Print side | Luk vindue

Gratis bumper iPhone4...

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=83555
Udskrevet den: 07-Februar-2025 kl. 02:41

Emne: Gratis bumper iPhone4...
Skrevet af: ladiesman217
Emne: Gratis bumper iPhone4...
Skrevet den: 20-Juli-2010 kl. 00:16
Hey!

Nogle der ved hvor man kan bestille den gratis bumper til iPhone4?

Jeg læste at man kunne læse mere på deres hjemmeside, men kan umiddelbart ikke finde noget inde på Apple.com (er det mig der er blind)

På forhånd tak!

Svar:
Skrevet af: jonaskp
Skrevet den: 20-Juli-2010 kl. 01:23
I løbet af denne uge, skulle der komme information på Apples hjemmeside omkring det.

Metoden er som jeg har forstået det, at du bestiller via en hjemmeside og får det så tilsendt.

Skrevet af: TobiasKM
Skrevet den: 20-Juli-2010 kl. 10:37
Well, der skulle være lidt forskelligt at vælge imellem, de er ikke i stand til at lave bumpers nok til alle, så der vi lvist også være nogen 3rd party cases at vælge imellem.

Men altså.. I min optik giver det ikke rigtig mening for Apple at sætte noget op her i Danmark, sådan du ved.. Før de rent faktisk er begyndt at sælge telefonen herhjemme... :D

Skrevet af: birddog
Skrevet den: 31-Juli-2010 kl. 21:34
som de fleste nok ved så er dere program nu kommet
http://www.apple.com/dk/iphone/case-program/ - http://www.apple.com/dk/iphone/case-program/

Skrevet af: Casper
Skrevet den: 01-August-2010 kl. 00:04
Så kan os danskere vel bestille? :) Etui er vel til når man ikke bruger tlf., modsat bumber som er på selve tlf., korrekt?? (Jeg har dog ikke nogen iPhone 4 endnu) Jeg læste der gik lidt snak om, om det kun var i USA at de tilbød det, eller også de andre lande..

-------------
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.

Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 01-August-2010 kl. 00:20
Jeg har bestilt min bumper, med levering 3-10 september...

Men jeg har altså ikke de store problemer med den antenne. Har voldet The Dead Grip flere gange. Og ja, jeg kan få den én streg ned, men ikke få den til at miste forbindelsen

-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk

Skrevet af: Kief
Skrevet den: 01-August-2010 kl. 00:38
hummelmose: Du må gerne blive ved med at forsøge og komme med dine erfaringer herinde :) ... al info fra "pålidelige kilder" modtages med kyshånd..

-------------
Mvh.

Casper

Skrevet af: Skyum
Skrevet den: 01-August-2010 kl. 09:56

Ja tak.  Alt den brugererfaring vi kan få er guld værd :-)

-------------
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3

Skrevet den: 01-August-2010 kl. 10:07
Jeg kan fortælle jer, at jeg er meget tilfreds.

Jeg har købt iMovie til 30 kr. Og det er sindsygt fedt at lege med. Kameraet tager flotte billeder men har en tendens til at overbelyse når blitzen er tændt, så der kommer er nok en firmware opdatering på et tidspunkt.

GPS'en er som genfødt. Før i tiden kunne jeg godt på min GS'er sidde 2-3 min. og vente på at den fikserede min placering. Nu går der max 5 - 10 sek. og det er selvom jeg sidder indendørs.

Det er især fedt på geotag'ing af billeder.

Knapperne går lidt stramt i forhold til GS, men jeg er ovenud tilfreds. Hvis i har ting i gerne vil have at jeg tester, så sig til.

Det trådløse net virker hurtigere, men det må være CPU'en der gør det.

-------------

Skrevet af: hansie
Skrevet den: 01-August-2010 kl. 10:43
Bruger du noget navigations program ?

Glæder mig til jeg selv modtager min 4'er fra apple for har ikke været 100% tilfreds med gps modtagelsen i min 3gs

Kan man lave fornuftige videoer som senere kan konverteres til dvd eller BD ?
Eller er det kun leg som 3gs

Skrevet den: 01-August-2010 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Bruger du noget navigations program ?

Glæder mig til jeg selv modtager min 4'er fra apple for har ikke været 100% tilfreds med gps modtagelsen i min 3gs

Kan man lave fornuftige videoer som senere kan konverteres til dvd eller BD ?
Eller er det kun leg som 3gs

Jeg bruger både Navigon og TomTom.

