Print side | Luk vindue

iPhone brugere får dobbelt så meget sex

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=84535
Udskrevet den: 16-November-2024 kl. 08:16

Emne: iPhone brugere får dobbelt så meget sex
Skrevet af: Lars
Emne: iPhone brugere får dobbelt så meget sex
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 11:01
Hej Alle

En ny undersøgelse viser at iPhone brugere får dobbelt så meget sex som Android brugere.

http://gizmodo.com/5609444/iphones-users-have-twice-as-much-sex-as-android-users-plus-which-camera-makes-you-sexiest?skyline=true&s=i - http://gizmodo.com/5609444/iphones-users-have-twice-as-much-sex-as-android-users-plus-which-camera-makes-you-sexiest?skyline=true&s=i

http://epn.dk/teknologi2/trend/article2147082.ece - http://epn.dk/teknologi2/trend/article2147082.ece

Tankevækkende Smile

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Svar:
Skrevet af: Bruger udmeldt 31
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 11:10
Ja, det er ihvertfald ikke telefonsex de får mere af. De kan jo ikke få forbindelse.....LOL

Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 11:17
hmm.. det må da give stof til eftertanke for de par hvor den ene part har en iPhone og den anden ikke har LOL

-------------
Mvh

René

Skrevet af: spawn
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 11:24
Det er muligt Iphone brugere får mere sex, til gengæld er den sikkert Apple proprietær - Android brugere får helt sikkert mere nuanceret sex, de er jo vant til flere muligheder og mere frit valg

-------------
Philips 65OLED705/12 - ATV4K

Skrevet af: RogueAgent
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 11:29
Det må være det nye årtusinds pendant til at lægge to sukkerknalder ovenpå hinanden i Illums café - nu skal man bare flashe (pun intended) sin iPhone LOL

-------------
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500
Pioneer VSX-859
Carver 753X
Energy RVS/RVSS
Panasonic BD35
Toshiba HD-XE1
Pioneer CLD-D704

Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 11:37
Jeg er på min 4. iPhone, og jeg får sgu ikke mere sex af den grund. Til gengæld er jeg mere sexet :-)

-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 11:38
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Det er muligt Iphone brugere får mere sex, til gengæld er den sikkert Apple proprietær - Android brugere får helt sikkert mere nuanceret sex, de er jo vant til flere muligheder og mere frit valg
Og jeg må så sige, at jeg må genoverveje mit Iphone køb......for det går virkelig ikkeLOL

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet af: Slettet_120331
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 12:22
Det er da ingen overraskelse. Det man ikke kan med teknologi kan man ofte socialt istedet Wink

Skrevet af: jonaskp
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 12:28
Så er det jo klart at alle iPhone-haterne er så bitre...

Bare kæresten ikke ser denne her undersøgelse, for hun har en Android telefon og så begynder hun at stille spørgsmål jeg ikke kan svare sandfærdigt på.

Hvordan ligger man på skalaen hvis man har haft en iPhone, solgt den og bruger en gammel Nokia-skrammelkasse indtil jeg får tilsendt iPhone 4? Synes også jeg har oplevet et lille dyk i aktiviteten den sidste måneds tid, men jeg har blot tilskrevet det at jeg er rigtigt dårlig til at sms'e på den gamle Nokia (og "DEF" tasten ikke virker og jeg kan slet ikke lave smiley'er) og at det har gjort kæresten lidt kranky når hun får beskeder der bare slutter mig med "jg lskr også ig .-? "

Skrevet af: Sionic
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 12:41
Hmm... Syntes også at det der "FaceTime" lød lidt skummelt... 

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 12:52
Er den virkelig så ringe at Apple nu også kompenserer med købesex udover bumpers pga antenne problemerne TongueLOL

Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Er den virkelig så ringe at Apple nu også kompenserer med købesex udover bumpers pga antenne problemerne TongueLOL

I så fald skal min Desire skiftes asap!!!

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414

Skrevet af: jonaskp
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 12:59

Android brugere er da også selv ude om at de må længes efter sex når de køber en telefon med navnet Desire...

Og det var vist så det humoristiske lavpunkt indtil videre...

Skrevet af: Lars
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 13:06
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Jeg er på min 4. iPhone, og jeg får sgu ikke mere sex af den grund. Til gengæld er jeg mere sexet :-)

Men har du husket at give din kone en iPhone også?  For ellers trækker hun vel den modsatte vej i den statistik Wink

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Men har du husket at give din kone en iPhone også?  For ellers trækker hun vel den modsatte vej i den statistik Wink

/Lars

Hun har fået Nok ia :-)

-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk

Skrevet af: pilehave
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 14:39
FaceTime = chatroulette.com? Tæller camsex som sex?

Skrevet af: katbird
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 14:43
Læste vist et sted at iPhone er et hit blandt prostituerede....

Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 14:45

Iøvrigt interessant at BlackBerry ligger midt imellem LOL

Skrevet den: 11-August-2010 kl. 15:43

og tilsyneladende også mere virus.. så husk prævention Wink 

-------------
Mvh

René

Skrevet den: 11-August-2010 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Og jeg må så sige, at jeg må genoverveje mit Iphone køb......for det går virkelig ikkeLOL
  hmmmm og jeg tænker så lige over om de problemer du havde med din HTC modsvarer virkelighedens problemer.. kan ikke finde "indstikskortet" LOL

-------------
Mvh

René

Skrevet den: 11-August-2010 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

og tilsyneladende også mere virus.. så husk prævention Wink 

Faktisk har der været identificeret 2 virus til Apple Iphone helt tilbage i 2009 - altså længe før denne første virus til Android blev identificeret   

Men jo, det er altid vigtigt at huske prævention - det er dog ikke nødvendigt hos Iphone brugere, de er preudstyret med et kyskhedsbælte kaldet Itunes der med stor tung lås sikrer at de ikke kommer på gale veje ude i det vilde "natteliv" men altid kun kan "synkronisere hjemme" og kun i det proprietære "missionær m4a"

-------------

Skrevet den: 11-August-2010 kl. 17:27

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

hmmmm og jeg tænker så lige over om de problemer du havde med din HTC modsvarer virkelighedens problemer.. kan ikke finde "indstikskortet" LOL

-------------

Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 18:08
Det kan godt være iPhone brugere får mere sex, men det er altid med en Steve Jobs i lokalet som skal godkende alle stillinger før de må anvendes. Derudover skal partneren flashes til kone 4.0 før begge kan nyde det, da kone 3.0 ikke kan multitaskeTongue

Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 18:58

Hej Alle

En ny undersøgelse viser at iPhone brugere får dobbelt så meget sex som Android brugere.

http://gizmodo.com/5609444/iphones-users-have-twice-as-much-sex-as-android-users-plus-which-camera-makes-you-sexiest?skyline=true&s=i - http://gizmodo.com/5609444/iphones-users-have-twice-as-much-sex-as-android-users-plus-which-camera-makes-you-sexiest?skyline=true&s=i

http://epn.dk/teknologi2/trend/article2147082.ece - http://epn.dk/teknologi2/trend/article2147082.ece

Tankevækkende Smile

/Lars
Hmm , jeg har ingen af delene , nå , så må jeg jo hellere købe en iphone LOL....
MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K

Skrevet den: 11-August-2010 kl. 20:23
Ja og husk at købe en til konen også, hvis det da er hende du vil ha sex medTongueLOL

Skrevet den: 11-August-2010 kl. 21:31
Nogle der ved om virkningen er ligefrem proportionel med antallet af iphones man ejer? Smile

Skrevet af: Allan Olesen
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 21:36
Vi ved vel ikke, hvilken vej en evt. årsagssammenhæng går?

DERFOR:
Forsvinder ens iPhone, hvis man går i cølibat?

Skrevet den: 11-August-2010 kl. 21:52
hmmm nogle der har set nogle præster med en iPhone? Clown

-------------
Mvh

René

Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 21:56
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Iøvrigt interessant at BlackBerry ligger midt imellem LOL

Wall Street typer, især mænd, der [måske] tjener mange penge..

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.

Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 11-August-2010 kl. 21:56

Steve Jobs er vel GUDEN for iPhone folket?

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.

Skrevet den: 11-August-2010 kl. 22:01

I den tidsalder jeg lever i må præste have alt den sex de vil inden for ægteskabet.....

Skrevet af: kim olsen
Skrevet den: 12-August-2010 kl. 00:33
Det lyder ikke urealistisk, langt de fleste andriod brugere jeg kender er gift

-------------
Crown - there is no substitute.

Skrevet af: Muffeh
Skrevet den: 12-August-2010 kl. 01:52

/Lars

Hun har fået Nok ia :-)

Det med at du blevet mere sexet, det må da være i et spejl med forringet billedkvalitet ^^ (sikkert fordi det taget med en iphone 2g LOL)

og mener du ikke hun har fået "Nok AI"? LOL (hvis hun så er blond og farver sit hår, passer den jo helt perfekt! Tongue)

-------------
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4

Skrevet af: Darknezs
Skrevet den: 12-August-2010 kl. 08:41
Jeg ville dø af overanstrengelse, hvis jeg fik en iPhone Wink Så jeg beholder bare min Nokia 6300

Skrevet af: JayKay
Skrevet den: 12-August-2010 kl. 20:23
Hmm har en 3gs og er single, men synes da ikke jeg får så meget punani.... 
(får da lidt en gang i mellem)
Måske det hjælper når jeg skifter til 4'eren LOL

Skrevet den: 12-August-2010 kl. 20:27
Med den avatar må du hellere skynde dig Tongue

Skrevet af: JayKay
Skrevet den: 12-August-2010 kl. 20:33
LOL LOL

Print side | Luk vindue