Bumper/case iPhone 4?
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=84886
Udskrevet den: 08-Juni-2025 kl. 01:18
Emne: Bumper/case iPhone 4?
Skrevet af: ladiesman217
Emne: Bumper/case iPhone 4?
Skrevet den: 18-August-2010 kl. 21:35
Hey,
Læste dette link: http://www.apple.com/dk/iphone/case-program/
Er det bare mig der er totalt spasser, for jeg kan ikke finde det "etuiprogram" inde i AppStore? Hvad skal man lige søge på for at installere det på iPhone?
|
Svar:
Skrevet af: DanishBacon
Skrevet den: 18-August-2010 kl. 21:39
Jeg fandt det heller aldrig - så jeg brugte bare download-linket på den hjemmeside, som du selv linker til
------------- LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 18-August-2010 kl. 21:42
http://itunes.apple.com/dk/app/iphone-4-case-program/id383941000?mt=8 - http://itunes.apple.com/dk/app/iphone-4-case-program/id383941000?mt=8
|
Skrevet den: 18-August-2010 kl. 23:21
Tak for respons :)
Nu så jeg lige at inde på www.zagg.com kan man købe det invisible shield til iPhone4.
Hvad er den bedste beskyttelse I kender til?? Og kan man købe det i DK? Link gerne til sider tak :)
|
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 18-August-2010 kl. 23:40
ladiesman217 skrev:
Nu så jeg lige at inde på www.zagg.com kan man købe det invisible shield til iPhone4. |
Kender en der købte det i Elgigantens nye MEGA Store i Glostrup, men om det kun er der de har dem ved jeg ikke.
ladiesman217 skrev:
Hvad er den bedste beskyttelse I kender til?? |
Lad den være som den er, og blot undgå at smide med den den 
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 00:00
Jeg så også at de har den i Glostrup, men jeg kan ikke finde det inde på elgigantens hjemmeside, eller jo det kan jeg godt, men der står ikke noget om det passer til iPhone 4???
Hehe, ja jeg kan jo bare lade være med at smide med den, men tænkte nu også på lommeridser osv. Vil gerne give den bedste beskyttelse :)
|
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 00:17
ladiesman217 skrev:
Jeg så også at de har den i Glostrup, men jeg kan ikke finde det inde på elgigantens hjemmeside, eller jo det kan jeg godt, men der står ikke noget om det passer til iPhone 4??? |
http://www.incover.dk/shop/iphone-4-397p.html - http://www.incover.dk/shop/iphone-4-397p.html
/Lars
|
Skrevet af: jonaskp
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 01:08
Jeg har haft invisible shield på bagcoveret af alle mine 3 iPhones. Især 3G og 3GS blev relativt hurtigt ridsede hvis man lagde dem på et bord og lignende. Ifølge Apple skulle glasset på for- og bagside jo være ridsefrit, men det passer ikke helt efter hvad jeg har læst. Så har igen købt Invisible Shield som beskyttelse. Hvis det sættes rigtigt på så lægger man næsten ikke mærke til det, og jeg synes faktisk også at det er mere behageligt at holde på.
Jeg sætter det ikke på skærmen, da jeg for det første er lidt nervøs for måske at påvirke/ødelægge den overfladebelægning der er på skærmen som giver færre fedtfingre (oleofobisk eller noget i den stil), hvis jeg senere besluttede at pille det af. Derudover føler jeg heller ikke jeg har brug for skærm beskyttelse, da telefonen altid ligger på bagcoveret på bordet, og lommeridser ikke findes hos mig da jeg aldrig har andre ting liggende i samme lomme.
|
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 07:53
jonaskp skrev:
Jeg har haft invisible shield på bagcoveret af alle mine 3 iPhones. Især 3G og 3GS blev relativt hurtigt ridsede hvis man lagde dem på et bord og lignende. Ifølge Apple skulle glasset på for- og bagside jo være ridsefrit, men det passer ikke helt efter hvad jeg har læst.Så har igen købt Invisible Shield som beskyttelse. Hvis det sættes rigtigt på så lægger man næsten ikke mærke til det, og jeg synes faktisk også at det er mere behageligt at holde på.
