Print side | Luk vindue

Samung LED serie 6000 "butiksmode"

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: LED TV - LCD TV
Forumbeskrivelse: Forum for LED TV - LCD TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=84189
Udskrevet den: 23-April-2025 kl. 00:57

Emne: Samung LED serie 6000 "butiksmode"
Skrevet af: Bjarke
Emne: Samung LED serie 6000 "butiksmode"
Skrevet den: 03-August-2010 kl. 22:23
Hej

Jeg ved dette forum ikke altid er super glade for Samsung.. Det er jeg nu heller ikke, for jeg var lige ude for at hjælpe en, med bla at tilsluttte et Samsung 37 LED serie 6000 (har ikke lige det akkurate modelnummer) Men det burde vel være det samme..

Fjernsynet kører med en voldsom irreterende "butiks mode" som vi BARE IKKE har kunne få væk, bliver ved med at dukke op...

Nogen der lige har et fif til at få det fjernet, det er da mega irreternde.. SÅ vidt vi så står der ikke noget om det i manualen.

Søgte på google, noget med at holde "Info" knappen inde i 12sekunder osv.. men det hjalp ikke noget.. med tryk på info kunne man dog få den til at skifte skærmbillede til noget andet, pest eller kolera

Håber i kan hjælpe :-)

Mvh. Bjarke  

-------------
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive

Svar:
Skrevet af: Fnulder
Skrevet den: 03-August-2010 kl. 22:36
Gå ind i plug and play og kør den igennem. Kan ikke lige huske mere nøjagtig hvor og hvordan

Skrevet af: zczc
Skrevet den: 03-August-2010 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af Bjarke Bjarke skrev:

Hej

Jeg ved dette forum ikke altid er super glade for Samsung.. Det er jeg nu heller ikke, for jeg var lige ude for at hjælpe en, med bla at tilsluttte et Samsung 37 LED serie 6000 (har ikke lige det akkurate modelnummer) Men det burde vel være det samme..

Fjernsynet kører med en voldsom irreterende "butiks mode" som vi BARE IKKE har kunne få væk, bliver ved med at dukke op...

Nogen der lige har et fif til at få det fjernet, det er da mega irreternde.. SÅ vidt vi så står der ikke noget om det i manualen.

Søgte på google, noget med at holde "Info" knappen inde i 12sekunder osv.. men det hjalp ikke noget.. med tryk på info kunne man dog få den til at skifte skærmbillede til noget andet, pest eller kolera

Mvh. Bjarke  

Du har det. Dette forum er jo et anti-Samsung-forum. Det eneste der på dette forum dur, er som bekendt Panasonic. Men beskrivelsen på at inaktivere Butiksdemo er beskrevet ganske udmærket på dansk i brugervejledningen.

Skrevet af: Vistrup
Skrevet den: 04-August-2010 kl. 06:17
Oprindeligt skrevet af zczc zczc skrev:

Oprindeligt skrevet af Bjarke Bjarke skrev:

Hej

Mvh. Bjarke  

Du har det. Dette forum er jo et anti-Samsung-forum. Det eneste der på dette forum dur, er som bekendt Panasonic. Men beskrivelsen på at inaktivere Butiksdemo er beskrevet ganske udmærket på dansk i brugervejledningen.

Lulz - Det passer vidst ikke Smile

LG, Samsung og Sony blir da foreslået i stor stil herinde. Sammen med Panasonic.

-------------
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5

Print side | Luk vindue