Tror ikke du skal regne med broadcast kvalitet, men det virker quite nice på facebook og YouTube. Og jeg tror i vil se at recordere.dk vil bruge netop denne feature på IFA, så vi kan lave "direkte fra standende" meget hurtigere.

-------------

Skrevet den: 01-August-2010 kl. 12:37
Jeg lytter også gerne til erfaringer med den! 

Lige for snakke om selve designet - Jeg synes godt nok Apple har ramt plet mht. designet. Wow! Jeg har kun set billeder og videoer på nettet af den, men ud fra det, så synes jeg virkelig den er lækker :) Kan du nikke genkendende til det hummelmose??

hummelmose: Hvor mange GB er din på?? Jeg overvejer en 16 GB, men er lidt bange for om det bliver for lidt med videooptagelser i 720P(?), lidt film fra dvd'er, musik og billeder + apps.. Samtidig synes jeg 32 GB er en tand for dyr.. 
Jeg har første gene. iPod Touch på 8 GB, og der har jeg ca. halvdelen fyldt med musik (dog en del jeg burde fjerne, da det ikke høres mere).

Det er mere på togturen, at film ville være dejligt. Jeg kan ikke bestemme mig :)

Mht. Bumper eller etui - Bliver det sendt fra USA, og hvad med fragt, told - det er måske betalt af Apple??

På forhånd tak!

-------------

Skrevet den: 01-August-2010 kl. 13:27
Jeg har købt en 32GB. Ikke kun fordi video kommer til at fylde en del, men også fordi jeg har en del e-bøger på den (pdf filer), som jeg bruger som opslagsværk på mit arbejde.

Jeg har aldrig ville købe 16 GB, fordi jeg meget hellere vil have for meget plads. Jeg har som tidligere skrevet 2 GPS apps. De alene tager 3 GB.

Tror Bumperen bliver sendt fra Kina, men de leverer den først i september. Jeg har lige købt et invisible shield, som jeg senere vil montere.

-------------

Skrevet den: 01-August-2010 kl. 14:05
Ja, jeg har det også sådan med "hellere for meget end for lidt".. Men det er sgu de skide penge, der afgør det Stern Smile Men man kan så også vælge, at gå hele vejen, når man nu er igang med købet.. Må jeg spørge hvor du har købt din henne?? Hvis den bliver sendt fra Kina af, så kommer der vel told, moms og skat på vil jeg tro.. Det er ihvertfald de erfaringer jeg har fra køb på nettet i Kina.. Men Apple har måske betalt..

-------------

Skrevet den: 01-August-2010 kl. 14:09
Jeg får bumperen af Apple. Så jeg skal hverken betale told, moms eller fragt.

Har netop monteret Invisible Shield på front og back. siderne venter jeg lidt med

-------------

Skrevet af: frugtkompot
Skrevet den: 01-August-2010 kl. 14:14
Hvor har du købt det invisible shield?

-------------
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.

Skrevet den: 01-August-2010 kl. 14:23
Nå okay, synes jeg også kun ville være fair.. Det er smart nok med Invisible Shield.. Og ja, hvor har du købt det??

-------------

Skrevet den: 01-August-2010 kl. 15:03
Med invisible shield jeg er også interesseret i at høre dine impressions.

Mange steder læser man at det har tendens til at sløre/misfarve skærmen når det sidder på.. Hvordan synes du det fungerer i den sammenhæng, og hvordan er overfladen på skærmen friktionsmæssigt?

Det er jo meget fristende at smide sådan noget på - er ikke villig til at besudle sådan et stykke design med et case, så Invisible Shield løsningen ville være den eneste for mig.. :D

Men nice at høre at du er glad for den! Jeg satser på at min kommer ind ad døren imorgen, senest i overmorgen! Er du gal jeg glæder mig :P

Skrevet den: 01-August-2010 kl. 15:15
Ja, det lyder spændende nok! Jeg mener ikke at have læst at det kan sløre/misfarve skærmen, men absolut interessant er finde ud af.. 

TobiasKM: Hvor mange GB er din bestilte på? Blot for at finde ud af hvad folk har valgt, selvom det ikke er det vigtigste Wink

-------------

Skrevet den: 01-August-2010 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:

Hvor har du købt det invisible shield?

El-Giganten Mega Store i Glostrup 249,- for den der også har side cover med.

-------------

Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 01-August-2010 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Ja, det lyder spændende nok! Jeg mener ikke at have læst at det kan sløre/misfarve skærmen, men absolut interessant er finde ud af.. 