Jeg sætter det ikke på skærmen, da jeg for det første er lidt nervøs for måske at påvirke/ødelægge den overfladebelægning der er på skærmen som giver færre fedtfingre (oleofobisk eller noget i den stil), hvis jeg senere besluttede at pille det af. Derudover føler jeg heller ikke jeg har brug for skærm beskyttelse, da telefonen altid ligger på bagcoveret på bordet, og lommeridser ikke findes hos mig da jeg aldrig har andre ting liggende i samme lomme. |
Okay, så må jeg jeg jo alligevel købe den store invisibleShield pakke, for at få til bagcoveret :) tak for dit input, og tak for linket Lars.
Men det jeg mente, det er at selvom du ikke har noget i din lomme, men kun din telefon, så kan du da ikke undgå at lave lidt lommeridser fra sandkort, støv osv.?? Eller det sker der måske ikke noget ved?
Har du prøvet denne form for beskyttelse, og er det noget ved? http://www.incover.dk/shop/iphone-4-cover-401p.html - http://www.incover.dk/shop/iphone-4-cover-401p.html
|
Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 09:51
jonaskp skrev:
Jeg har haft invisible shield på bagcoveret af alle mine 3 iPhones. Især 3G og 3GS blev relativt hurtigt ridsede hvis man lagde dem på et bord og lignende. Ifølge Apple skulle glasset på for- og bagside jo være ridsefrit |
Scratch resistant != ridsefrit.
De skriver "more scratch resistant than ever" hvilket betyder mere modstandsdygtig over for ridser end nogensinde før (hvilket her må mene i forhold til tidligere iPhones).
Jeg har en gammel 3G som jeg absolut ikke behandler specielt pænt, og den har ikke en ridse på glasset.
|
Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 09:59
Lars skrev:
ladiesman217 skrev:
Nu så jeg lige at inde på www.zagg.com kan man købe det invisible shield til iPhone4. |
Kender en der købte det i Elgigantens nye MEGA Store i Glostrup, men om det kun er der de har dem ved jeg ikke.
ladiesman217 skrev:
Hvad er den bedste beskyttelse I kender til?? |
Lad den være som den er, og blot undgå at smide med den den 
/Lars
|
Har selv købt mit Invisible Shield i Elgiganten i Nykøbing F, så mon ikke det er noget Elgiganten fører generalt.
------------- http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/martin1974 - Film samling (Opdateret den 26/11-09)
|
Skrevet af: Rasmusdc
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 10:15
har gået med min gamle 3 i lommen med nøgler og alt andet, forsøgt ikke at have skarpe ting sammen med den men har tit glemt det, den er fra launch og har ikke en eneste ridse i glasset, så min 4´er går ubeskyttet, ingen grund til at købe en glas / stål telefon hvis man vil pakke den ind, så kunne det lige så godt være en plastik mobil.
Har dog set udgaver med slemme ridser, hvordan de er opstået kan jeg ikke sige, meget sjovt har aldrig set en med MANGE ridser, det er altid lige EN slem ridse, og så intet.
så da den ny har det glas på begge sider, så er den mere holdbar end så meget andet, men ikke 100% sikker.
------------- http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73079&PID=735791&title=work-in-progress-hjemmebio#735791 - Min Hjemmebio
|
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 10:28
Jeg overvejede også om jeg skulle droppe Invisible Shield, da den jo burde være meget modstandsdygtig overfor ridser. Jeg har heller ikke selv oplevet ridser på skærmen af mine tidligere iPhones.
Jeg læste dog et par reviews hvor de skrev at glasset absolut ikke var ridsefrit.
Samtidigt blev jeg enig om at selvom det var stortset ridsefrit, så ville jeg blive hamrende ærgeligt hvis den ene ridse der kom, sad lige hen over kameraet.
|
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 13:24
Nu tænker jeg heller ikke kun på ridser på skærmen, men også på bagcoveret. Har en kammerat der har en 3G'er og den er rimelig ridset (af små ridser) på bagsiden fordi han lige har kuret den hen over bordet, eller haft den i lommen osv. Men da iPhone4 jo også har glas på bagsiden, så burde det vel heller ikke været noget problem?
