Print side | Luk vindue

Problem Yousee boks

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=82338
Udskrevet den: 23-Februar-2025 kl. 05:54

Emne: Problem Yousee boks
Skrevet af: Leviathan
Emne: Problem Yousee boks
Skrevet den: 16-Juni-2010 kl. 07:37
Hej,

Jeg har netop fået anskaffet mig Yousee boksen Samsung H-3126 og er egentlig generelt tilfreds med mange ting. Dog har jeg observeret et ret irriterende fænomen: Når jeg ser en kanal mere end ca 5-10 minutter, så går skærmen pludselig helt i grå, mens lyden stadig er der. Sådan bliver det ved, men trykker jeg på "channel up" så skifter den ikke op til næste kanal, men i stedet kommer billedet igen indtil der igen er gået 5-10 minutter og den går i grå igen.... Confused

Er dette et kendt fænomen? Jeg skal sige at boksen (indtil i morgen) er forbundet med scart til tv'et og at jeg har kørt seneste opdatering på boksen. Ved at Yousee af og til læser med på forummet, men alle indspark værdsættes.

Svar:
Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 16-Juni-2010 kl. 08:09
Oprindeligt skrevet af Leviathan Leviathan skrev:

Hej,

Jeg har netop fået anskaffet mig Yousee boksen Samsung H-3126 og er egentlig generelt tilfreds med mange ting. Dog har jeg observeret et ret irriterende fænomen: Når jeg ser en kanal mere end ca 5-10 minutter, så går skærmen pludselig helt i grå, mens lyden stadig er der. Sådan bliver det ved, men trykker jeg på "channel up" så skifter den ikke op til næste kanal, men i stedet kommer billedet igen indtil der igen er gået 5-10 minutter og den går i grå igen.... Confused

Er dette et kendt fænomen? Jeg skal sige at boksen (indtil i morgen) er forbundet med scart til tv'et og at jeg har kørt seneste opdatering på boksen. Ved at Yousee af og til læser med på forummet, men alle indspark værdsættes.
Du skal af med pauseskærmen sådan: Menu/indstillinger/personlige/visning - her kan du slå pauseskærmen fra.
Der er et forum på recordere.dk, der bærer navnet: "YouSee digital modtagere". Her kan du med fordel følge med i alt om din nye boks.

-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.

Skrevet af: Leviathan
Skrevet den: 16-Juni-2010 kl. 09:58
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af Leviathan Leviathan skrev:

Hej,

Du skal af med pauseskærmen sådan: Menu/indstillinger/personlige/visning - her kan du slå pauseskærmen fra.
Der er et forum på recordere.dk, der bærer navnet: "YouSee digital modtagere". Her kan du med fordel følge med i alt om din nye boks.
Takker for begge informationer! Big smile

Print side | Luk vindue