TobiasKM: Hvor mange GB er din bestilte på? Blot for at finde ud af hvad folk har valgt, selvom det ikke er det vigtigste Wink

Jeg har bestillt en 16G mest fordi jeg slet ikke har været i nærheden af at bruge de 8GB min Touch har, men også fordi jeg har måttet spare et sted (har været en forholdsvis dyr feriemåned allerede).

Telefonen skulle meget gerne komme i morgen fra 3, og glæder mig heeeeeeeeelt vildt, så for vi se om jeg er en af de uheldige hvor "death grip" betyder meget, da det ser udtil at det er meget tilfældigt hvem det rammer.

-------------
http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/martin1974 - Film samling (Opdateret den 26/11-09)

Skrevet af: nbu001
Skrevet den: 01-August-2010 kl. 16:00
Nu har jeg også lige bestilt en af de der bumper/cover thingies (det er jo gratis). Men jeg har haft min iPhone 4 i 5 uger og næsten 4 dage nu, og jeg har tabt den to gange (en gang på trægulv og en gang på ujævne fliser) og ydermere er den gledet ud af min lomme etc og smuttet ned mellem bilsæder osv. Men jeg kan endnu ikke spore nogen skrammer overhovedet, så det virker ikke som om det er helt løgn når Jobs siger at glasset er super-duper-top-notch hærdet glas Big smile.

Og jeg gentager da gerne lige, at jeg abolut ingen problemer har haft med signalstyrken, uanset hvorledes jeg har holdt dyret, om jeg har stået på hovet eller hvad jeg har kunnet finde på af sjove ting. Kun dybt inde i mørke skove, mørke tunneller og lignende (og det er nu ikke så ofte at jeg befinder mig på slige skumle steder), har jeg oplevet at signalet faldt "dramatisk", men mit gæt er at det ville ske selv for de højt besungne HTCer LOL.

/Nils

-------------
           

Skrevet den: 01-August-2010 kl. 16:01
Jeg oplever ikke misfarve på skærmen

Jeg har sat cover på glas og bagside. Det gik rigtigt godt, og jeg er selv ret tilfreds med resultatet.

Jeg ved ikke om jeg sætter det på siderne endnu.

-------------

Skrevet af: sehested
Skrevet den: 01-August-2010 kl. 16:15
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Jeg oplever ikke misfarve på skærmen

Jeg har sat cover på glas og bagside. Det gik rigtigt godt, og jeg er selv ret tilfreds med resultatet.

Jeg ved ikke om jeg sætter det på siderne endnu.
Det kunne være ret spændende at se om invisible shield på sider kan hjælpe på death gripet. Det burde jo gøre at den direkte kontakt med metallet blvier væsenligt mindre så den bedre burde kunne holde signalet?
Jeg har haft min 3g og 3gs i invisible shield og været rigtig glad for den måde de har beskyttet telefonen på når man har rendt rundt med den i lommen. Hvis det kan hjælpe lidt på antenneproblemer ville jeg til enhver tid hellere have invisible shield løsningen end løsningen med en bumper da jeg synes det ødelægger designet :(

Skrevet den: 01-August-2010 kl. 17:00
mufcdk1974: Okay ja.. Da jeg havde 2-3 film på + musik, var ipoden (8gb) næsten fuld, så dobbelt så mange gb ved jeg ikke om er fint til mig eller ej.. Den er sgu lidt svær :( Især fordi jeg er dårlig til at træffe beslutninger! Confused

nbu001: Det lyder godt mht. at den lyder solid og signalstærk!!

hummelmose: Det var godt at "operationen" gik godt, med godt resultat Wink Men som du også skriver tidligere, så har du heller ikke problemer med signalet.. Så umiddelbart lyder det jo godt!

-------------

Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 01-August-2010 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

mufcdk1974: Okay ja.. Da jeg havde 2-3 film på + musik, var ipoden (8gb) næsten fuld, så dobbelt så mange gb ved jeg ikke om er fint til mig eller ej.. Den er sgu lidt svær :( Især fordi jeg er dårlig til at træffe beslutninger! Confused

Nu bruger jeg ikke min Touch til film og har heller ikke planer om at se film på 4'eren, men det er klart at hvis man gør, så kan man aldrig få plads nok.........hvilket jeg også normalt har som motto, men lige nu siger financerne at der skal trækkes en grænse et sted Smile

-------------
http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/martin1974 - Film samling (Opdateret den 26/11-09)

Skrevet den: 01-August-2010 kl. 19:40
Ja okay Wink Med det abo. jeg nok køber den med er der 800 kr. forskel på 16 og 32 gb.. Men det kunne nu være rart, at have et par film af god kvalitet på, som kunne udskiftes når det passer.. Men igen, videooptagelse med 720p ved jeg ikke hvor meget fylder..