Men skader InvisibleShield godt nok skærmen, som du snakker om Jonas? 
|
Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 13:27
ladiesman217 skrev:
Nu tænker jeg heller ikke kun på ridser på skærmen, men også på bagcoveret. Har en kammerat der har en 3G'er og den er rimelig ridset (af små ridser) på bagsiden fordi han lige har kuret den hen over bordet, eller haft den i lommen osv. Men da iPhone4 jo også har glas på bagsiden, så burde det vel heller ikke været noget problem?
Men skader InvisibleShield godt nok skærmen, som du snakker om Jonas?  |
Jo der kommer også ridser på bagsiden af iPhone 4. Jeg nåede desværre at få nogle ridser på bagsiden inden jeg fik købt Invisible Shield.
------------- http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/martin1974 - Film samling (Opdateret den 26/11-09)
|
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 13:44
Okay, nu har jeg i hvert fald lige bestilt fuldbody cover til Invisible Shield og et andet cover i silicone til min IP4, så det glæder jeg mig til at modtage :) så må jeg se hvad jeg bedst kan lide... det cover jeg bestilte er dette her: http://www.incover.dk/shop/iphone-4-cover-401p.html - http://www.incover.dk/shop/iphone-4-cover-401p.html
Det ser sgu også godt ud (i mine øjne)  så håber det er nice at holde ved!
|
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 14:07
Jeg har ingen anelse om det kan skade skærmen, men det er bare en tanke. Jeg tænker også at et ekstra lag gummi/plastik vil have indflydelse på billedet på skærmen, samt følelsen når man bruger skærmen.
Jeg har aldrig selv haft problemer med ridser på skærmen, så det er også en af grundene.
|
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 14:49
jonaskp skrev:
Jeg har ingen anelse om det kan skade skærmen, men det er bare en tanke. Jeg tænker også at et ekstra lag gummi/plastik vil have indflydelse på billedet på skærmen, samt følelsen når man bruger skærmen.
Jeg har aldrig selv haft problemer med ridser på skærmen, så det er også en af grundene. |
Så må vi jo håbe at glasset holder som lovet :D
|
Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 16:50
Hej. Det er mig som Lars kender der har købt det.
Det er super let at sætte på 4'eren, fordi den ikke har de håbløse kanter som 3'erne havde. Det påvirker slet ikke skærmen, husk dog at bruge masser af spray når i monterer det.
Super nice.
------------- Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 17:12
hummelmose skrev:
Det er super let at sætte på 4'eren, fordi den ikke har de håbløse kanter som 3'erne havde. Det påvirker slet ikke skærmen, husk dog at bruge masser af spray når i monterer det.
Super nice. |
Nice, tak for tippet 
Hmm, kan du linke til det du købte? Det er måske ikke på deres webshop http://www.elgiganten.dk - www.elgiganten.dk ??
|
Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 18:17
Ved jeg ikke om det er. Jeg købte det i butikken, hvor det hænger på et stativ
/Jens
------------- Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
Skrevet af: Vistrup
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 18:22
Jeg droppede sku Invisible Shield. Det samler smuds i kanterne, giver appelsinhud og er lidt underlig at røre ved.
Har i stedet bestilt Belkin Grip Vue Clear til 120,- fra Tyskland. Udsolgt overalt i DK i samtlige netshops.. :/
Jeg har Invisible Shield til at ligge til forsiden, så hvis nogen mangler så send en PB. Så finder i ud af en handel. Jeg har haft 3g'eren og 3gs'eren og har aldrig haft én ridse i skærmen.
------------- LG C1 65" Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5
|
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 21:20
Lige et rookie spørgsmål:
Jeg sad lige og legede med min IP4 (fik den i går) og gik så for første gang ind i mit kamera. Tryk, tryk og tryk og så var jeg inde i kameraet. Det gik så hurtigt, at jeg ikke nåede at læse den popup der kom, da jeg gik ind i kameraet. Den kommer ikke mere, så går ud fra det var en eller anden påmindelse/advarsel??
Nogle der kan fortælle mig hvad der står? Mener der stod noget med "Kameraet er sat til at bruge .......... ?"
