walker til PSP. Det er jeg gået i gang med og det er genialt ;)
Kojima har dog en overraskelse til os PS3 ejere til TGS i september, som kun udkommer til PS3..
------------- http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">
|
Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 24-Juni-2010 kl. 00:21
Jeg har på forsiden skrevet nogle minireviews de to MGS spil der fås til PSP. Bemærk at jeg endnu ikke har gennemført MGS:PW, så det er nok "første 20 timers indtryk".
------------- http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">
|
Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 24-Juni-2010 kl. 10:41
Jeg har lyst til at koene PSP KUN pga PW!
-------------
BORING!
|
Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 24-Juni-2010 kl. 10:45
Prøv evt. og find en billig brugt PSP. Jeg købte en PSP 1000 til 300kr og den virker fint. Skulle du ende med at købe en PSP på et tidspunkt, så køb PO først og kæmp dig igennem det. 
------------- http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">
|
Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 24-Juni-2010 kl. 21:44
New Metal Gear Solid Rising Details Slash You In Half
Metal Gear Solid Rising, the next MGS game in line after the PlayStation 3 mass hit Metal Gear Solid 4 made its bow at E3 showcasing what the 'Lightning bolt action' game has to offer. With mystery shrouded around where Rising will take place in the MGS timeline and how the gameplay will work. At E3 Konami showed how the game will work in a new trailer with the games main character – Raiden. With the game due out next year, MGS fans are drooling for more information on the title. Fortunately the folks over at First Play have an interview in the latest edition where Rising directorMineshi Kimura revealed some details about the game. - Kimura confirmed his team were interested in Kinect and Move and have even done research into implementing both motion devices into Rising. He stopped short of actually confirming either would make the final game, though.
- Raiden's swordwill control similarly to the system seen in MGS2. You'll aim and angle your katana with the right stick (like Sons of Liberty), butthe controlswill be much more accurate and refined than the swordplay seen in the PS2 title.
- Thekatana is considered a stealth weapon. And Kimura hinted you will be able to take on enemies with rockets and other weapons.
- The story takes place between MGS2 and MGS4 and is set to explain how Raiden went from floppy haired moaner to badass ninja.
- Snake might appear, because it takes place in the same timeframe, though the team haven't decided whether to stick him in or not yet.
- The story will be more accessible to make it easier for folk who've never played the series before.
- The scale of the stealth will be larger and more ambitious than before, simply because Raiden has more abilities than Snake.
- That glowy spine thingy Raiden cuts out of the cyborg at the start of the trailer isn't actually a spine. No, it's an intestinal battery ripped from the baddy's stomach. Raiden will have to harvest these as their electricity powers his sword. He can also cut and harvest different organs to regain health.
- It will not be a mindless hack 'n slash title. The player will have to precisely cut certain weak parts of many enemies to do them in. Cutting is not limitless, either. Somebad guyswill have parts that can't be sliced and diced. So you'll have to aim strategically.
- The slow motion thatappears near the end of the video is partially context sensitive. It will kick in during counters and certain moves, like when Raiden kicks the guard and knocks him off balance.
- And finally Kimura gave some insight into the Lightning Bolt Action tagline. The game will be faster and more intense than previous games. Lightning is fast and intense. Ladies and gentleman, we give you your tenuous link.
With Hideo Kojima taking a hands off approach to Rising it will be interesting to see how this game turns out. For the latest MGS Rising trailer from E3 check it out below.
------------- http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">
|
|