Print side | Luk vindue

Sony Tv og PS3 Antialising/Pixel HJÆLP !

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: LED TV - LCD TV
Forumbeskrivelse: Forum for LED TV - LCD TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=83361
Udskrevet den: 10-Februar-2025 kl. 23:25

Emne: Sony Tv og PS3 Antialising/Pixel HJÆLP !
Skrevet af: JeppeDamgaard
Emne: Sony Tv og PS3 Antialising/Pixel HJÆLP !
Skrevet den: 14-Juli-2010 kl. 19:39
Hej alle.

Jeg sidder med et kæmpe problem (syntes jeg).

Jeg har lige fået installeret det nye tv. et sony KDL40EX700AEP tv. Det har full hd, og 100 hz.

Skal lige siges jeg er normalt bare bruger et 26", men har også brugt 32 og et andet 40" full hd sony. uden at opleve nedenstående problem (mener heller ikke med det andet 40 " jeg har prøvet).

Min PS3 bliver sat op som den plejer, dvs. får ændret opløsning, sat til med HDMI etc. Nu er der bare det problem at de før så flotte spil er gået hen og blevet voldsomt grimme.

Problemet er at linjerne er blevet utroligt kantede og ikke bløde som det har været på andre tv'er jeg har brugt.

Nu er mit spørgsmål om der er noget som jeg kan gøre. har gjort alt syntes jeg, ændret så den ikke opskalere osv. men intet hjælper. Det er da mærkeligt hvis det er tv'et ? Når jeg vælger PAP, hvor man ser ps billede og tv simtidig = mindre størrelse billeder, er billedet skarp :/

Ved ikke om det er fordi jeg bare skal sidde mega langt væk fra skærmen, men selvom jeg sidder omkring en 2-3 meter væk er det stadig slemt syntes jeg.
Trailer af spil ser også sådan ud.

Dvd ser også rigtig grumt ud syntes jeg. Har ikke lige prøvet med BR endnu.

Print side | Luk vindue