Et andet spørgsmål. Hvis jeg skal formatere min iPhone 4 og lave den helt om til standard. Er det så den funktion inde i iTunes der hedder "Gendan iPhone" eller noget? Så blir den helt som ny når jeg starter den, ikk? Er det noget der skader telefonen at gøre det, eller er det ligesom når man formattere en computer?
|
Skrevet af: zemo
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 22:03
ladiesman217 skrev:
Lige et rookie spørgsmål:
Jeg sad lige og legede med min IP4 (fik den i går) og gik så for første gang ind i mit kamera. Tryk, tryk og tryk og så var jeg inde i kameraet. Det gik så hurtigt, at jeg ikke nåede at læse den popup der kom, da jeg gik ind i kameraet. Den kommer ikke mere, så går ud fra det var en eller anden påmindelse/advarsel??
Nogle der kan fortælle mig hvad der står? Mener der stod noget med "Kameraet er sat til at bruge .......... ?"
Et andet spørgsmål. Hvis jeg skal formatere min iPhone 4 og lave den helt om til standard. Er det så den funktion inde i iTunes der hedder "Gendan iPhone" eller noget? Så blir den helt som ny når jeg starter den, ikk? Er det noget der skader telefonen at gøre det, eller er det ligesom når man formattere en computer? |
Hej
Kameraet har sikkert spurgt om du vil tillade at din placering vil blive brugt ved billederne. Dvs. at billederne bliver geo-tagget (hedder det ikke det?), altså GPS'en viser på et kort hvor billederne er taget. Rimelig blæret, når det altså virker.
At gendanne en iPhone skader på ingen måde telefonen, og kan gøres lige så tit du ønsker. Du kan både gendanne "som ny", og du kan gendanne "med sikkerhedskopi" (hvis du har gemt en sådan).
------------- /zemo/
|
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 22:11
Hmm okay, jeg trykkede på den tast til højre :P .. Har jeg så sagt "Ja" til at tillade det? hehe..
Men tak for svaret!
Hvis jeg gendanner min iPhone som ny, skal jeg så til at registrere den og alt muligt igen, som da jeg satte den til første gang? Alle mine kontakter og apps slettets vel også ved at gendanne som ny?
Jeg mener, bliver den helt slettet, sådan man også skal aktivere den igen via iTunes osv. osv.?
|
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 22:36
ladiesman217 skrev:
Hmm okay, jeg trykkede på den tast til højre :P .. Har jeg så sagt "Ja" til at tillade det? hehe..
Men tak for svaret!
Hvis jeg gendanner min iPhone som ny, skal jeg så til at registrere den og alt muligt igen, som da jeg satte den til første gang? Alle mine kontakter og apps slettets vel også ved at gendanne som ny?
Jeg mener, bliver den helt slettet, sådan man også skal aktivere den igen via iTunes osv. osv.? |
Du kan se dit valg i Indstillinger -> Generelt -> Lokalitetstjenester -> Kamera (On/Off)
Hvis du gendanner som ny skal du ikke registrere den, men den bliver som ny, dvs. alt bliver slettet, så husk BACKUP. Du kan dog tilbageføre alt hvad du har valgt skal synkronisere (oppe i fanebladene, når du har tilsluttet telefonen): Kontakter (som du vel har som backup på computeren), musik, foto, video osv. Apps slettes ikke da de jo også er synkroniseret i iTunes. Sms'er og MMS'er slettes (kan dog gemmes vha. 3.-partsprogrammer).
------------- /zemo/
|
Skrevet den: 19-August-2010 kl. 22:39
Men med mindre der er en speciel grund, ville jeg da bare gendanne med den sidste sikkerhedskopi.
Ups, er vist ved at blive rimelig OT, sorry;-)
------------- /zemo/
|
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 12:44
Forresten, skader det at "klat lade" en iPhone? Altså hvis man lige smider den i laderen i 20 min inden man skal ud af døren igen, må man det, eller skal man stadig behandle de batterier ordentligt?
|
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 12:52
ladiesman217 skrev:
Forresten, skader det at "klat lade" en iPhone? Altså hvis man lige smider den i laderen i 20 min inden man skal ud af døren igen, må man det |
Ja, det kan du sagtens.
