Print side | Luk vindue

In ear battle - Shure SCL3 VS Beats by Dr. Dre ??

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Bærbare medie afspillere
Forumbeskrivelse: iPod, Creative o.lign. bærbare playere
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=84363
Udskrevet den: 08-Februar-2025 kl. 23:59

Emne: In ear battle - Shure SCL3 VS Beats by Dr. Dre ??
Skrevet af: dr.ralph
Emne: In ear battle - Shure SCL3 VS Beats by Dr. Dre ??
Skrevet den: 07-August-2010 kl. 20:34
Hvad foretrækker I - de koster begge 1.400 kr hos http://www.aage.dk - www.aage.dk

Shure SCL3 er mere diskrete i look og har tyndere ledning, mens Dr. Dre'sne har en tyk ledning i rød, men til gengæld en mikrofon til samtale.......

Skal bruges på en Iphone 4 og en Nokia E72 mobiltlf.

Shurene kommer med custom tilpasselig skumdut, som vil tilpasse sig ens øregang.
Dre'sne kommer kun med nogle standard str. ørepropper, som jeg sjældent passer til.

Det er umuligt at teste disse pga. øre hygiejne, så må gå efter anmeldelser og fornemmelse Stern Smile

Jeg hører mest soul, hip hop (gerne Dr. Dre - har alt med manden på nær Eminens shit), R&B, funk, jazz men også meget elektronisk musik.

Hvad sværger I til Tongue

Svar:
Skrevet af: Simon, TC
Skrevet den: 07-August-2010 kl. 21:07
Det er to meget forskellige produkter.. Shure's er meget neutrale hvor Dre's er bevidst overpumpede på bassiden.. Ud fra den musik stil du beskriver, ville det oplagte valg nok være Dre's, men du skal regne med at du får en meget farvet lydgengivelse. 

-------------
Tape Connection MKII

Skrevet af: dr.ralph
Skrevet den: 08-August-2010 kl. 05:01
Oprindeligt skrevet af Simon, TC Simon, TC skrev:

Det er to meget forskellige produkter.. Shure's er meget neutrale hvor Dre's er bevidst overpumpede på bassiden.. Ud fra den musik stil du beskriver, ville det oplagte valg nok være Dre's, men du skal regne med at du får en meget farvet lydgengivelse. 

Hey Smile

Jeg opdagede lige, at Shure SCL3 er udgået, og at jeg kan få afløseren Se310 til 935 kr hos Pixmanie, så de erinde og Shure SCl3 er ude.

Men har så fået øjnenen op for nogle in ears, der godt nok overstiger mit budget med 400 kr. men de får den største ros jeg endnu har set givet til in ears under 2000 kr - har lige læst 15 anmeldelser af dem på nettet og med mindre firmaet sponsorerer et hav af net magazier, så er disse *The shit'

Klipsch X10i - med mikrofon og volumen knap til Iphone 4 - utrolig kompakt, high end lyd, kun lidt tynd i de lave tone områder, ellers fantastiske, fed læder taske til, og 5 str. silikone dupper medfølger. De er så lette man ikke kan mærke man har dem på. 

De er nu allrede bestilt hos komplett.dk til 1.799 kr

Klipsch X10i

Print side | Luk vindue