-------------

Skrevet af: 'DLG'
Skrevet den: 01-August-2010 kl. 20:03
http://www.trendsales.dk/annoncer/front-back-screen-protector-til-iphone-4-4g-beskyttelsesfilm/17931530?forum=402&status=&search=&road=view_userinfo&pn=8&rt=ur">
Jeg har selv lige købt Screen Protector/Invisible Shield (Front + Back) til min kommende iPhone 4 til kun 69 kr herinde fra: Thumbs Up

http://www.trendsales.dk/annoncer/front-back-screen-protector-til-iphone-4-4g-beskyttelsesfilm/17931530?forum=402&status=&search=&road=view_userinfo&pn=8&rt=ur

Til min 3gs købte jeg oss tilbehør derinde fra denne sælger. Billigt tilbehør og hurtig levering. Har været rigtig glad for min beskyttelsesfilm og ved at damen er glad for hendes mirror/spejl film, som dog giver lidt 'regnbue effekt'. Kan det være det der blir snakket om et par posts oppe? 

Hummelmose: Har lige været et smut forbi ElGigantens netshop, men der kan jeg kun finde Shield til den ene eller begge sider. Forstår jeg det rigtig at man oss kan få til siderne, eller er det Apples bumper der kommer i spil her?   

-------------
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.

Skrevet af: Torben Rasmussen
Skrevet den: 01-August-2010 kl. 20:07
Alt det her halløj med antenneproblemer og at de skulle være unikke for iPhone er IMO noget overdrevne. Min HTC Legend kan jeg sagtens kvæle 2 streger på hvis jeg holder om antennen i bunden. Selvom mange har kritiseret Apples modsvar mht. "andre telefoner har samme problem", så er der altså noget om det. Modsat iPhone, så kan jeg dog slå mit signal ihjel med begge hænder...  ;)

Er der nogen der overhovedet har prøvet en bumper på telefonen og kan fortælle om hvordan det sidder på den? Her tænker jeg på om den let falder af, om telefonen bliver unødigt klodset osv.

-------------
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet

Skrevet den: 01-August-2010 kl. 20:23
Yakken: Ja, det er virker noget overdrevent.. Hvis det virkelig er en så elendig antenne, (hvilket jeg ikke rigtig tror på) så tror jeg Apple havde opdaget det noget før - eller trukket produktet tilbage for at rette det..

Jeg kan også godt få min gamle S//E C902 til at tabe 2-3 "bar" af 5, hvis jeg holder den i "dødsgrebet".. Jeg tror det er meget normalt, at hvis man holder omkring hvor antennen er, jamen så ryger noget af signalet..

-------------

Skrevet af: melm
Skrevet den: 01-August-2010 kl. 21:12
Der er noget om snakken med dårlig antenne på IPhone 4! Alle telefoner har samme udfordringer når man holder telefonen, og alle oplever en eller anden form for dæmpning. Det der er anderledes er at dæmpningen på IPhone 4 er større end andre modeller!

Anandtech har gennemført en ret omfattende test med en IPhone 4, IPhone 3GS samt en Nexus One. Testen kan ses her:  http://www.anandtech.com/show/3821/iphone-4-redux-analyzing-apples-ios-41-signal-fix - http://www.anandtech.com/show/3821/iphone-4-redux-analyzing-apples-ios-41-signal-fix .

Konklusionen er ca. 10 db større dæmpning på IPhone 4 end IPhone 3 GS ved "death grip". Når man holder telefonen naturligt - men rører antennen vil der være et signal drop på 18 db ekstra.

Det vil kun være et problem når der er dårlig signaldækning dvs 1-2 streger inden man rører antennen. Hvis der er 3 eller flere vi problemet ikke opstå!

Det skal også bemærkes at følsomheden af antennen er bedre på IPhone 4 end IPhone 3 GS. Dette kan dog på ingen måde opvejes af dæmpningen af signalet som følge af berøring af antennen.

Skrevet den: 02-August-2010 kl. 10:59
Jeg har også bestilt en 16GB.. :) Fordi jeg ikke på den måde er storbruger, og så synes jeg sq lige så godt jeg kunne spare pengene.

Jeg går og krydser fingre for at min falder ind ad døren i dag, men håbet bliver mindre og mindre.. :D 

Print side | Luk vindue