/Lars
|
Skrevet den: 21-August-2010 kl. 13:10
OK super! Må godt nok sige den er hurtig til at lade op gik fra 13% til 80% opladet på ingen tid... Sygt!
|
Skrevet af: Casper
Skrevet den: 24-August-2010 kl. 08:42
Ja, det er dejligt at den må klat lades.. Men hvor længe holder jeres på batteriet?? Og hvornår er det "bedst" at oplade batteriet helt?? Altså procentmæssigt..
Med lidt video ca. 30 min., musik og sms'er, så er den nede på ca. 20 % procent om aftenen hos mig.. Afhængig af forbrug selvf..
------------- Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
Skrevet den: 24-August-2010 kl. 08:59
Jeg skriver en del sms'er og er en del på Facebook, men ingen video og billeder rigtig, og der går jeg fra 100% til 20% fra 9.00 til 21.00 ca. Tror sagtens den kan holde længere, men jeg har lige fået den, så står med den i hånden konstant
Dog har jeg selv lysniveau på display til "Automatisk" så den selv regulerer det, alt efter om jeg er indenfor eller udendørs, men en af mine kammerater har taget det fra, og skruet næsten helt ned for lysniveauet, og det må siges hjælper gevaldigt på levetiden!
|
Skrevet den: 24-August-2010 kl. 09:30
Lysstyrken er helt sikkert en batteridræber hvis man har den skruet helt op. Tilgengæld så er mit indtryk at automatisk lysstyrke mere betyder at der bliver skruet ned for lyset i mørke, end at der bliver skruet op i lyse - så batteritiden altså bliver forbedret. Men jeg har ikke noget der underbygger det, det er bare min opfattelse.
|
Skrevet af: Vistrup
Skrevet den: 24-August-2010 kl. 18:13
Så har jeg modtaget min bumper men ska ikk bruge den. Sort og i org. Emballage. PM hvis interreseret.
------------- LG C1 65" Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5
|
Skrevet den: 24-August-2010 kl. 21:03
Jeg modtog min igår, men jeg har ikke prøvet ordentligt igennem om den hjælper på signalet - som kan svinge lidt..
|
Skrevet den: 24-August-2010 kl. 22:00
Skrevet den: 24-August-2010 kl. 22:35
Jeg tænker faktisk det samme..
|
Skrevet den: 25-August-2010 kl. 09:52
Bumper lige denne tråd:
Tænkte lige på en ting...
Når man går med sin iPhone i lommen, og
med tiden, så kommer der jo mega meget støv ind i det hul hvor laderen
skal sidde, og ind i de to små huller hvor højttalerne sidder. Er det
noget man bare skal ignorere, eller gør i noget for at holde dem rene?
What to do?
|
Skrevet af: matv88
Skrevet den: 28-August-2010 kl. 21:42
Jeg fik min idag fra apple. (Belkin Micra Shield) Det er hårdt plastik, men ser ud til at være godt. Jeg kan dog ikke få det på pga. invisible shield, jeg tør ihvert fald ikke risikere det
------------- Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
Skrevet den: 28-August-2010 kl. 22:09
Okay cool.. Ja, der må man så bestemme sig for hvad man tør gøre
|
Skrevet den: 06-September-2010 kl. 23:37
hummelmose skrev:
Super nice. |
Tænkte lige på, når du siger masser af spray ved montering, er der så ikke risiko for der løber noget ind i telefonen ved kamera, højttaler osv.?
-------------
|
Skrevet den: 07-September-2010 kl. 00:33
ladiesman217 skrev:
hummelmose skrev:
Hej. Det er mig som Lars kender der har købt det.Det er super let at sætte på 4'eren, fordi den ikke har de håbløse kanter som 3'erne havde. Det påvirker slet ikke skærmen, husk dog at bruge masser af spray når i monterer det. Super nice. | Tænkte lige på, når du siger masser af spray ved montering, er der så ikke risiko for der løber noget ind i telefonen ved kamera, højttaler osv.? |
Det er så fint et net (små masker) at det sagtens kan lade sig gøre uden der kommer væske ind. Bare du sidder klar med noget køkkenrulle til at tørre det væk med efter montering sker der ikke noget. Men du kan evt sætte lader og headset i under montering for at beskytte de indgange
------------- Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 09:29
Efter et par dage (sammenlagt) med casen på, så vil jeg sige, at jeg er mest til sokken som jeg købte, lige efter købet af iPhonen. Jeg synes desværre at den bliver lidt for plastikagtig, og er ikke beskyttet mod ridset og sådan.
Men som sagt, er jeg meget tilfreds med sokken.. Den bliver beskyttet nede i lommen og når den ligger på bordet mv.
Med hensyn til signalet, så bliver det måske lidt bedre med casen på, men igen så har jeg ikke haft casen på i nok lang tid, til at jeg vil udtale mig om det.. Det må jeg prøve næste gang jeg evt. har casen på..
|
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 12:26
Casper skrev:
Efter et par dage (sammenlagt) med casen på, så vil jeg sige, at jeg er mest til sokken som jeg købte, lige efter købet af iPhonen. Jeg synes desværre at den bliver lidt for plastikagtig, og er ikke beskyttet mod ridset og sådan.
Men som sagt, er jeg meget tilfreds med sokken.. Den bliver beskyttet nede i lommen og når den ligger på bordet mv.
Med hensyn til signalet, så bliver det måske lidt bedre med casen på, men igen så har jeg ikke haft casen på i nok lang tid, til at jeg vil udtale mig om det.. Det må jeg prøve næste gang jeg evt. har casen på.. |
Invisible shield
|
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 12:50
Casper skrev:
Med hensyn til signalet, så bliver det måske lidt bedre med casen på, men igen så har jeg ikke haft casen på i nok lang tid, til at jeg vil udtale mig om det.. Det må jeg prøve næste gang jeg evt. har casen på.. |
Er det ikke vildt nederen at have den sok nede i lommen? Og du skal have telefon ud og i hver gang du skal bruge den? 
-------------
|
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 16:53
matv88 skrev:
Casper skrev:
Invisible shield  |
Haha! Selvf. en mulighed, men dette fungere også fint 
|
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 16:54
ladiesman217 skrev:
Casper skrev:
Er det ikke vildt nederen at have den sok nede i lommen? Og du skal have telefon ud og i hver gang du skal bruge den? 
|
Hehe.. Det går fint for mig  Og ja, ind og ud hver gang, men som sagt, det fungere her.. Det lød ikke helt stuerent 
|
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 19:17
Haha okay, må se om jeg skal prøve sådan en, koster jo kun 50 kr. Så ikke så slemt.. Kan man snøre den til, eller passer den fint?
-------------
|
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 21:35
Ja, sådan en koster jo ikke alverden.. Man kan ikke snøre den og ja, den passer fint Lige i starten en del snæver/stram men efter et par dage bliver den mere løs i det.. Men den bliver på.. Altså den bliver ikke så løs at den ryger af..
|
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 21:57
Casper skrev:
Ja, sådan en koster jo ikke alverden.. Man kan ikke snøre den og ja, den passer fint Lige i starten en del snæver/stram men efter et par dage bliver den mere løs i det.. Men den bliver på.. Altså den bliver ikke så løs at den ryger af.. |
Haha fantastisk forklaring    
Men i teorien er det vel bare at klippe en af mormors hjemmestrikkede sokker over, sætte lidt elastik i den i toppen, og bingo, så har man sin egen iPhone Sokke 
-------------
|
Skrevet den: 09-September-2010 kl. 22:19
Ja, ved det godt hehe! Kunne måske formulere det på en anden måde, men til gengæld kan vi grine lidt Men ja, i teorien kan man vel 
|
Skrevet af: peterthom
Skrevet den: 04-November-2010 kl. 03:45
Jeg købte det her http://phonez.dk/iphone-4-covers/bumper-til-iphone-4.html - http://phonez.dk/iphone-4-covers/bumper-til-iphone-4.html det var faktisk ikke så dyrt igen, og de havde gratis levering, så købte 2 :)
|
|